Gisteren nog zo'n zak gehaald.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar extra zakken van deze kunnen geen kwaad:
[ afbeelding ]
Net het hele schap leeggehaald bij de supermarktquote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut... een run op die dingen. Ik nu nog even snel naar Appie.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:40 schreef aloa het volgende:
[..]
Net het hele schap leeggehaald bij de supermarkt![]()
Helaas lagen er nog maar 5 pakjes
Lang geleden dat ik die had. Ook binnenkort maar eens naar de winkel.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kosten geen drol en zijn zeer verslavend.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:43 schreef Infection het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik die had. Ook binnenkort maar eens naar de winkel.
Klopt. Heb tijden gekend dat zo'n zak er binnen een uur doorheen was.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:44 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kosten geen drol en zijn zeer verslavend.
Vind de oranje het lekkerst, maar de rest is ook super.
Fuck, hier in België al lang niet meer gezien...quote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is slecht zeg.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:48 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Fuck, hier in België al lang niet meer gezien...
Morgen maar even vragen of ze die dingen ook in Zwitserland hebben.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo niet, kun je ook gewoon een gletsjer likken.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:10 schreef hottentot het volgende:
[..]
Morgen maar even vragen of ze die dingen ook in Zwitserland hebben.
Heb je ook KMNI/Weerplaza/Weeronline-achtige bronnen voor zulke extreme voorspellingen?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:13 schreef Frutsel het volgende:
We zaken dit een week geleden hier al aankomen en deden er deels nogal lacherig over, zo van, "het zal wel weer"... maar uiteindelijk lijkt het er dus echt van te komen...
Inderdaad. Fuck yeah 35+quote:Op zondag 28 juni 2015 13:37 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind het dus prima, laat het maar eindelijk eens echt warm worden.
Ik heb het strand hier om de hoek en het meer is geweldig lekker om in te zwemmen, maar het was net even frustrerend, boodschappen doen en me kapot zweten met een rugzak op, terwijl je in de verte de sneeuw ziet liggen. Misschien van de week maar een trein omhoog zien te vinden.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zo niet, kun je ook gewoon een gletsjer likken.
Wat is de temp daar nu dan?quote:Op zondag 28 juni 2015 18:17 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik heb het strand hier om de hoek en het meer is geweldig lekker om in te zwemmen, maar het was net even frustrerend, boodschappen doen en me kapot zweten met een rugzak op, terwijl je in de verte de sneeuw ziet liggen. Misschien van de week maar een trein omhoog zien te vinden.
Vandaag wel lekker, 27, binnenstad wat warmer zoals overal, geen wind en geen bewolking. Gaat ook hier de komende dagen elke dag iets warmer worden tot het eind volgende week 35 is, met wederom geen wind of bewolking in het vooruitzicht, voordeel is dat het door de bergen en het meer hier in de nacht alsnog lekker afkoelt. En het is niet zo klam als in Nederland.quote:
Klinkt goed man! En ja, tuurlijk soms even zweten, maar verder zit je prima, zo te horen.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:23 schreef hottentot het volgende:
[..]
Vandaag wel lekker, 27, binnenstad wat warmer zoals overal, geen wind en geen bevolking. Gaat ook hier de komende dagen elke dag iets warmer worden tot het eind volgende week 35 is, met wederom geen wind of bewolking in het vooruitzicht, voordeel is dat het door de bergen en het meer hier in de nacht alsnog lekker afkoelt. En het is niet zo klam als in Nederland.
Is prima te doen allemaal, maar net met een volle rugzak van het boodschappen doen en een grote zak briketten voor de BBQ in de hand weer bergop naar huis na al 15km gelopen te hebben was wel even zweten, ik zit hier nu in mijn 3e week en dat bergop lopen ben ik nog niet gewend
Een droge lucht, maar wel een hoog luchtvochtigheid?quote:Op zondag 28 juni 2015 17:36 schreef Robuustheid het volgende:
[..]
De Antillen hebben een tropisch savanneklimaat (type Aw volgens de Köppen-Geiger classificatie), dus vrij droge lucht.
Supermarkt is 3 minuten fietsen, en het centrum is een minuutje extra, ik zit hier vlak bij het centrum, en moet ook wel bevallen, want de eerste jaren ga ik hopelijk nog niet weg. En gelukkig een eigen terrasje bij het appartement waar ik vanuit de woonkamer zo op stap, met gordijnen eromheen (rare jongens die Zwitsers maar het houd de zon en veel warmte wel erg goed tegen)quote:Op zondag 28 juni 2015 18:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Klinkt goed man! En ja, tuurlijk soms even zweten, maar verder zit je prima, zo te horen.![]()
Zelf net 2 weken terug uit Italië (Toscane). Was heerlijk daar alleen sommige dagen was het 34 a 35 graden en dat was wel een beetje te, als je 10km met je mountainbike moet klimmen om een biertje te kunnen doen in een of ander pitoresque dorpje.
Nice! Je werkt daar?quote:Op zondag 28 juni 2015 18:36 schreef hottentot het volgende:
[..]
Supermarkt is 3 minuten fietsen, en het centrum is een minuutje extra, ik zit hier vlak bij het centrum, en moet ook wel bevallen, want de eerste jaren ga ik hopelijk nog niet weg. En gelukkig een eigen terrasje bij het appartement waar ik vanuit de woonkamer zo op stap, met gordijnen eromheen (rare jongens die Zwitsers maar het houd de zon en veel warmte wel erg goed tegen)
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:20 schreef okedoei het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen de 50 graden meegemaakt. Mietje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |