Niet altijd, was dat maar zo want de nachten koelen volgende week niet zo af...quote:Op zondag 28 juni 2015 12:17 schreef Arkai het volgende:
Die extreme temperaturen brengen altijd stormachtig weer met zich mee. Ik heb liever een zomerse dag van 25 graden zonder regenbuien.
ik ook.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:20 schreef okedoei het volgende:
[..]
Ik heb wel eens tegen de 50 graden meegemaakt. Mietje
probeer het eens in een kas.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:22 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Zonder al te hoge luchtvochtigheid is dat prima uit te houden.
Endlösung für die elternquote:
Ik hoop trouwens dat het pollen gehalte niet heel hoog zal zijn. Dat is nu nog rustig, maar ik kan met die hitte ook al dat niezen en jeukende ogen niet gebruikenquote:Op zondag 28 juni 2015 14:02 schreef Resistor het volgende:
[..]
Endlösung für die eltern![]()
Ik hou mij er niet echt mee bezig, ik zie wel wanneer het zo ver is. Ramen en deuren staan op dit moment wagenwijd open, dat blijft komende nacht ook zo + ventilator op open schuifpui (woon 3-hoog, ik kan dat) en kijken of ik het binnen onder de 19°C kan krijgen komende nacht, overdag alles dicht, en zo lang het buiten warmer is dan binnen de boel dicht houden.
Echte hitte is nog een paar dagen weg, en als ik nu naar buiten kijk kan ik niet echt geloven dat het zo warm gaat worden.
Niet helemaal, je ziet wel elke keer bij extreme temperaturen dat er meer ouderen overlijden maar dat is wat gerommel in de marge.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:39 schreef agter het volgende:
De oplossing voor de vergrijzing: een flinke hittegolf.
Ik ken een priester en die verzucht altijd dat ze zoveel moeten werken tijdens een hittegolfquote:Op zondag 28 juni 2015 14:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niet helemaal, je ziet wel elke keer bij extreme temperaturen dat er meer ouderen overlijden maar dat is wat gerommel in de marge.
Nou ja, de meeste mensen moeten toch een keer boodschappen doen. En voor oude zwakke mensen die toch maar een klein zetje nodig hebben, kan het temperatuurverschil tussen binnen in de airco en buiten in de zon genoeg zijn om ze spontaan dood neer te laten pleuren met een hartaanval. Daar kan geen zorg tegenop.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik zal wel naïef zijn, maar ik begreep nooit waarom zoveel mensen overlijden tijdens een hittegolf. De risicogroepen blijven toch binnen? Al wordt het daar 30 graden, dan leg je toch nog niet zomaar het loodje? Of is de zorg tegenwoordig zo slecht dat er geen toezicht meer gehouden wordt op voldoende hydratatie?
WK-finale Nederland-Spanje, het was 38 graden!quote:Op zondag 28 juni 2015 13:32 schreef Schunckelstar het volgende:
Het zal wel weer allemaal meevallen. Ik heb het in 34 jaar nog nooit écht heet gehad in nederland
Kun je gelijk die Russen daar wegjagen.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:24 schreef Duikbril112 het volgende:
Oh bah, nee toch he! Geef me een ticket naar de noordpool please.
Toen was het gewoon lekker, niet uitzonderlijk warmquote:Op zondag 28 juni 2015 14:50 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
WK-finale Nederland-Spanje, het was 38 graden!
Inderdaadquote:Op zondag 28 juni 2015 16:43 schreef Revolution-NL het volgende:
Hehe eindelijk een keer echt zomer in Nederland. Graag deze temperaturen voor de rest van het seizoen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.United States of America _O_
Paar extra zakken van deze kunnen geen kwaad:quote:Op zondag 28 juni 2015 17:22 schreef Monolith het volgende:
Even flink wat ijsjes inslaan morgen dus.
De Antillen hebben een tropisch savanneklimaat (type Aw volgens de Köppen-Geiger classificatie), dus vrij droge lucht.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:45 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Op de Antillen heb je ook een hoge luchtvochtigheid en die mensen leven er nog steeds.
Ik ga liever voor de koning onder de waterijsjes.quote:Op zondag 28 juni 2015 17:24 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Paar extra zakken van deze kunnen geen kwaad:
[ afbeelding ]
Die zijn zeker super!quote:Op zondag 28 juni 2015 17:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik ga liever voor de koning onder de waterijsjes.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |