Ik weet niet wat de voorspellingen van een week terug op die weersites waren voor 2 en 3 juli. Weet ook niet of ik dat zo terug kan zien. Volgens mij waren de Nederlanders eerder terughoudend qua hitte. De Engelsen gingen nog een stap verder met hun 40+ graden.quote:Op zondag 28 juni 2015 18:15 schreef Arcee het volgende:
[..]
Heb je ook KMNI/Weerplaza/Weeronline-achtige bronnen voor zulke extreme voorspellingen?
Dit weet toch iedereen?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:40 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]twitter:NUnl twitterde op maandag 29-06-2015 om 11:38:40Update: Nationaal Hitteplan dinsdag van kracht http://t.co/qbRydYtP39 reageer retweet
[ afbeelding ]ad.nl
Fulmineren tegen Grieken en moslims, zoals gebruikelijk.quote:
Ik moet ook nog perenijsjes inslaan. Ik ben niet zo'n ijs-eter, maar perenijsjesquote:Op maandag 29 juni 2015 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fulmineren tegen Grieken en moslims, zoals gebruikelijk.
Ontopic: ik heb 24 perenijsjes in de diepvries liggen. Ik ben er klaar voor
Is echt niet zo vreemd hoor. Nederland heeft een gematigd klimaat met weinig extremen. Ieder jaar kent wel een aantal dagen met hoge of juist lage temperaturen, maar langdurig of echt extreem zijn we bijna niet gewend.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:45 schreef Schunckelstar het volgende:
Wat een land![]()
Bij 3 sneeuwvlokjes is iedereen in paniek, ens als er eens een paar zonnestralen doorkomen is ook iedereen in paniek
Noem temperaturen ruim boven de 30 graden, en zelfs boven de 35 graden maar "een paar zonnestralen..."quote:Op maandag 29 juni 2015 11:45 schreef Schunckelstar het volgende:
Wat een land![]()
Bij 3 sneeuwvlokjes is iedereen in paniek, ens als er eens een paar zonnestralen doorkomen is ook iedereen in paniek
Dat is ongeacht de temperatuur een debiele actie.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:18 schreef roos94 het volgende:
ik heb al een redelijk duur discopak aangeschaft
Ik ben min of meer verplicht om te komen, duurt gelukkig maar drie uurtjes maar toch.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Dat is ongeacht de temperatuur een debiele actie.
48 graden hier voor vrijdag en zaterdagquote:
Dan is het vanaf Eindhoven tot Zuid-Limburg heel erg veel warmer dan het gemiddelde in Nederland aangezien het daar de hele tijd een paar graden warmer is wanneer het warm is in het land.quote:Op maandag 29 juni 2015 01:55 schreef Momo... het volgende:
[..]
Warmterecord is 38.6 in Warnsveld in 1944. En de bilt is van alle knmi stations het meest gemiddeld van heel Nederland.
Wie bedenkt het ook om dat in de maand juli te doen?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:18 schreef roos94 het volgende:
Ik heb donderdag een discofeest binnen in een zaal met weinig ramen en ik heb al een redelijk duur discopak aangeschaft met lange broek
Kan je nog beter gewoon op je zolderkamer blijven.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:18 schreef roos94 het volgende:
Ik heb donderdag een discofeest binnen in een zaal met weinig ramen en ik heb al een redelijk duur discopak aangeschaft met lange broek
Ik heb eergisteren ook veel waterijsjes ingeslagen. Een goed voorbereid mens telt voor twee.quote:Op maandag 29 juni 2015 12:37 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Fulmineren tegen Grieken en moslims, zoals gebruikelijk.
Ontopic: ik heb 24 perenijsjes in de diepvries liggen. Ik ben er klaar voor
Het is aangenamer in de schaduw buiten dan binnen tijdens het grootste deel van de dag zo gauw er een windje staat. Zo meteen eens even kijken of dat ik een airco kan kopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 15:24 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Kan je nog beter gewoon op je zolderkamer blijven.
Sowieso naar buiten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |