Had ik laatst ook al op zitten zoekenquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:06 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ze zijn al sinds oktober 2014 (uit m'n hoofd) gehuwd of geregistreerd partners . Al bijna een jaar duswat is haar record?
 Maar da's 2 jaar.
 Maar da's 2 jaar.

Bron: Instagramquote:sonjasilva.nl
Wow!! Zojuist mijn Body&Fit review box ontvangen! Benieuwd naar de reviews van deze producten? Binnenkort gaat mijn nieuwe site live. Houd mijn blog "Dik Tevreden" op iglossy.nl in de gaten voor meer info!
Thanx @bodyenfitshopnl
#bloggermedia #bloggerlife
#reallifeblogger #iglossy

Wat meer body, wat minder fit.quote:Voor 2 personen:
- 3 spelt boterhammen
- 4 eieren
- 1 pak duo spekblokjes
- 1 zak kastanje champignons
- 1 rode ui
- kookroom

Een kennis van ons krijgt ook een kiwi maagje maar die vertelde dat ze 20 minuten voordat ze gaat eten niet meer kan en mag drinken. Drinken bij je eten is dan ook onmogelijk... waarom er dan een beker naast Son haar goed gevulde bord staat is mij een raadsel (kan natuurlijk van daarvoor zijn en hij kan leeg zijn maar ik heb graag wat te zeiken is topics als dezequote:Op donderdag 10 september 2015 22:22 schreef Anosmie het volgende:
Dit is dan wel weer humor.
Een van de eerste posts na de Body & Fit shizzle is haar 'anti griep receptje'.
[ afbeelding ]
[..]
Wat meer body, wat minder fit.
 ).
 ).  

) en die is echt huge.... zelfs m'n bekers waar ik altijd een dubbele Senseo uit drink zijn kleiner.
 ) en die is echt huge.... zelfs m'n bekers waar ik altijd een dubbele Senseo uit drink zijn kleiner. 

Nee dat is zo'n diep bord van Pip, niet heel groot (wel heel tof maar ze mogen niet in de vaatwasserquote:Op vrijdag 11 september 2015 11:14 schreef Leandra het volgende:
Ik heb zo'n "Mrs Always Right" beker (cadeautje uiteraard
Als je die Mrs Always Right beker voor de helft vult dan zit daar volgens mij al voor 2 kiwi's aan drinken in.
Edit: ik heb die beker even uit de kast gepakt en er een paar bordjes voorgezet, maar dat bord dat zij er bij heeft staan is zeker geen ontbijtbordje....
 ).
 ).

Darn, ik zat al te twijfelen of het geen diep bord was en dacht toen nog "het zal toch niet?"quote:Op vrijdag 11 september 2015 11:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is zo'n diep bord van Pip, niet heel groot (wel heel tof maar ze mogen niet in de vaatwasser).

Dus ik vraag me af waar ze het allemaal laat.
  Dus ik vraag me af waar ze het allemaal laat. 

Op weg naar de watermeloenquote:Op vrijdag 11 september 2015 14:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Darn, ik zat al te twijfelen of het geen diep bord was en dacht toen nog "het zal toch niet?"
Maar wel dus
Die kiwi zal inmiddels wel een grapefruit zijn.

Ik heb ook meer respect voor mensen zoals in Obese, die (vrijwel geheel) zelfstandig afvallen. Maar of dit de makkelijkste weg is betwijfel ik, ze kan nooit meer normaal eten wat ik ervan begreep... geen wijntje bij je eten etc. Het wordt er niet gezelliger op in elk geval.quote:Op vrijdag 11 september 2015 15:27 schreef Kim-Holland het volgende:
Kiezen voor de makkelijkste weg..

Dat hoeft niet hoor. Ken iemand die alles gewoon weer kan eten en drinken.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:09 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb ook meer respect voor mensen zoals in Obese, die (vrijwel geheel) zelfstandig afvallen. Maar of dit de makkelijkste weg is betwijfel ik, ze kan no
oit meer normaal eten wat ik ervan begreep... geen wijntje bij je eten etc. Het wordt er niet gezelliger op in elk geval.

Eerlijk? Ik begreep van die kennis dat dat nooit meer gaat. Wel bij een maagband maar wist niet dat dat ook gold voor een maagverkleining.quote:Op vrijdag 11 september 2015 16:24 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat hoeft niet hoor. Ken iemand die alles gewoon weer kan eten en drinken.

Je kunt je maag gewoon weer rekken. Gewoon dooretenquote:Op vrijdag 11 september 2015 17:13 schreef Starlie het volgende:
[..]
Eerlijk? Ik begreep van die kennis dat dat nooit meer gaat. Wel bij een maagband maar wist niet dat dat ook gold voor een maagverkleining.
 Heb ook familie die deze operatie heeft gehad en die at na een aantal maanden gewoon weer 3 gangen. Is dan ook nooit veel afgevallen.
 Heb ook familie die deze operatie heeft gehad en die at na een aantal maanden gewoon weer 3 gangen. Is dan ook nooit veel afgevallen.

Ik eet elke avond zo een bord vol.quote:Op vrijdag 11 september 2015 17:48 schreef laziness het volgende:
Ik vind het een grote hoeveelheid voor iemand met een kiwi maagje maar beweren dat je die hoeveelheid en vettigheid alleen weg krijgt met een kater.
Dan ben ik een enorme vetklep of zo want ik vind het voor iemand die geen kiwi maag heeft prima te doen.
Ik kan me nog wel ergere meuk indenken dan dit dus sommige reacties hier vind ik erg overdreven.
Ik geloof er niks van dat we allemaal zo braaf eten 24/7.
 Ik val om als ik dat niet eet (maar ben dan ook een actieve Harry en snoep zelden).
 Ik val om als ik dat niet eet (maar ben dan ook een actieve Harry en snoep zelden). 

Op de bank eten vind ik nog erger dan de hoeveelheid die ze wegwerkt.quote:Op vrijdag 11 september 2015 18:40 schreef Leandra het volgende:
Ah.... die ontbrak hier dus.
Maar goed, ze weet nog steeds geen maat te houden, ze had ook een geschikte portie kunnen kunnen nemen, dan eet je ook niet per ongeluk toch meer dan de bedoeling was.
Op de bank eten lijkt me ook niet de beste tip voor iemand die bewust moet eten.

Dat gerecht associeer ik direct met health, jaquote:Op vrijdag 18 september 2015 21:54 schreef Ole het volgende:
Ze gaat haar eigen site beginnen
[ afbeelding ]

Hoeveel calorieën zouden daarin zitten?quote:Op vrijdag 18 september 2015 22:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat gerecht associeer ik direct met health, ja

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |