Dus met andere woorden, jij irriteert vaker aan haar dan dat je haar lief vindt toch? Kan je toch echt beter uitmaken. Kan me echt niet voorstellen dat je na half jaar al zo negatief over haar bent, je hoort nog verliefd te zijn, haar 'kinderachtig gedoe' hoor je nog schattig te vinden in principe.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:03 schreef Certio het volgende:
[..]
Nogmaals, ik beschrijf hoe het gedrag op mij overkomt. Er zijn natuurlijk ook positieve dingen!
Maar soms lijkt het alsof de goede kant in het niet raakt, doordat dit gedrag domineert.
Waarom moeten vrouwen altijd zo cryptisch doenquote:Op zondag 28 juni 2015 12:18 schreef Angel-Joy het volgende:
En wanneer ze zegt: app me morgen niet, dan bedoelt ze dat eigenlijk andersom. Just saying, door koppig te zijn en gelijk willen hebben wordt jullie ruzie waarschijnlijk alleen maar erger
Ik heb inmiddels een berichtje gestuurd. Tenminste heb ik nu wat van mijn kant laten komen en laat het verder zijn beloop..quote:Op zondag 28 juni 2015 12:13 schreef Avondmens het volgende:
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt![]()
Als mijn vriendin vanmidag naar de film zou gaan zou ik haar gewoon een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan haar denk en verder geen bijbedoelingen "veel plezier *knuffel* en tot vanavond" of iets dergelijks. Even laten merken dat ze belangrijk voor je is en verder niet gelijk willen praten. Dat doet ze wel met haar vriendinnen (en ja, ook over jou)
Don't know. Ik doe het zelf ook soms als ik pissig benquote:Op zondag 28 juni 2015 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom moeten vrouwen altijd zo cryptisch doen
Wat een beetje neerkomt op: Wat doet die gast weer pretentieus.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:50 schreef Certio het volgende:
Nu komt het pareltje van de avond:
Ik veranderde mijn profielfoto, in een foto met een de welbekende woorden "Vivat, crescat, floreat".
Reactie van vriendin: interessante profielfoto..
Is je vriendin een onbekende voor je? Klinkt als een passive-aggressive reactie op een marktplaatsadvertentie.quote:Mijn antwoord hierop luidde: dankjewel, het is mijn levensmotto.
Klinkt alsof ze denkt: "WTF, hij reageert toch niet op m'n marktplaatsadvertentie?"quote:Vriendin: oke, goed om te weten. Slaap lekker.
Maar hierna had je d'r gewoon moeten dumpen. Dat staat als een paal. Bóven water.quote:Ik: Jij ook zometeen.
Vriendin: Wat jij wilt.
Communicatie zeer belangrijk. Moet ook niet alleen van een kant komen.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef Certio het volgende:
Ik heb een normale reactie van haar kant ontvangen. Al moeten we nog eea bespreken, van beiden de wortel aangaande het gedrag naar boven zien te krijgen. Communicatie is idd een van de belangrijkste bouwstenen in een relatie.
Je bent duidelijk wel een klein beetje verliefd op haar dus ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar nogmaals, als je na zo'n minimale periode samen al in de clinch met elkaar ligt om dit soort kleine en nutteloze dingen zou ik er geld op durven inzetten dat het binnen de kortste keren verkeerd gaat.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef Certio het volgende:
Communicatie is idd een van de belangrijkste bouwstenen in een relatie.
Over het algemeen zijn mensen van deze leeftijd relatie incompetent qua vaardigheden. Met haar instelling ziet het er somber uit; nog veel te leren op dit gebied.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:50 schreef Certio het volgende:
Qua leeftijd: ik ben 24 jaar en mijn vriendin is 20 jaar.
Tenenkrommende analyse ditquote:Op zondag 28 juni 2015 10:57 schreef Avondmens het volgende:
Even door de logica en de ratio heen kijken bij elkaar en zien we je echt bent.
Mensen die met dit soort 'motto's' in het rond strooien belanden over het algemeen ook wel vrij snel in mijn irritatiezone.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:50 schreef Certio het volgende:
Nu komt het pareltje van de avond:
Ik veranderde mijn profielfoto, in een foto met een de welbekende woorden "Vivat, crescat, floreat".
Dat is geen vrijbrief om je zo op te stellen. Het is maar een spreuk.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mensen die met dit soort 'motto's' in het rond strooien belanden over het algemeen ook wel vrij snel in mijn irritatiezone.
Mooi, dan kun je het daarop meteen uitmaken. Ik begrijp wel dat je je vriendin vermoeiend vind, ze is niet in staat tot communicatie en gedraagt zich inderdaad als een verwend kind.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:01 schreef Certio het volgende:
[..]
Ten tweede: kans op geen antwoord of misschien: ik zei toch dat ik even niet wilde praten. Wat de situatie van kwaad tot erger kan maken
Klopt, ik ben ervan overtuigd dat zij ook snel in mijn irritatiezone zou zitten.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:28 schreef Certio het volgende:
[..]
Dat is geen vrijbrief om je zo op te stellen. Het is maar een spreuk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |