abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153899552
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt :)

Als mijn vriendin vanmidag naar de film zou gaan zou ik haar gewoon een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan haar denk en verder geen bijbedoelingen "veel plezier *knuffel* en tot vanavond" of iets dergelijks. Even laten merken dat ze belangrijk voor je is en verder niet gelijk willen praten. Dat doet ze wel met haar vriendinnen (en ja, ook over jou ;) )
pi_153899605
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:03 schreef Certio het volgende:

[..]

Nogmaals, ik beschrijf hoe het gedrag op mij overkomt. Er zijn natuurlijk ook positieve dingen!
Maar soms lijkt het alsof de goede kant in het niet raakt, doordat dit gedrag domineert.
Dus met andere woorden, jij irriteert vaker aan haar dan dat je haar lief vindt toch? Kan je toch echt beter uitmaken. Kan me echt niet voorstellen dat je na half jaar al zo negatief over haar bent, je hoort nog verliefd te zijn, haar 'kinderachtig gedoe' hoor je nog schattig te vinden in principe.
pi_153899633
En wanneer ze zegt: app me morgen niet, dan bedoelt ze dat eigenlijk andersom. Just saying, door koppig te zijn en gelijk willen hebben wordt jullie ruzie waarschijnlijk alleen maar erger
  zondag 28 juni 2015 @ 12:19:01 #79
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_153899649
quote:
10s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:18 schreef Angel-Joy het volgende:
En wanneer ze zegt: app me morgen niet, dan bedoelt ze dat eigenlijk andersom. Just saying, door koppig te zijn en gelijk willen hebben wordt jullie ruzie waarschijnlijk alleen maar erger
Waarom moeten vrouwen altijd zo cryptisch doen :')
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_153899699
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:13 schreef Avondmens het volgende:
Graag gedaan, hoop dat je er wat aan hebt :)

Als mijn vriendin vanmidag naar de film zou gaan zou ik haar gewoon een berichtje sturen om te laten weten dat ik aan haar denk en verder geen bijbedoelingen "veel plezier *knuffel* en tot vanavond" of iets dergelijks. Even laten merken dat ze belangrijk voor je is en verder niet gelijk willen praten. Dat doet ze wel met haar vriendinnen (en ja, ook over jou ;) )
Ik heb inmiddels een berichtje gestuurd. Tenminste heb ik nu wat van mijn kant laten komen en laat het verder zijn beloop..
pi_153899744
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:19 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Waarom moeten vrouwen altijd zo cryptisch doen :')
Don't know. Ik doe het zelf ook soms als ik pissig ben :@
  zondag 28 juni 2015 @ 12:38:37 #82
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_153900002
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 08:50 schreef Certio het volgende:
Nu komt het pareltje van de avond:
Ik veranderde mijn profielfoto, in een foto met een de welbekende woorden "Vivat, crescat, floreat".

Reactie van vriendin: interessante profielfoto..
Wat een beetje neerkomt op: Wat doet die gast weer pretentieus.

quote:
Mijn antwoord hierop luidde: dankjewel, het is mijn levensmotto.
Is je vriendin een onbekende voor je? Klinkt als een passive-aggressive reactie op een marktplaatsadvertentie.

quote:
Vriendin: oke, goed om te weten. Slaap lekker.
Klinkt alsof ze denkt: "WTF, hij reageert toch niet op m'n marktplaatsadvertentie?"

quote:
Ik: Jij ook zometeen.
Vriendin: Wat jij wilt.
Maar hierna had je d'r gewoon moeten dumpen. Dat staat als een paal. Bóven water.
Ik ga naar huis.
pi_153900891
Ik heb een normale reactie van haar kant ontvangen. Al moeten we nog eea bespreken, van beiden de wortel aangaande het gedrag naar boven zien te krijgen. Communicatie is idd een van de belangrijkste bouwstenen in een relatie.
pi_153901274
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef Certio het volgende:
Ik heb een normale reactie van haar kant ontvangen. Al moeten we nog eea bespreken, van beiden de wortel aangaande het gedrag naar boven zien te krijgen. Communicatie is idd een van de belangrijkste bouwstenen in een relatie.
Communicatie zeer belangrijk. Moet ook niet alleen van een kant komen.

Als ik je OP lees vind ik niet echt dat je iets verkeerd doet al laat je volgensmij wel niet helemaal naar buiten schemeren dat je soms best koel en afstandelijk kan zijn en dat zij dan net emotioneel wat meer verwacht/ nodig heeft. (logisch )

W.s.s. zat ze voordat jij die profiel foto veranderde op een actie vanuit jou te wachten. En irriteerde ze zich op het moment dat ze zag dat jij doodleuk bezig was met je zelf. Vandaar " interessante profiel foto" toen ook nog die bijdehante opmerking van je. Dat terwijl ze misschien meer verbintenis verwacht dan af en toe een koel bericht.
Het komt me allemaal wat "zakelijk" en formeel over. Jouw gedrag naar haar.
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_153901510
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 13:14 schreef Certio het volgende:
Communicatie is idd een van de belangrijkste bouwstenen in een relatie.
Je bent duidelijk wel een klein beetje verliefd op haar dus ik wil je niet al te veel ontmoedigen, maar nogmaals, als je na zo'n minimale periode samen al in de clinch met elkaar ligt om dit soort kleine en nutteloze dingen zou ik er geld op durven inzetten dat het binnen de kortste keren verkeerd gaat.

Ik haat de term "normaal", maar "normaal" zouden jullie allebei nog zo dronken van de liefde moeten zijn dat het geeneens bij jullie opkomt om hierover moeilijk te doen.

Succes ermee verder, maar ik zou als ik jou was zou mezelf alvast een klein beetje voorbereiden op het idee dat dit hem niet gaat worden.
Conscience do cost.
pi_153901866
Ja daar heb je gelijk in Ems, soms doe ik dat ook. Momenteel doe ik wat in mijn vermogen ligt, wat mij betreft zo zoiets klein geen probleem mogen vormen.
pi_153902667
Ik moet ook eerlijk zeggen dat, naarmate dit soort problemen voorkomen, hoe minder zin ik krijg om het te proberen. De eventuele "sorry" neemt dan in waarde af, totdaf het je niks meer doet.

Ik hwmeb ook eens gezegd bij een soortgelijk probleem: we moeten geen sorry zeggen omdat het "moet" maar eigenlijk begrijpen waarom we sorry zeggen. Als je hrt begijpt en norma communiceert dan val je niet in herhaling, hetzelfde geldt uiteraard ook voor mij.

Dat mn vriendin zich "afgewezen" kan voelen kan ik ook begrijpen, maar kies je woorden zorgvuldig uit. Zoals hierboven vermeld door een andere user, had ik op "wat jij wilt" ook de stekker eruit kunnen trekken, waarbij er dan achteraf gedacht zou kunnen worden: wat heb ik gedaan?

De situatie is wat aan het bedaren denk ik, maar vooralsnog voel ik mij wel afgerekend om zoiets kleins. Een keer heb ik het volgende moeten horen: "je weet het ook altijd beter" & "wat doe je dan met me?"

[ Bericht 5% gewijzigd door Certio op 28-06-2015 14:49:32 ]
pi_153902691
Ps sorry voor de fouten, mobieltje!
  zondag 28 juni 2015 @ 15:00:11 #89
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_153902931
Van zo'n vriendin zou ik echt knettergek worden, ik zou in ieder geval niet in zo'n relatie willen zitten.

Ik zou zelf denk ik even een goed gesprek aangaan, haar de mogelijkheid geven wat haar dwars zit. Misschien heb je zelf wel iets over het hoofd gezien, dat kan uiteraard ook. Maar ik zou toch wel even duidelijk maken dat je hier niet van gediend bent. Het is gewoon kinderachtig om zo met je vriend om te gaan.
pi_153903019
quote:
Qua leeftijd: ik ben 24 jaar en mijn vriendin is 20 jaar.
Over het algemeen zijn mensen van deze leeftijd relatie incompetent qua vaardigheden. Met haar instelling ziet het er somber uit; nog veel te leren op dit gebied.

Geen zorgen, met uithoudingsvermogen kom je er wel. Zulke vaardigheden leren, heeft meestal jaren nodig. Na een paar jaar pluk je (hopelijk) de vruchten :)
  zondag 28 juni 2015 @ 15:43:43 #91
444982 okedoei
No pain no gain
pi_153903756
Je zegt het zelf al; het gaat nergens over.
United States of America _O_
  zondag 28 juni 2015 @ 15:57:07 #92
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_153904043
Je moet gewoon op alles een 'ok' (en op vragen een 'ja' of een 'nee') zeggen. Dan leert ze het wel af. De beste dooddoeners. _O_

Zij: "Ik haat je."
Jij: "Ok."

Zij: "Kan je even serieus doen?"

Zij: "Ik maak het uit hoor!"

Zij: "Ik hou van je."

Zij: "Ja klopt, maar je had wel meer kunnen doen."

Zij: "Interessante profielfoto."
Jij: "Ja."

Zij: "Oke, goed om te weten. Slaap lekker."

Zij: "Ja, je irriteert me dus."
pi_153904239
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 10:57 schreef Avondmens het volgende:
Even door de logica en de ratio heen kijken bij elkaar en zien we je echt bent.
Tenenkrommende analyse dit :').

Maar misschien ben ik ook gewoon bij voorbaat al klaar met chicks die het leven moeilijker maken dan het is :).
pi_153904271
quote:
2s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:05 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Tenenkrommende analyse dit :').
Avondmens is volgens mij een liefhebber van de geitenwollen sok en yoga
pi_153904543
quote:

Nu komt het pareltje van de avond:

Ik veranderde mijn profielfoto, in een foto met een de welbekende woorden "Vivat, crescat, floreat".
Mensen die met dit soort 'motto's' in het rond strooien belanden over het algemeen ook wel vrij snel in mijn irritatiezone.
pi_153904746
Speerpunt is idd dat dingen onnodig moeilijk worden gemaakt. Toen we er de laatste keer over spraken en uitlegde hoe ik mij erbij voelde krreg alleen: "mmm" & "oke" te horen. Toen ik vroeg hoe zij het ervaarde: "zucht" ik heb geen trek om er nog over te praten. Hoe het deze keer zal gaan weet ik niet, maar ik heb soms de neiging te stoppen met het tonen van begrip. Vooral als het enkel van een kant lijkt te komen. Vaak wordt de scbade de volgende dag hersteld met sorry. Als ik dan nog met de situatie in mn maag zit krijg ik te horen " laat anders ook maar". Of "is er iets"? Ik heb ook een keer letterlijk gezegd: " we zien elkaar al niet zo vaak als we willen en dan doe je zo kort, het is zonde want je zegt niet wat er is, terwijl ik er voor je wil zijn. Antwoord "yep" en later doet ze dan weer normaal zeg maar. Ik heb natuurlijk ook mijn mindere kant(en) maar ik doe er alles aan om niet in herhaling te vallen en pak onze zaken nooit zo aan. Daarom vreet dit zo aan mij.
pi_153904777
quote:
0s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:18 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mensen die met dit soort 'motto's' in het rond strooien belanden over het algemeen ook wel vrij snel in mijn irritatiezone.
Dat is geen vrijbrief om je zo op te stellen. Het is maar een spreuk.
pi_153904805
Zo nu en dan na de sorry's komt er nog een Maar ik vind dat je dit en dat had kunnen doen. Zo ook gisteren toen ik zei dat ik heus wel zou groeten als het kon. "Ja klopt, maar je had alsnog meer moeite kunnen doen"
pi_153904876
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 12:01 schreef Certio het volgende:

[..]

Ten tweede: kans op geen antwoord of misschien: ik zei toch dat ik even niet wilde praten. Wat de situatie van kwaad tot erger kan maken
Mooi, dan kun je het daarop meteen uitmaken. Ik begrijp wel dat je je vriendin vermoeiend vind, ze is niet in staat tot communicatie en gedraagt zich inderdaad als een verwend kind.

Zou allang weg zijn. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 16:33:25 ]
pi_153904888
quote:
1s.gif Op zondag 28 juni 2015 16:28 schreef Certio het volgende:

[..]

Dat is geen vrijbrief om je zo op te stellen. Het is maar een spreuk.
Klopt, ik ben ervan overtuigd dat zij ook snel in mijn irritatiezone zou zitten.
Waarschijnlijk passen jullie erg goed bij elkaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')