Waarom doet dat het niet met WMP...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit downloaden en dan net als een mp3 in winamp, vlc oid zetten en op play drukken.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Waarom doet dat het niet met WMP...![]()
Enfin, ik denk dat ik nu luister.
Iedereen vraagt altijd of ik van Engels voetbal houquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:14 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
"I'm Forever Blowing Bubbles" is a popular American song which debuted in 1918 and was first published in 1919.
Dus ik speelde wel vals
WMP? Srsly?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Westham!!!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Iedereen vraagt altijd of ik van Engels voetbal hou
die wieljes door het grasquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit is wel zwaar voor bij het kampvuur....was ook een heel gesleep met die piano.
Wat hoor je nu dan zo ongeveer?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Omdat WMP zuigt.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef belsen het volgende:
[..]
Black Light Districtquote:
Ik gok Ajax of GAEquote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:16 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben al voor een Nederlandse club
WMP? Dude, srsly?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:15 schreef belsen het volgende:
[..]
VLC kan ook nog he!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:17 schreef knokkels het volgende:
[..]
WMP? Dude, srsly?
Foobar2000 >Winamp > WMP
En natuurlijk: XiiaLive
Ideaal voor het draaien van mp3'tjes en het rippen van cd's. VLC vind ik daar een mindere interface voor hebben.quote:
Je hebt zeker ook IE als browsert...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 23:19 schreef belsen het volgende:
[..]
Ideaal voor het draaien van mp3'tjes en het rippen van cd's. VLC vind ik daar een mindere interface voor hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |