Ja en dat schijnt ook weer achterhaald te zijn. Er is niet concreet aangetoond dat het slecht zou zijn, behalve bij ratten die enorme hoeveelheden geïnjecteerd kregen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De hele Aziatische keuken staat ook stijf van de ve-tsin......ik kwam er pas later achter dat het niet gezond schijnt te zijn.
Probleem opgelost.quote:
Ja maar kijk ook naar op wat voor sites dat soort beweringen staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:24 schreef rulerofdeath het volgende:
ik zocht net op wat dat ve-tsin was, maar eerste resultaat is wel fijn
[..]
Zo is ie nog om aan te horen!quote:
nog meer ???quote:
ojaquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar kijk ook naar op wat voor sites dat soort beweringen staan.
quote:
Exactly. Ja op dat soort sites staan HEEL erg veel halve waarheden en aannames.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja
centrumnatuurlijkwelzijn.nl
qua naam valt het mee, maar als je dan op de site klikt, komt het zo hippie-achtig over.
dus iedereen zou dus al dood moeten zijnquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:27 schreef ToT het volgende:
Het zou zelfs slecht voor je zenuwbanen zijn, en binnen 24 tot 48 uur na inname zou je de gevolgen daarvan merken. Ehhh okee.....
En let's face it; het zit echt OVERAL in! Het zit onder heel veel verschillende namen in voedingsproducten, maar E621 is volgens mij wel de meest voorkomende omschrijving.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dus iedereen zou dus al dood moeten zijn
F7 werkt niet nietquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]![]()
Net zolang tot je niet meer netjes kan typen.
quote:
Voutquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:32 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vout![]()
* knokkels knalt kop in een bak koud water
quote:
Nee dat niet, maar op de terugweg uit Amsterdam nogal oververhit geraakt, zon zat direct op mijn nek, en ik was door mijn water heen. En vandaag was ik mijn pet kwijt. Die de hele fucking tijd op de tafel heeft gelegen.quote:
Maar je hersenen werden wel gepocheerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar op de terugweg uit Amsterdam nogal oververhit geraakt, zon zat direct op mijn nek, en ik was door mijn water heen. En vandaag was ik mijn pet kwijt. Die de hele fucking tijd op de tafel heeft gelegen.
Mijn hersenvocht kookte nog net niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |