nog maar een keerquote:By HELEN KENNEDY
DAILY NEWS WASHINGTON BUREAU
Brandon Vedas
"I told u I was hardcore."
Those were the last coherent words Brandon Vedas, 21, typed into the computer in his Phoenix bedroom as he showed off for Internet pals watching on a Web cam by swallowing more and more prescription drugs.
Vedas died online as a crowd of virtual onlookers egged him to "eat more!" A chilling record of the Jan. 12 chat reads like an Internet version of the notorious 1964 Kew Gardens, Queens, stabbing of Kitty Genovese as her neighbors watched from their windows.
In Vedas' case, some did try to help — begging him to stop, to call 911, to get his mother from the next room. After he passed out, some tried frantically to figure out his location while others argued against getting involved.
But the technology that brought as many as a dozen chatters into the intimacy of Vedas' bedroom was unable to tell them where he was. Internet Relay Chat is anonymous, and no one in the drug users' chat group knew the last name of the young man who called himself Ripper.
wat is hetquote:
welke room (?) moet ik kiezen? uit die lijst met 4chan en zo bedoel ikquote:
Nee.quote:
gewoon 4chanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:02 schreef deadprez het volgende:
[..]
welke room (?) moet ik kiezen? uit die lijst met 4chan en zo bedoel ik
Nee, bij Slaap_Zak.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:10 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Kom maar bij mn huis, gaan we twister spelen
inb4 'was het maar een kutspel'quote:
ja wat een aidsspelquote:
Nja niet heel slim idd, maar wel sneu.quote:
ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:14 schreef Toto69 het volgende:
ik heb meer dan een uur #1 gestaanwas het helemaal zat
heb ons getekendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb alleen geen twister...
Het is jouw trouwens jouw beurt met draw something
hey sneakyprezquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaan
quote:
ik zat achter jou aan en toen ik je eindelijk vond dook toto achter me op en was ik er geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaan
ik was gewoon rustig bolletjes aan het verzamelen in het begin en toen kwamen er opeens 3 bollen op formaat hermann op me af en at toto me opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat achter jou aan en toen ik je eindelijk vond dook toto achter me op en was ik er geweest
fml
goh verrassendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef Toto69 het volgende:
guus werd ook vies mad toen ik 'm at toen hij 2e stond
ik heb ook nog nooit iemand gezien die zo slecht tegen z'n verlies kan als guusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef Toto69 het volgende:
guus werd ook vies mad toen ik 'm at toen hij 2e stond
Ik wel, GGMM.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit iemand gezien die zo slecht tegen z'n verlies kan als guus
Dat spel stopt nooit?quote:
quote:
Nee, je rolt gewoon een beetje eindeloos rond over het veld op zoek naar bolletjes.quote:
Maar er is nooit een winnaar?quote:
ja haxball bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
beter gaan we leuk spelletje doen ofzo
Oh, dan doe ik liever heroin hero.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee, je rolt gewoon een beetje eindeloos rond over het veld op zoek naar bolletjes.
whehehequote:
Is al maanden zo.quote:
ga eerst nog even winkel manquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)4b3cb33566aec721f902
ik wist gewoon dat er zoiets zou komen, lulquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:21 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ga eerst nog even winkel man
quote:
wowquote:
kom spelen danquote:
tfoeequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Though those that are betrayed do feel the treason sharply, yet the traitor stands in worse case of woe.
die was weer aan het trollenquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
Check mijn zieke skillsSouth parkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik doe wel met je mee dan.quote:
quote:
wow je denkt aan iedereenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef deadprez het volgende:
voor hermann halen we dan wel een paar dozen mexicano's
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:25 schreef Willoow het volgende:
Check mijn zieke skillsHeroin Hero, daar heeft dp de highscore inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deadprez wilt niet met me spelenquote:
ja ik ga geen room openhouden als toch niemand jointquote:
haha de junk die joint zegtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:28 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja ik ga geen room openhouden als toch niemand joint
Jaaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |