ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:14 schreef Toto69 het volgende:
ik heb meer dan een uur #1 gestaanwas het helemaal zat
heb ons getekendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:13 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Heb alleen geen twister...
Het is jouw trouwens jouw beurt met draw something
hey sneakyprezquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaan
quote:
ik zat achter jou aan en toen ik je eindelijk vond dook toto achter me op en was ik er geweestquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik werd opgegeten door die rachel en toen maar rage quit gedaan
ik was gewoon rustig bolletjes aan het verzamelen in het begin en toen kwamen er opeens 3 bollen op formaat hermann op me af en at toto me opquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik zat achter jou aan en toen ik je eindelijk vond dook toto achter me op en was ik er geweest
fml
goh verrassendquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef Toto69 het volgende:
guus werd ook vies mad toen ik 'm at toen hij 2e stond
ik heb ook nog nooit iemand gezien die zo slecht tegen z'n verlies kan als guusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef Toto69 het volgende:
guus werd ook vies mad toen ik 'm at toen hij 2e stond
Ik wel, GGMM.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik heb ook nog nooit iemand gezien die zo slecht tegen z'n verlies kan als guus
Dat spel stopt nooit?quote:
quote:
Nee, je rolt gewoon een beetje eindeloos rond over het veld op zoek naar bolletjes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |