Billions? Als het zich afspeelt in L.A. en het heeft hetzelfde SHO-sfeertje als Californication, dan top!quote:
Jij hebt de trailer niet gekeken denk ik..quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:38 schreef JDx het volgende:
[..]
Billions? Als het zich afspeelt in L.A. en het heeft hetzelfde SHO-sfeertje als Californication, dan top!
Oh, ik zie net al dat het New York based is. Rush was ook al gecancelled, Ballers speelt zich af in Miami, ik wil een nieuwe zonnige L.A. serie. Wacht nog wel op seizoen 2 van Satisfaction!
Nee, kan niet op werk.quote:Op donderdag 9 juli 2015 09:53 schreef dumble het volgende:
[..]
Jij hebt de trailer niet gekeken denk ik..![]()
[ afbeelding ]
Does that look like L.A. to you?
Oei dat ziet er wel erg goed uit zeg. Twee topacteurs en een onderwerp dat me enorm boeit. Nomnomnomnom.quote:
Ik vind het vooral heel erg nietszeggend.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:32 schreef Mirel het volgende:
Ik word meer en meer enthousiast van The Expanse. Wat ziet het er goed uit![]()
Laat de trailer niet zien maar het gaat deels om politieke machtsverhoudingen en koude oorlog tussen Aarde en twee kolonieën, Mars en Asteroid Belt, 3 aparte regeringen tegen elkaar. En dan iets met een vrouw die een conspiracy ontdekt heeft over dat gebeuren en iedereen zit achter haar aan.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel erg nietszeggend.
Oh kijk, dat klinkt al een stuk beterquote:Op donderdag 9 juli 2015 21:41 schreef Mirel het volgende:
[..]
Laat de trailer niet zien maar het gaat deels om politieke machtsverhoudingen en koude oorlog tussen Aarde en twee kolonieën, Mars en Asteroid Belt, 3 aparte regeringen tegen elkaar. En dan iets met een vrouw die een conspiracy ontdekt heeft over dat gebeuren en iedereen zit achter haar aan.
echt cool. mijn favoriete serie toen ik klein wasquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:48 schreef Houniet het volgende:
[..]
Full House komt ook terug, ga maar vast klaar zitten.
Ziet er goed uitquote:
Ja, sorry ben er de 1 blijkbaar vergeten bij te vermelden...quote:Op woensdag 8 juli 2015 23:56 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Je hebt seizoen één gezien? Ik vind seizoen twee behoorlijk minder tot nu toe.
godverdomme vetquote:
En niemand die het nu nog kent, hoop dat het ze lukt, vooral de cast was epic.quote:Op donderdag 9 juli 2015 21:51 schreef loezzzje het volgende:
[..]
echt cool. mijn favoriete serie toen ik klein was
Oelalalaa ja, ziet er inderdaad zeer goed uitquote:Op donderdag 9 juli 2015 11:04 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Oei dat ziet er wel erg goed uit zeg. Twee topacteurs en een onderwerp dat me enorm boeit. Nomnomnomnom.
Dit ziet er ook echt de moeite uit!quote:
Zekers. Kan nog eens leuk gaan worden.quote:
ik ben ook echt benieuwd.quote:Op zaterdag 11 juli 2015 22:06 schreef JDx het volgende:
[..]
En niemand die het nu nog kent, hoop dat het ze lukt, vooral de cast was epic.
Ik ben ook erg benieuwd naar de Hand of God.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:00 schreef Mirel het volgende:
De pilot was prima, de nieuwe trailer ziet er ook tof uit.Alleen ze zouden zichzelf niet de Axis Powers of America noemen
Op deze zit ik ook wel te wachten. Wanneer komt ie ook weer?quote:Op zondag 12 juli 2015 11:00 schreef Mirel het volgende:
De pilot was prima, de nieuwe trailer ziet er ook tof uit.Alleen ze zouden zichzelf niet de Axis Powers of America noemen
Hey yes. Van de week nog gegoogled of er al ergens een release date was. Pilot beviel me wel.quote:Op zondag 12 juli 2015 11:00 schreef Mirel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |