Zo goed als zeker gecancelled al.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
http://www.bbc.co.uk/programmes/b06163bl
Iemand dit al gezien?
Ah de BBC heeft hem gerenamed.quote:Op maandag 29 juni 2015 21:48 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is deze toch:
American Odyssey (TV Series 2015– ) - IMDb
Hier ookquote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ben inmiddels bij met Deutschland 83 en het is vooralsnog een blijvertje voor me. En sowieso fijn om weer eens een Duitstalige serie te kunnen volgen.
+ 80's soundtrack
Is het ook in het duits? Das toch wel minder lijkt me.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ben inmiddels bij met Deutschland 83 en het is vooralsnog een blijvertje voor me. En sowieso fijn om weer eens een Duitstalige serie te kunnen volgen.
+ 80's soundtrack
Dat impliceert Duitstalig inderdaad.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is het ook in het duits? Das toch wel minder lijkt me.
Jep, maar in de US uitgezonden door Sundance Channel, dus met Engelse ondertiteling erbij.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:35 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Is het ook in het duits? Das toch wel minder lijkt me.
Rectify is toch ook van Sundance Channel. Beste serie ooit dus ik ga deze zeker een kans geven.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep, maar in de US uitgezonden door Sundance Channel, dus met Engelse ondertiteling erbij.
Eigenlijk is het wel leuk, want waar normaal de Duitsers in zulke series Engels met een Duits accent praten zit er in deze serie een Amerikaanse generaal die Duits met een dik Amerikaans accent praat
Ik vind dat altijd zo jammer, ben benieuwd of ze in GoT ook kunnen horen dat Carice en Michiel Nederlands zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:47 schreef FritzWepper het volgende:
[..]
Jep, maar in de US uitgezonden door Sundance Channel, dus met Engelse ondertiteling erbij.
Eigenlijk is het wel leuk, want waar normaal de Duitsers in zulke series Engels met een Duits accent praten zit er in deze serie een Amerikaanse generaal die Duits met een dik Amerikaans accent praat
Bij Orphan Black merk ik het van Michiel niet.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:49 schreef JDx het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo jammer, ben benieuwd of ze in GoT ook kunnen horen dat Carice en Michiel Nederlands zijn.
Nee wij niet, ik vind ook dat ik prima Engels praat.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Bij Orphan Black merk ik het van Michiel niet.
Naar welke serie?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:28 schreef Jaytonism het volgende:
Weet iemand of je eigen meegebrachte (kleine) parasolletjes mee mag nemen?
Alleen jammer van Peter Schilling (Major Tom) in het Engels als begintune...quote:Op dinsdag 30 juni 2015 02:14 schreef FritzWepper het volgende:
+ 80's soundtrack
Heb je Treme al gezien? Daar speelt hij een keigoeie rol in wat hem op de kaart heeft gezet. Keigoeie serie ook, van de makers van the Wire.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:08 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Bij Orphan Black merk ik het van Michiel niet.
Daar heeft hij wel een Nederlands accent. Maar daar speelt hij dan ook een Nederlanderquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je Treme al gezien? Daar speelt hij een keigoeie rol in wat hem op de kaart heeft gezet. Keigoeie serie ook, van de makers van the Wire.
Daar heb ik hem ook in gezien ja. Maar die rol is niet echt een handig voorbeeld om aan te geven hoe goed zijn Engelse accent isquote:Op woensdag 1 juli 2015 00:45 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je Treme al gezien? Daar speelt hij een keigoeie rol in wat hem op de kaart heeft gezet. Keigoeie serie ook, van de makers van the Wire.
Ik vond Orphan Black helemaam niks en Treme geweldig. Dus tis maar waar jevan houdt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:43 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
Daar heb ik hem ook in gezien ja. Maar die rol is niet echt een handig voorbeeld om aan te geven hoe goed zijn Engelse accent is
Bovendien is Orphan Black cooler
Dit had ik ook, vond het hele totaal ook een beetje kwaliteitje Dark Matterquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:03 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond Orphan Black ook niet zo boeiend, maar dat komt voornamelijk omdat ik de hoofdrolspeelster(s) niet echt interessant vond en eigenlijk behoorlijk slecht vond acterenIn die serie is dat toch wel heel erg killing
Smaken verschillen inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:53 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ik vond Orphan Black helemaam niks en Treme geweldig. Dus tis maar waar jevan houdt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |