Doen ze niet, als TR en ISIS serieus met elkaar slaags raken loopt het volledig uit de hand met al die sleeper cellsquote:Op maandag 29 juni 2015 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Volgens sommigen om koerdje te pesten en nog meer isis binnen te laten
BEIRUT – Turkey has been preparing for a large-scale military intervention in northern Syria against ISIS, according to a number of reports in the Turkish media.
https://mobile.mmedia.me/(...)ria-ground-incursion
twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 29-06-2015 om 17:20:35#PKK: "If #Turkey attacks #Rojava the PKK will attack Turkey wherever it feels safest." #TwitterKurds #YPG reageer retweet
twitter:mrgoldfink twitterde op maandag 29-06-2015 om 17:47:08Kurdish villagers in border town of Roboski clash with Turk soldiers sent to prepare for alleged invasion of Rojava http://t.co/DpuYaHPe7z reageer retweet
De legerleiding heeft het volgens de Turkse pers al geprobeerd tegen te houden. Maar volgens mij horen we vanavond nog een duidelijk bericht erover.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef vigen98 het volgende:
Dus het gaat echt gebeuren?Erdogan gaat de Koerden aanvallen? Kan het parlement niet wat doen om dit te stoppen?
Toen IS aan de grens zat was t niet nodig om ze aan te vallen. Nu de koerden er de controle hebben moeten ze ineens wel binnenvallen.quote:Op maandag 29 juni 2015 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Volgens sommigen om koerdje te pesten en nog meer isis binnen te laten
BEIRUT – Turkey has been preparing for a large-scale military intervention in northern Syria against ISIS, according to a number of reports in the Turkish media.
https://mobile.mmedia.me/(...)ria-ground-incursion
Nee, ze gaan ten westen van de Eufraat naar binnen, tot aan Mare. Dit is volledig ISIS gebied maar er wonen wel veel Koerden.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef vigen98 het volgende:
Dus het gaat echt gebeuren?Erdogan gaat de Koerden aanvallen? Kan het parlement niet wat doen om dit te stoppen?
Het gaat blijkbaar om het gebied ten westen van de Eufraat tot aan Aleppo ongeveer. Daar zitten geen Koerden, maar het is natuurlijk wel bedoelt om te voorkomen dat Burkan al-Firat/YPG dat gebied inneemt.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:24 schreef vigen98 het volgende:
Wie heeft Halabja dan uitgevoerdquote:Op maandag 29 juni 2015 19:20 schreef reza1 het volgende:
Net als de VS 'dacht' dat Saddam chemische wapens had.
En daarna had hij ze vernietigd...quote:Op maandag 29 juni 2015 19:30 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Wie heeft Halabja dan uitgevoerd
Erdolf weet niet waar hij aan begint.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:22 schreef reza1 het volgende:
twitter:SlemaniTimes twitterde op maandag 29-06-2015 om 17:20:35#PKK: "If #Turkey attacks #Rojava the PKK will attack Turkey wherever it feels safest." #TwitterKurds #YPG reageer retweet
[ afbeelding ]twitter:mrgoldfink twitterde op maandag 29-06-2015 om 17:47:08Kurdish villagers in border town of Roboski clash with Turk soldiers sent to prepare for alleged invasion of Rojava http://t.co/DpuYaHPe7z reageer retweet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://wikimapia.org/#lan(...)search=marea%20syriaquote:Op maandag 29 juni 2015 19:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
Nee, ze gaan ten westen van de Eufraat naar binnen, tot aan Mare. Dit is volledig ISIS gebied maar er wonen wel veel Koerden.
Tot in de jaren 90' nog. Die zooi was nog steeds bruikbaar toen ISIS het vorig jaar in handen kreeg.quote:
Deze geruchten gaan al enkele dagen, benieuwd of het klopt.twitter:AkoQadirzada twitterde op maandag 29-06-2015 om 19:33:42#BREAKING Barzani orders peshmerga to assist #YPG in #Kobane and #Hasakah #TwitterKurds #Rojava https://t.co/K5eOAjT8Yq reageer retweet
Bom onder zijn auto denk ikquote:Op maandag 29 juni 2015 19:36 schreef MotherFoker het volgende:
Wat zou er dan gebeuren als Erdogan de Koerden zou gaan aanvallen?
Die waren geen enkele bedreiging voor buurlanden zoals de VS wel zei.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:37 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Tot in de jaren 90' nog. Die zooi was nog steeds bruikbaar toen ISIS het vorig jaar in handen kreeg.
De Koerden zijn nu proxy vechters van de coalitie en worden ook nog eens bevoorraad en getraind door hen, en als zij nu opeens in conflict komen met Turkije kan dit wel eens opmerkelijke politieke wendingen opleveren.quote:"I am appealing to the whole world. We will never allow the establishment of a state in Syria's north and our south. We will continue our fight in this regard no matter what it costs. They want to complete the operation to change the demographic structure of the region. We will not turn a blind eye to this," Erdogan said during a fast-breaking dinner hosted by K?z?lay (Turkish Red Crescent) on Friday.
Het zou dan ook gaan om de zogenaamde Rojava regiment van Peshmerga's. Syriërs die destijds gevlucht waren naar de KRG en daar de Peshmerga in gingen waar ze werden klaar gestoomd om ooit terug te gaan naar Syrië. De KRG en de PYD hadden ergens vorig jaar nog een verdrag getekend over de lot van die regiment. Het begint wel mooi tijd te worden voor hun entree.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:38 schreef UpsideDown het volgende:
Deze geruchten gaan al enkele dagen, benieuwd of het klopt.twitter:AkoQadirzada twitterde op maandag 29-06-2015 om 19:33:42#BREAKING Barzani orders peshmerga to assist #YPG in #Kobane and #Hasakah #TwitterKurds #Rojava https://t.co/K5eOAjT8Yq reageer retweet
Dat denk ik ook wel, hoewel duizenden raketten wel wat veel is, maar jij beweerde dat Saddam geen chemische wapens had. Hij had er zat.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:40 schreef reza1 het volgende:
[..]
Die waren geen enkele bedreiging voor buurlanden zoals de VS wel zei.
Over hoeveel manschappen praten we dan en wat is hun bewapening? Zal wel geen zwaar materieel bij zitten.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:45 schreef ChanceThePepper het volgende:
[..]
Het zou dan ook gaan om de zogenaamde Rojava regiment van Peshmerga's. Syriërs die destijds gevlucht waren naar de KRG en daar de Peshmerga in gingen waar ze werden klaar gestoomd om ooit terug te gaan naar Syrië. De KRG en de PYD hadden ergens vorig jaar nog een verdrag getekend over de lot van die regiment. Het begint wel mooi tijd te worden voor hun entree.
Blabla, je snapt mijn punt heus wel. De VS is niet te vertrouwen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:47 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, hoewel duizenden raketten wel wat veel is, maar jij beweerde dat Saddam geen chemische wapens had. Hij had er zat.
Dat zeg ik ook niet, maar opmerkelijk is het wel.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:49 schreef reza1 het volgende:
[..]
Blabla, je snapt mijn punt heus wel. De VS is niet te vertrouwen.
Nee hoor.quote:De chemische aanvallen worden duidelijk uitgevoerd door de takfiri terroristen.
Erg opmerkelijk ja dat de VS een vijand weer eens zwart maakt, dat doen ze normaal nooit.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:52 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar opmerkelijk is het wel.
[..]
Nee hoor.
Best wel, gezien ze vorig jaar zeiden dat het regime alle chemische wapens had ingeleverd, en dat bleek niet helemaal te kloppen.quote:Op maandag 29 juni 2015 19:55 schreef reza1 het volgende:
[..]
Erg opmerkelijk ja dat de VS een vijand weer eens zwart maakt, dat doen ze normaal nooit.
Zou mooi zijn als ze het nog hebben en het een keer inzetten op de FSA en co terroristen.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:01 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Best wel, gezien ze vorig jaar zeiden dat het regime alle chemische wapens had ingeleverd, en dat bleek niet helemaal te kloppen.
Ik denk toch dat ze zo'n bericht niet voor niets de wereld in sturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |