SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hij probeert wel dapper om zich op te trekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, fijn dat er een plan van aanpak is! Ik hoop dat het de oplossing is
Ik lees ook verbetering voor selvaria en NTS, héél fijn om te lezen
Zoë, wat worden ze toch groot! En ook al zelf gaan zitten
Oh wow, L verticaal! Ging hij zelf staan?![]()
En ik zag nog een smulsaar!
Mja, het was niet de beste vakantie ooit nee. Uiteindelijk hebben we maar 3 dagen echt kunnen relaxenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa weer thuis! Was vast een memorabele vakantie![]()
En soesje klinkt zo groot, is die echt maar drie weken ouder dan mauwtje?
da's juist prettigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een heerlijke berichten, foto's en filmpjes.. Mauw op de fiets, verticale Mr. L, Soesa's snelle en sellufdoenSaar.
I heeft zo heerlijk van zijn courgette zitten smullen vanavond. Als toetje gaven we hem een paar lepeltjes yoghurt, en daar moest hij eerst even van rillen maar het mondje ging al vrij snel weer open (maar die lepel moet hij natuurlijk wel zelf vasthouden). Lekker ding.. En hij was zo lief toen we trouwlocaties bezochten! Heel gesprek met een man gehad die vertelde zeventien jaar geleden zijn kind veel te hebben gedragen.
En een jaar van te voren zijn we al uit de locatie..
Ja, zo eet Lou sinds kort dus ook. Vooral meloenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
En gewoon eten is echt niet meer hip. Verrekten labrador
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's juist prettigwij hebben alles ook een jaar van te voren al geboekt toen! Wat voor iets wordt het?
En lekker eten
Soesa, ik zei al eens, soesje heeft helemaal geen energie meer over voor tanden
leuk om te zien dat alle september-oktober-novemberkinderen nu echt hun eigen pad beginnen te kiezen qua ontwikkeling. De één kiest tanden, de ander gaat gewoon lopen, en weer anderen eten complete maaltijden weg
klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.
Het is ook een restaurant (waar Baard me al verrassing mee naartoe nam voor ons éénjarig jubileum) en een bed and breakfast met twee kamers. Die huren we er dan ook gewoon bij.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.
Het is ook een restaurant (waar Baard me als verrassing mee naartoe nam voor ons éénjarig jubileum) en een bed and breakfast met twee kamers. Die huren we er dan ook gewoon bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen geen idee of zoiets me staat, maar daar kom ik in oktober wel achter..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
wat heb je vanavond gegeten? ui, bloemkool? dat soort dingen .. Geert was er destijds heel gevoelig voor als ik uien at, en nu met michael heb ik heeft hij er last van als ik bloemkool eet (dat laat ik nu dus voorlopig staan, hoewel ik het zo ontzettend lekker vindquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:24 schreef Risu het volgende:
Ik zag de fotoserie van soesje wel hoor. Zo te zien heeft ze ook nog wel gelachen omdanks de ellende.![]()
Verder krijg ik weinig mee, ik lees het wel, maar het dringt niet door. Ik ben het echt niet gewend dat ze zo lang huilt. Meestal stopt ze meteen als ik haar oppak. Daarom had ik ook gelijk in de gaten dat er wat mis was.
Zou het kunnen dat ze een koemelkallergie heeft? Ik drink haast nooit zuivel, maar deze week dus wel drie keer yoghurt gepakt. Alleen, dan zou ze er misschien eerder last van horen te krijgen? Of is het gewoon toeval. Misschien zoek ik wel naar een oorzaak die er eigenlijk niet is. Gelukkig is ze het al vergeten. Ze ligt weer in bed.
Ik ga ook maar eens, ik ben er gewoon moe van. Wat zielig voor die kindjes die het elke dag hebben.ik vind deze ene keer al slopend.
Michael reageert iig wel zo sterk/heftig op bloemkool. Idd rond een half uur na het eten ervan. Dan ben ik ook gerust een uur kwijt met troosten, op de arm met z'n buik .. het enige wat dan bij hem werkt is hem op bed in slaap voeden, hoe krom het ook klinktquote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Risu het volgende:
Nou, toevallig dus wel bloemkool gegeten vanavond. Heeft dat echt al zo snel effect? Ze heeft na het eten maar 1 keer bij me gedronken, ongeveer een half uur max na het eten. (en daarnet dus nog een keer). Ik zal eens opletten of dat altijd zo is, want ik eet het niet zo vaak eigenlijk. Maar ze heeft dan ook niet vaak krampjes. En nooit zo erg als vandaag.
Gisteren vis met friet/patat en sla, eet ik ook wel vaker. Nooit een verband gezien.
Nou ik ga een poging tot slapen doen. Ik heb zo het idee dat ze erg lang slaapt vannacht, maar het zou zo maar kunnen dat het een onrustige nacht wordt.
Hij slaapt in principe op zijn eigen kamer, sinds hij elf weken is. Ik ben van mezelf ook al een vreselijk slechte slaper ken je dat, dat kindjes gaan huilen als ze heel moe zijn maar niet kunnen slapen? Dat doe ik zelf dus nog regelmatig, en met hem naast me deed ik nauwelijks een oog dicht. Helaas, ik had dat heel graag anders gezien. We hebben de co-sleeper ook pas vorige week echt weggehaald.quote:Op zondag 28 juni 2015 08:13 schreef DJMO het volgende:
he gats Away .. sterkte![]()
Boh DaD .. slaapt hij bij je in bed of niet? of slaap jij dan niet als hij naast je ligt? Misschien zelf een keer overdag bijslapen als het lukt??![]()
Nee, dat durf ik niet... Hij drinkt 's nachts echt véél (zeker een half uur lang met flinke teugen), dus zolang hij maar zulke kleine flesjes drinkt denk ik niet dat hij dat 's nachts pikt. En daarbij is het dichtstbijzijnde logeeradres bij mijn ouders, op een goed uur rijden. Dat vind ik te ver om het gewoon maar te proberen en hem op te halen als het niet gaat.quote:Op zondag 28 juni 2015 09:04 schreef AwayTL het volgende:
Dad, ik doe dat ook. Als hij beter slaapt maak ik op mn tel een notitie wat hij heeft gegeten etc .
Heb je hem al eens uit logeren gedaan? Bij mijn kinderen gaat het wel op dat vreemde ogen dwingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 28-06-2015 10:18:26 ]
Wat wilt u weten ?!quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Crumpette het volgende:
Kunnen de dreumesmamas ons niet even geruststellen?![]()
Sorry, maar hier gaat het vanaf dat mijn dame 7 maanden is, echt voortreffelijkquote:Op zondag 28 juni 2015 10:25 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Dat het een faaaaase is en het slapen weer beter gaat over een tijdje?
Wij zitten nu te wachten op kiezenquote:Op zondag 28 juni 2015 10:31 schreef Crumpette het volgende:
Oh dus over 2 weken gaat het weer beteryay!
![]()
Zonder dollen, van mij mogen al die tanden tegelijk komen nu en dan gaan we daarna weer mooi slapen.
Dat laatste is hier onderdeel van de slaaptroublesquote:Op zondag 28 juni 2015 10:39 schreef Crumpette het volgende:
Mja kwijlen doet W al maaandendat heeft weinig met samenhang met tanden. Hij heeft nu wel bobbels bij de voortandjes onderin, maar er lijkt maar weinig te gebeuren
weet overigens ook niet of dat het nou is wat hem wakker houdt hoor, of gewoon de sport om het hele bed door te rollen enzo. We zullen het nooit weten!!
Nee als dreumes mama niet...quote:Op zondag 28 juni 2015 10:23 schreef Crumpette het volgende:
Kunnen de dreumesmamas ons niet even geruststellen?![]()
quote:Op zondag 28 juni 2015 10:58 schreef Loj het volgende:
[..]
Nee als dreumes mama niet...
Als peutermama wel
Peuter slaapt nu al een maand of 4 door
quote:Op zondag 28 juni 2015 13:00 schreef AwayTL het volgende:
En mijn peuter is al een maand of 6 na altijd doorgeslapen te hebben wakker![]()
Oh ja ik moest helpen he
je geeft borstvoeding he? Groene poep kan wijzen op overproductie. Blokvoeden kan een oplossing zijn.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:31 schreef Cholula het volgende:
Overdag is het nog steeds spugen voor gevorderden en ook die stomme krampjes blijven maar terug komen.
Poepen gaat gewoon prima, maar is meerdere keren per dag groen ipv mosterdgeel.
Groene poep geeft volgens mij aan dat hij te weinig achtermelk (vette melk) krijgt. En van voormelk krijgen ze ook meer krampjes. Misschien toch eens overleggen met een lk?quote:Op zondag 28 juni 2015 13:31 schreef Cholula het volgende:
Slapen? Wat is dat?
Ik wil heel even spuien, ik mag van mezelf niet klagen want Frits is pas 14 weken, maar ik doe het toch even.
Vannacht (en de nachten hiervoor) is hij elke anderhalf uur wakker geweest. Hij hoeft niet altijd wat te drinken, maar meer dan 30cm tussen ons in is dan blijkbaar teveel. Dus valt hij boven op me in slaap.
Speen in de mond: slapen. Speen uit de mond: piepen en indien niet binnen 10 seconden terug in de mond huilen en Heel Erg Wakker worden. (Hij blijft gelukkig ook regelmatig slapen als de speen eruit valt)
De nachten gaan dus niet heel soepel.
Overdag is het nog steeds spugen voor gevorderden en ook die stomme krampjes blijven maar terug komen.
Poepen gaat gewoon prima, maar is meerdere keren per dag groen ipv mosterdgeel.
Buiten de krampen om is het een heel vrolijk jongetje, dus ik vraag me af of ik er iets mee moet doen. Tips?
Je zou eens kunnen kolven en dit een dag in de koelkast kunnen zetten. Dan verschijnt er als het een witte laag op je melk, room. Dat is het vette deel van de melk.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:43 schreef Cholula het volgende:
Dat dacht ik dus ook, maar hoe zit dat dan met afkolfde melk? Krijgt hij dan ook niet te magere melk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |