SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Hij probeert wel dapper om zich op te trekkenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vlindur, fijn dat er een plan van aanpak is! Ik hoop dat het de oplossing is
Ik lees ook verbetering voor selvaria en NTS, héél fijn om te lezen
Zoë, wat worden ze toch groot! En ook al zelf gaan zitten
Oh wow, L verticaal! Ging hij zelf staan?![]()
En ik zag nog een smulsaar!
Mja, het was niet de beste vakantie ooit nee. Uiteindelijk hebben we maar 3 dagen echt kunnen relaxenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Soesa weer thuis! Was vast een memorabele vakantie![]()
En soesje klinkt zo groot, is die echt maar drie weken ouder dan mauwtje?
da's juist prettigquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat een heerlijke berichten, foto's en filmpjes.. Mauw op de fiets, verticale Mr. L, Soesa's snelle en sellufdoenSaar.
I heeft zo heerlijk van zijn courgette zitten smullen vanavond. Als toetje gaven we hem een paar lepeltjes yoghurt, en daar moest hij eerst even van rillen maar het mondje ging al vrij snel weer open (maar die lepel moet hij natuurlijk wel zelf vasthouden). Lekker ding.. En hij was zo lief toen we trouwlocaties bezochten! Heel gesprek met een man gehad die vertelde zeventien jaar geleden zijn kind veel te hebben gedragen.
En een jaar van te voren zijn we al uit de locatie..
Ja, zo eet Lou sinds kort dus ook. Vooral meloenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:18 schreef Stormqueen het volgende:
En gewoon eten is echt niet meer hip. Verrekten labrador
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
da's juist prettigwij hebben alles ook een jaar van te voren al geboekt toen! Wat voor iets wordt het?
En lekker eten
Soesa, ik zei al eens, soesje heeft helemaal geen energie meer over voor tanden
leuk om te zien dat alle september-oktober-novemberkinderen nu echt hun eigen pad beginnen te kiezen qua ontwikkeling. De één kiest tanden, de ander gaat gewoon lopen, en weer anderen eten complete maaltijden weg
klinkt goed!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.
Het is ook een restaurant (waar Baard me al verrassing mee naartoe nam voor ons éénjarig jubileum) en een bed and breakfast met twee kamers. Die huren we er dan ook gewoon bij.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is een oud veenkoloniaal kerkje met pastorie eraan vast, en een mooie tuin ervoor. We willen dan in de tuin trouwen, als het weer het toelaat.
Het is ook een restaurant (waar Baard me als verrassing mee naartoe nam voor ons éénjarig jubileum) en een bed and breakfast met twee kamers. Die huren we er dan ook gewoon bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb alleen geen idee of zoiets me staat, maar daar kom ik in oktober wel achter..
Still a little bit of your face I haven't kissed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |