Directe buren 10% korting geven op de donutsquote:Op zondag 28 juni 2015 11:04 schreef Isegrim het volgende:
'Veranda' is wel een heel sjiek woord voor wat zich daar bevindt.
Maar dat vinden de buren vast niet zo leuk.
Dat werkt vast maar heel even.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Directe buren 10% korting geven op de donuts
Goed? Missen jullie nog iets?quote:Hoewel het heel verleidelijk is, raden we je aan om het brood niet aan te snijden als het nog warm is. Pas als het volledig is afgekoeld, heeft het zijn optimale vochtbalans bereikt.
Als je ons brood verdeeld over meerdere dagen wilt opeten, kun je het 't beste luchtdicht verpakken, bijvoorbeeld in een ziplock-zakje. De knapperige korst verdwijnt dan weliswaar, maar het brood verliest minder vocht en blijft als geheel langer vers. Een onaangesneden brood kun je prima 'oppiepen' in de oven (een minuut of 5 op 180 graden). Invriezen is ook goed mogelijk.
Omdat ons brood geen toevoegingen bevat, wordt het sneller droog dan een fabrieksbrood. Als het droog is geworden, kun je het bijvoorbeeld roosteren of bij de soep eten. Er zijn ook veel recepten waarbij je oud brood gebruikt, zoals broodpudding, Toscaanse broodsoep en wentelteefjes. Vraag ons gerust om tips!
Beland nu meestal hier: broodjevaneigendeeg.nl is dat ook goedgekeurd?quote:Op zondag 28 juni 2015 10:54 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Je kunt hierheen: http://www.deterp.nu/ (let niet op de site)
Dat had ik ook al bedacht als optie inderdaad.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:24 schreef Erasmo het volgende:
Kun je dat niet op de papieren zakken laten drukken?
Dat ziet er super uit. Wat een prachtige winkel!quote:Op zondag 28 juni 2015 11:24 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Beland nu meestal hier: broodjevaneigendeeg.nl is dat ook goedgekeurd?
Ik vind dat nog steeds hartstikke eng hoor.quote:Maar ik vind de openheid van jullie en van dit topic zo leuk. Het geeft gewoon energie om te lezen hoe anderen een gok durfen te wagen om van hobby werk te maken.
Dat is wat de industrie doet om het langer vers te laten lijken.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:44 schreef Martijn1P het volgende:
Heb een tijd geleden veel oude topicreeksen teruggelezen over het bakken van brood en pizza. Heel veel opgestoken en inspiratie opgedaan van Maximus, maar dat terzijde. Het is mooi om te zien hoe de hobby van Jeroen in enkele jaren is uitgegroeid tot dit project. Gaaf om die 'leercurve/ ontwikkeling' te lezen. In ieder geval veel succes samen met dit project, heel cool!
Jullie doen volgens mij geen vetstof in het brood, toch? Kan me indenken dat het positief werkt op de houdbaarheid en smaak.
quote:Op zondag 28 juni 2015 11:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
Prima tekst, ik zou je bedrijfsnaam er nog wel een keer in verwerken.
Dus het brood is in werkelijkheid niet langer houdbaar door boter/ olie!? Dat wist ik niet. Thuis ook eens weglaten. Kijken wat het met de smaak doet.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat is wat de industrie doet om het langer vers te laten lijken.We maken ook wel broodjes waar bijvoorbeeld olijfolie in zit, maar dan heeft het een functie voor de smaak. Bij de basic broden hoort er geen vetstof in.
Ik zou je tekst een beetje omgooien, je benadrukt nu vooral het negatieve (droog brood). Ik zou het wat positiever verwoorden. (Vers brood behouden, ipv droog brood voorkomen )quote:Op zondag 28 juni 2015 11:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat werkt vast maar heel even.
Tekstje geschreven voor bij het brood, naar aanleiding van feedback van een buurvrouw dat één van de andere buren aangaf dat het brood zo snel hard werd (niet iedereen is bekend met dit soort brood natuurlijk):
[..]
Goed? Missen jullie nog iets?
Nee.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:54 schreef Martijn1P het volgende:
[..]
Dus het brood is in werkelijkheid niet langer houdbaar door boter/ olie!? Dat wist ik niet. Thuis ook eens weglaten. Kijken wat het met de smaak doet.
Ok! Ik wil er sowieso nog iets aan toevoegen bedacht ik net. Ik kijk er morgen nog eens naar.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zou je tekst een beetje omgooien, je benadrukt nu vooral het negatieve (droog brood). Ik zou het wat positiever verwoorden. (Vers brood behouden, ipv droog brood voorkomen )
Jullie brood over meerdere dagen verdelen lukt mij nietquote:Op zondag 28 juni 2015 11:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tekstje geschreven voor bij het brood, naar aanleiding van feedback van een buurvrouw dat één van de andere buren aangaf dat het brood zo snel hard werd (niet iedereen is bekend met dit soort brood natuurlijk):
[..]
Precies, vindt de tekst wel een goed idee. Kan me inderdaad voorstellen dat niet iedereen bekend is met (ook de beperkingen) van dit brood. En de doorsnee Nederlander gooit immers veel brood de container in. Kan me indenken dat men dat bij jullie brood zonde vindt ($), én het wordt al wat eerder oud dan men gewend is.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:56 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ik zou je tekst een beetje omgooien, je benadrukt nu vooral het negatieve (droog brood). Ik zou het wat positiever verwoorden. (Vers brood behouden, ipv droog brood voorkomen )
quote:Op zondag 28 juni 2015 12:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Jullie brood over meerdere dagen verdelen lukt mij niet
Een aangepaste tekst. Zomaar als voorbeeld, gebaseerd op je eigen tekst.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:22 schreef Isegrim het volgende:
[..]
[..]
Ambachtelijk ijsquote:Op zondag 28 juni 2015 14:13 schreef Isegrim het volgende:
Fuck my life, het wordt volgende week zaterdag 35 graden.
Nomsquote:Op zondag 28 juni 2015 14:17 schreef Isegrim het volgende:
[..]
We hebben wel een ijsmachine.Maar daar kun je maar een klein beetje ijs mee maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |