quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:47 schreef computergirl het volgende:
of zo eentje achter de hoge toonbank
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00199208/
't is ook een beetje warm voor soepquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:48 schreef Isegrim het volgende:
Niemand koopt onze overheerlijke soep!Ik ga vanavond niet nóg een keer broccolisoep eten!
Het is ook geen broccolisoep weer mevrouwtjequote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:48 schreef Isegrim het volgende:
Niemand koopt onze overheerlijke soep!Ik ga vanavond niet nóg een keer broccolisoep eten!
Die zitten echt aids, sorry. Zou ik niemand aanradenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:47 schreef computergirl het volgende:
of zo eentje achter de hoge toonbank
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00199208/
Als ik naar een bakker ging om brood te kopen zou ik iets onverwachts als soep ook denk ik niet snel meenemen, want niet passend in de aankoopplanning ofzo..quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:48 schreef Isegrim het volgende:
Zitten inderdaad ruk ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Die zitten echt aids, sorry. Zou ik niemand aanraden
Nee, het was echt een klont die er van zichzelf al in zat.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:02 schreef Postbus100 het volgende:
Wat betreft die klont: heeft de koper het brood lauw gesneden ofzo?
Deegbak die niet goed afgesloten was en te droog was geworden bovenop ofzo?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:12 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee, het was echt een klont die er van zichzelf al in zat.
Broccolisoep is toch niet winters?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Het is ook geen broccolisoep weer mevrouwtje
Nee maar het is bbq weer, geen soep weerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Broccolisoep is toch niet winters?Maar ja, misschien is het inderdaad iets wat mensen niet verwachten.
We leggen plastic bovenop het brood dus dat komt eigenlijk nauwelijks voor. Als er een droog stukje zit, halen we dat weg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Deegbak die niet goed afgesloten was en te droog was geworden bovenop ofzo?
Maar het brood met dipjes is ook niet gekocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee maar het is bbq weer, geen soep weer
Idd, dat is een goed idee! En hamburgerbroodjes (bolletjes) misschien?quote:
Bakken is soms net wetenschap met proefjesquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:36 schreef Isegrim het volgende:
Hamburgerbroodjes heb ik wel eens gemaakt, maar dan met gewone gist. Dat zou ff experimenteren worden.
Pfoe, zware dagen, zo lang...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:59 schreef Isegrim het volgende:
De klok rond gewerkt vandaag. 05:30 begonnen, 17:30 klaar. Gister van 06:00 tot 21:30. Een hele werkweek in twee dagen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |