Het broodje kip van de Portugees smaakte wel lekker, die kan ik je beter aanradenquote:
Netje hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... als het zo doorgaat heb ik met 21 jaar m'n master afgerond... Maar misschien moet ik maar een dubbele gaan doen ofzo.
Heb nu zin in een broodje kipquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het broodje kip van de Portugees smaakte wel lekker, die kan ik je beter aanraden
Wat naaiendquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jammer. ik was ook een keertje naar Berlijn op schoolreis en ging samen met een groep anderen een braadworst bestellen bij een kraampje. toen ik aan de beurt was waren de worsten op
3 dagen lang alleen schnitzels gegeten daar
Betaal je na het afronden van een master voor een nieuwe dan gewoon het normale collegegeld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Netje hoor![]()
Je kunt ook een voor een bekijken, als je nog door wil gaan.
Wel flink gekruide kip, met pittig sausjequote:
Je durft nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Normaliter zou ik ja zeggen, maar gezien het onderwerp broodjes worst en welk idee jij daarbij hebt....
Stuur het maar naar me op.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:53 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het broodje kip van de Portugees smaakte wel lekker, die kan ik je beter aanraden
Lekker.quote:
Nee dus je moet eerste niet afrondenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:54 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Betaal je na het afronden van een master voor een nieuwe dan gewoon het normale collegegeld?
Heerlijkquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wel flink gekruide kip, met pittig sausje
Wat is het verschil met .io?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
We kunnen ipv hax wel agar.yt doen trouwens.
ik eet heel gezond hoorquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij is fucking dik, natuurlijk heeft die eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |