Ali een ban gegeven?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedzo, want je mag dan wel op vrouwen vallen, ik heb zo ook mijn truukjes hoor om dat te compenseren.
Een broodje Unox is best lekker, maar slap aftreksel in een papperig broodje en een slijmerig worstje, nee dank je.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Willoow het volgende:
[..]
Ik heb zo'n honger gek, zo'n broodje unox klinkt zo gek niet
Moest met de basisschool ooit naar Duitsland voor boomplantdag (quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een broodje Unox is best lekker, maar slap aftreksel in een papperig broodje en een slijmerig worstje, nee dank je.
?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat was er net met hax tussen jou en euri etto?
Broodje unox.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een broodje Unox is best lekker, maar slap aftreksel in een papperig broodje en een slijmerig worstje, nee dank je.
Die tip neem ik meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
kom naar Roosendaal, hier staat op elke straathoek wel iemand die everzwijnenvlees verkoopt
Al klaar met dit jaar trouwens paxcon?quote:
was het wel een lekkere worstensoep?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest met de basisschool ooit naar Duitsland voor boomplantdag (!!!) en toen kregen we de worst in onze soep geflikkerd
Heb de wordt niet gegeten ofc.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:49 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was het wel een lekkere worstensoep?
Je kan alles zeggen over Duitsland, maar die worsten zijn wel erg lekker.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Moest met de basisschool ooit naar Duitsland voor boomplantdag (!!!) en toen kregen we de worst in onze soep geflikkerd
Ik heb nog één tentamen te maken en daarmee kan ik m'n bachelor afrondenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:48 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Al klaar met dit jaar trouwens paxcon?
Jeetje, ook alweer klaar met je bachelor.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb nog één tentamen te maken en daarmee kan ik m'n bachelor afronden
jammer. ik was ook een keertje naar Berlijn op schoolreis en ging samen met een groep anderen een braadworst bestellen bij een kraampje. toen ik aan de beurt was waren de worsten opquote:
Kom dan maar vanavond.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goedzo, want je mag dan wel op vrouwen vallen, ik heb zo ook mijn truukjes hoor om dat te compenseren.
Zou alles eten nuquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kan wel, misschien zijn ze je vergetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Staat er niet.. Heb ik een fotoboek-ban ofzo?
Ja... als het zo doorgaat heb ik met 21 jaar m'n master afgerond... Maar misschien moet ik maar een dubbele gaan doen ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jeetje, ook alweer klaar met je bachelor.
Goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |