Staat er niet.. Heb ik een fotoboek-ban ofzo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Gewoon op reageer op bericht klikken
maak een paint van hun gezichten, dan zullen ik, Etto en dp eens even langsgaan om ze een pak rammel te verkopenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Zeg Etto, ik was net op zo'n foodmarket en daar stond een caravan heel trots te pronken dat ze beneden de rivieren kwamen en Brabantse broodjes verkochten.
Wat een telleurstelling, een snotterig broodje Unox was het
Ik had minstens everzwijn in jachtsaus op brood verwacht
Heb ik een ban op fotoboek?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pas op waar je om vraagt jongedame
Genoeg incest te vinden hoor, don't worry.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
niet alle sites hebben filmpjes van mijn rare fetisjes
Dat moet een Hollandsche sabotage act zijn geweest... schandalig! Ik ga er meteen achteraan...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Zeg Etto, ik was net op zo'n foodmarket en daar stond een caravan heel trots te pronken dat ze beneden de rivieren kwamen en Brabantse broodjes verkochten.
Ik heb zo'n honger gek, zo'n broodje unox klinkt zo gek nietquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef Remqo het volgende:
Dit is wel een paintwaardige klachtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maak een paint van hun gezichten, dan zullen ik, Etto en dp eens even langsgaan om ze een pak rammel te verkopen
Geen flauw idee, moet je Lt. Surge anders even een DM'etje sturen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb ik een ban op fotoboek?
dat icoontje rechtsbovenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Staat er niet.. Heb ik een fotoboek-ban ofzo?
Het blauwe hoekje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
videotheek? woon je nog in 2000 ofzo?
had laatst een webcam filmpje gevonden van een tantoegeile tweeling die dingen met elkaar gingen doen, niks mis meequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Genoeg incest te vinden hoor, don't worry.
Daar zal je een kluif aan hebben, ze spraken met een zachte G, en dan zulke troep verkopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat moet een Hollandsche sabotage act zijn geweest... schandalig! Ik ga er meteen achteraan...
Kom er toch op terug.. you can't handle mequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Pas op waar je om vraagt jongedame
Nee, maar het heet nog steeds videotheek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:42 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
videotheek? woon je nog in 2000 ofzo?
quote:
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had laatst een webcam filmpje gevonden van een tantoegeile tweeling die dingen met elkaar gingen doen, niks mis mee
kom naar Roosendaal, hier staat op elke straathoek wel iemand die everzwijnenvlees verkooptquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef Remqo het volgende:
[..]
Daar zal je een kluif aan hebben, ze spraken met een zachte G, en dan zulke troep verkopen.
Hang ze op aan de hoogste boom! Zelfs een Brabo gunt een Hollander zulk voedsel niet
Goedzo, want je mag dan wel op vrouwen vallen, ik heb zo ook mijn truukjes hoor om dat te compenseren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:44 schreef Willoow het volgende:
[..]
Kom er toch op terug.. you can't handle me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |