Oké.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:17 schreef Yreal het volgende:
Dagje? Ja dagje. En waarom ik andere dingen doe? Omdat ze belangrijker zijn dan rgs.
Hij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef Henrys het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst de fietsautist, hij heeft wel een erg aftanse fiets voor iemand die zoveel fietst.
En wie gaat er nou met een camera op zijn hoofd gemonteerd fietsen
Nope.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Maar het ziet er niet uit, moest gelijk hier aan denken
[ afbeelding ]
Ben jij hem al een keer tegengekomen?
Die wil ik ook nog een keer spottenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef Henrys het volgende:
Ik zag vandaag voor het eerst de fietsautist, hij heeft wel een erg aftanse fiets voor iemand die zoveel fietst.
En wie gaat er nou met een camera op zijn hoofd gemonteerd fietsen
Baas meester Visserquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:33 schreef Etsu het volgende:
Ik ben wel 2 weken geleden ofzo Frank Visser van de Rijdende Rechter tegengekomen op de Grote Markt, bij de V&D.
Pas wel op, hij veroorzaakt altijd expres aanrijdingen als hij voorrang heeftquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij is niet te missen door die gopro camera op zijn hoofd
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Ets, je bent wel echt een zeikerd. Laat y lekker. Jij gaat net zo goed sushi vreten met je kontkameraad en faalt vervolgens op registergoederenrecht en weet ik al wat.. Hou je lekker met jezelf bezig, dan maak ik Y op z'n tijd belachelijk.. Maar wel met respect, ik kan dat.
Daar kan ik ergens nog wel respect voor opbrengen. Bovendien, op de fiets kan het.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas wel op, hij veroorzaakt altijd expres aanrijdingen als hij voorrang heeft
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
Ets, je bent wel echt een zeikerd. Laat y lekker. Jij gaat net zo goed sushi vreten met je kontkameraad en faalt vervolgens op registergoederenrecht en weet ik al wat.. Hou je lekker met jezelf bezig, dan maak ik Y op z'n tijd belachelijk.. Maar wel met respect, ik kan dat.
Wou hem zelf aanrijden maar als je hem zo ziet fietsen is het eigenlijk best zieligquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:40 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Pas wel op, hij veroorzaakt altijd expres aanrijdingen als hij voorrang heeft
Ja die vent heeft gewoon een of andere stoornis... kan hij ook weinig aan doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wou hem zelf aanrijden maar als je hem zo ziet fietsen is het eigenlijk best zielig
quote:
Wat een afschuwelijke club is dat. Hoogste entreeprijzen en zijn altijd veel te laat op de transfermarkt. Met Bergkamp en Henry was het echt leuk om naar te kijken maar nuquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:48 schreef Blistering het volgende:
[..]Huilen.
Ik heb potverdomme de Arsenal slogan op m'n arm staan man!
Een tattoo?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:48 schreef Blistering het volgende:
[..]Huilen.
Ik heb potverdomme de Arsenal slogan op m'n arm staan man!
Ik ga hier wijselijk niet op in.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wat een afschuwelijke club is dat. Hoogste entreeprijzen en zijn altijd veel te laat op de transfermarkt. Met Bergkamp en Henry was het echt leuk om naar te kijken maar nu
Jackson Martinez zou perfect zijn geweest maar die is alweer wegquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:52 schreef Blistering het volgende:
[..]
Ik ga hier wijselijk niet op in.
En ja @ Pax.
Absoluut. En dan zeggen dat het nu niet meer leuk is om naar te kijkenquote:
Wat is er over drie weken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Absoluut. En dan zeggen dat het nu niet meer leuk is om naar te kijkenDe grootste dooddoener ooit.
Het is nu gewoon anders dan vroeger. Appels en peren, niet te vergelijken. Over 3 weken zit ik gewoon weer op de tribune, en volgend seizoen ben ik er ook gewoon weer bij.
Arsenal - Lyon voor de Emirates Cupquote:
Is dat dat toernooi van Arsenal?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:58 schreef Blistering het volgende:
[..]
Arsenal - Lyon voor de Emirates Cup4 weken trouwens, my bad.
Yesquote:
Wolfsburg & Villarreal.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:00 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Welke twee teams doen er nog meer mee?
De jeugd van tegenwoordig heeft wel fucked up rolmodellen. Enzo Knol en Lil Kleine :quote:
Lil' Kleine heeft absoluut geen talent. Lil' Kleine heeft denk ik gewoon geluk dat hij de juiste mensen in die scene kent. Lil' Kleine heeft onder meer connecties met Lange Frans.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:55 schreef Henrys het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft wel fucked up rolmodellen. Enzo Knol en Lil Kleine :![]()
Waarom is hij eigenlijk zo bekend? Hij kan niet rappen en hij heeft geen uitstraling. Komt het alleen omdat hij blank is en rapt?
Tevens:
http://www.dumpert.nl/med(...)t_grote_klappen.html
Maar toch heeft hij best veel fans. Denk zelfs meer dan Kempi in die tijd dat hij bekend was en die had toch echt veel meer talentquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Lil' Kleine heeft absoluut geen talent. Lil' Kleine heeft denk ik gewoon geluk dat hij de juiste mensen in die scene kent. Lil' Kleine heeft onder meer connecties met Lange Frans.
je meisje is een mots ze had seks met je paquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Drank en drugs
Alle tieners zeggen ja tegen mdma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |