dan zul je net nodig gehad hebbenquote:
quote:
Tis niet leuk maar als je lichaam het aangeeft heb je geen keus hèquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]ben weer even heel duidelijk gewezen waarom ik maar 32 uur per week werk en niet meer 40. Dat trek ik gewoon niet meer
Precies, ik ben ook geen 25 meerquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:44 schreef just me het volgende:
[..]
Tis niet leuk maar als je lichaam het aangeeft heb je geen keus hè
Uh, nee liever niet. Ik amuseer mij wel even met Gupquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel een rondje Techno aanzetten.
Ik geloof dat ik ook net geen 25 meer benquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:45 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, ik ben ook geen 25 meer
(Maar stiekem zoek ik nog steeds graag mijn grenzen op, alleen overschreid ik ze op dit moment nog te snel)
dit nummer zit gewoon feilloos in mijn hoofd...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:48 schreef MaryMouse het volgende:
Next stop my basement
Volume -------------------------------->
Ik zit nog in de overgangsfase om te accepteren dat ik geen oudere jongere meer ben, maar jongere ouderequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook net geen 25 meer ben
Cleaning out my closet & Headlights?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dit nummer zit gewoon feilloos in mijn hoofd...
net als die andere 2
Diequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Cleaning out my closet & Headlights?
Ik ben er wel voor in.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan wel een rondje Techno aanzetten.
Ik zit net 'n fase verder, ik ben een iets oudere hang jongerequote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:50 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zit nog in de overgangsfase om te accepteren dat ik geen oudere jongere meer ben, maar jongere oudere
Ik wil Piet best op het rooster zetten hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
Maar pas als deze laatste 5 verzoekjes gedraaid zijn
Dat doet ie uit zichzelf ook wel ga ik vanuit, je hebt toch aangegeven dat je ze graag even wil horen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil Piet best op het rooster zetten hoor
Je meent het... Zolang zit je al op Fokquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:49 schreef just me het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ook net geen 25 meer ben
Ik ben nog wel tijd wakker, over half uur of zo als verzoekjes op zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik wil Piet best op het rooster zetten hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |