Wat denk je dat het merendeel van bv. alle NL'ers, dat zijn geen moslims, voor de duidelijkheid, ervan denkt?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ach ja de een vind ze wel een moslim, de ander niet.
Ik ben er wel een beetje klaar mee om te bepalen of ze moslim zijn.
Het zijn moslims ja, maar die mannen die de vrouw op haar ligbed naar een ambulance dragen waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:25 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, ik ook hier, en ik vroeg je of je nou echt aan het stellen was dat de daders geen moslims waren
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Er zijn al genoeg wettelijke middelen om dat soort figuren aan te pakken.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilt ze gewoon de vrijheid laten behouden om hun gedachtengoed uit te oefenen en te verspreiden?
Ben jij een troll?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:28 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Wat denk je dat het merendeel van bv. alle NL'ers, dat zijn geen moslims, voor de duidelijkheid, ervan denkt?
Dat beantwoord de niet gestelde vraag of de groep 100% homogeen is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het zijn moslims ja, maar die mannen die de vrouw op haar ligbed naar een ambulance dragen waarschijnlijk ook
Vast wel, maar vooralsnog beperkt het aandeel extremistische moslims zich tot nog geen 1%.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:25 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, ik ook hier, en ik vroeg je of je nou echt aan het stellen was dat de daders geen moslims waren
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
Oké! Ja, het zijn moslims. En nu?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:29 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Dat beantwoord de niet gestelde vraag of de groep 100% homogeen is.
Nee. Maar ik kan er prima mee leven dat jij dat ervan maakt.quote:
En hoe kom je aan 1%?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:30 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Vast wel, maar vooralsnog beperkt het aandeel extremistische moslims zich tot nog geen 1%.
Vind je?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:29 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg wettelijke middelen om dat soort figuren aan te pakken.
Uitgekauwde stromannetjes posten is het nieuwe pijnlijk kritisch zijn!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:30 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan er prima mee leven dat jij dat ervan maakt.
Het is veel makkelijker om iemand die pijnlijk kritisch is te diskwalificeren dat echt inhoudelijk op de argumenten in te gaan
Het is serieus een vreemde vraag.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:30 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Nee. Maar ik kan er prima mee leven dat jij dat ervan maakt.
Het is veel makkelijker om iemand die pijnlijk kritisch is te diskwalificeren dat echt inhoudelijk op de argumenten in te gaan
Duidelijk. In jouw opinie gaat de vlieger "het zijn helemaal geen moslims!" dus ook niet op. Mooi.quote:
Voor stromannetjes moet je terugscrollen, toen ik iemand erop wees een no true scotsman proberen neer te zetten.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Uitgekauwde stromannetjes posten is het nieuwe pijnlijk kritisch zijn!
Dan zul je moeten zorgen dat mensen zonder degelijke bewijslast veroordeeld moeten worden. Lijkt me ook niet echt wenselijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:31 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Vind je?
Vind het allemaal nogal wat magertjes overkomen anders.
Linkje?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:32 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Lees de verslagen van bijv. de AIVD eens.
Dat maakte jij ervan, ja. Om de langspeelplaat uit 2001 af te kunnen draaien. Chapeau.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:33 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Voor stromannetjes moet je terugscrollen, toen ik iemand erop wees een no true scotsman proberen neer te zetten.
Zodra je regelmatig op je knieën in een moskee zit en de koran en hadith bestudeert, ben je in mijn optiek een moslim.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:32 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Duidelijk. In jouw opinie gaat de vlieger "het zijn helemaal geen moslims!" dus ook niet op. Mooi.
Jij verwijt mij iets uit 2001?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:35 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat maakte jij ervan, ja. Om de langspeelplaat uit 2001 af te kunnen draaien. Chapeau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |