Elfletterig for president.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Sowieso is er een meersporenbeleid nodig. Een pakket aan maatregelen.
Sowieso moet de invloed van het salafisme worden ingeperkt. Dit was bijvoorbeeld een issue bij de beruchte Ibn Ghaldoun-school in Rotterdam. Dat was een salafistisch bolwerk. Het heeft jaren kunnen bestaan. Leerlingen werd haat richting de westerse samenleving aangeleerd. Het motto: integreer vooral niet.
Zulke scholen moeten in Nederland niet kunnen bestaan. Onmiddellijk de poorten dicht. Niet op basis van onderwijskwaliteit of examenfraude, maar op basis van een religieuze koers die we in dit land verbieden. Want daar zullen we heen moeten.
Verder zullen we - wat nu al mondjesmaat gebeurt - haatimams actief moeten weren en de toegang tot Nederland ontzeggen. We zullen mensen die actief haatzaaien hun Nederlandse nationaliteit moeten afpakken als ze een dubbele nationaliteit hebben. Ouders die hun kinderen op die manier opvoeden, moeten veel sneller dan nu het geval is, uit de ouderlijke macht worden ontzet. Ze krijgen alleen hun kinderen terug als ze vertrekken uit Nederland.
Waar het om gaat, is dat de islam in Nederland grofweg in drie groepen kunt verdelen.
Gematigde moslims; circa 55-60 procent van de populatie. Deze mensen vormen geen probleem en kunnen gewoon in Nederland zijn en blijven.
Fundamentalistische moslims: circa 35-40 procent. Deze groep vormt wél een probleem. Ze zijn niet gewelddadig, maar omarmen bijzonder conservatieve denkbeelden die haaks staan op onze samenleving. Ze integreren doorgaans slecht en staan ver buiten onze samenleving.
Radicale moslims: 5-10 procent van de populatie. Dit zijn de gevaarlijke figuren die we onmiddellijk ons land uit moeten bonjouren. Het zijn mensen die geweld niet schuwen, die haatzaaien, anderen ophitsen, de integratie van anderen bemoeilijken / verhinderen, enzovoort.
Verder is het hard nodig om het percentage moslims in onze samenleving wettelijk te begrenzen. Ook dit is niks nieuws. Meer landen spelen al met dit idee. Zet er maar een grens op van 5-6 procent. De integratieproblemen met moslims zijn te groot om nog meer moslims hier toe te laten; dat is simpelweg niet verantwoord. Het is een recept voor grotere problemen in de toekomst.
Samengevat: Nederland moet de radicale moslims het leven in dit land onmogelijk maken. Zet ze uit, belemmer ze, sluit ze op, afhankelijk van wat de mogelijkheden zijn. Ingrijpen.
Jij wilt ze gewoon de vrijheid laten behouden om hun gedachtengoed uit te oefenen en te verspreiden?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:58 schreef speknek het volgende:
Dus een inperking van de mensenrechten en een einde aan de vrijheid van godsdienst? Thoughtcrimes invoeren. En hoe gaan we dat qua verdragen en het Europees hof van de rechten van de mens regelen?
twitter:rConflictNews twitterde op zaterdag 27-06-2015 om 11:54:03BREAKING: UK PM says Britain must prepare itself for the worst news regarding #TunisiaAttack - @KayBurley reageer retweet
Probleem is dat islam niet het alleenrecht heeft op joden vervolgen, vrouwen onderdrukken, kinderen verkrachten, homo's haten, dieren mishandelen e.d.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:01 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij wilt ze gewoon de vrijheid laten behouden om hun gedachtengoed uit te oefenen en te verspreiden?
Daar heb je natuurlijk gelijk in, alleen de islam vormt momenteel wel een serieuze dreiging.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:07 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Probleem is dat islam niet het alleenrecht heeft op joden vervolgen, vrouwen onderdrukken, kinderen verkrachten, homo's haten, dieren mishandelen e.d.
Wat een achterlijke zijn het ook.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
'Ongelovigen vermoord in bordeel'
IS eist aanslag Tunesië op
[ afbeelding ]
SOUSSE -
Terreurbeweging Islamitische Staat heeft de terreuraanslag in Tunesië opgeëist. De beweging heeft via Twitter laten weten verantwoordelijk te zijn. Door de aanslag op een strand bij de plaats Sousse vrijdag kwamen zeker 37 mensen om het leven. Onder de doden zijn Belgen, Duitsers en Britten.
„Onze broeder, de strijder van het kalifaat Abu Yihya al-Kairouni, heeft zijn doel bij het Imperial hotel bereikt ondanks veiligheidsmaatregelen”, is in het bericht te lezen. De organisatie spreekt van een „bordeel” waar de terrorist „ongelovigen” heeft gedood.
Een aantal Nederlanders dat op vakantie is in het Tunesische Sousse komt zaterdag terug naar Nederland. Reisorganisatie TUI heeft momenteel in totaal 520 toeristen uit Nederland in Tunesië zitten. Mensen die in het land zijn hebben van de organisatie de mogelijkheid gekregen eerder terug te komen naar Nederland.
Bron
'Van God los' dekt ook niet echt de lading he?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is achterlijke ook geen goed woord. Te aardig. Het is zo bizar hoe deze mensen denken dat ik eigenlijk niet weet hoe ik ze moet omschrijven.
Het is dat ik niet gelovig ben, anders zou ik denken dat het demonen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is achterlijke ook geen goed woord. Te aardig. Het is zo bizar hoe deze mensen denken dat ik eigenlijk niet weet hoe ik ze moet omschrijven.
Nee.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:19 schreef Downwards het volgende:
[..]
'Van God los' dekt ook niet echt de lading he?
En wat is de reden van de aanslag in Koeweit?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
'Ongelovigen vermoord in bordeel'
IS eist aanslag Tunesië op
[ afbeelding ]
SOUSSE -
Terreurbeweging Islamitische Staat heeft de terreuraanslag in Tunesië opgeëist. De beweging heeft via Twitter laten weten verantwoordelijk te zijn. Door de aanslag op een strand bij de plaats Sousse vrijdag kwamen zeker 37 mensen om het leven. Onder de doden zijn Belgen, Duitsers en Britten.
„Onze broeder, de strijder van het kalifaat Abu Yihya al-Kairouni, heeft zijn doel bij het Imperial hotel bereikt ondanks veiligheidsmaatregelen”, is in het bericht te lezen. De organisatie spreekt van een „bordeel” waar de terrorist „ongelovigen” heeft gedood.
Een aantal Nederlanders dat op vakantie is in het Tunesische Sousse komt zaterdag terug naar Nederland. Reisorganisatie TUI heeft momenteel in totaal 520 toeristen uit Nederland in Tunesië zitten. Mensen die in het land zijn hebben van de organisatie de mogelijkheid gekregen eerder terug te komen naar Nederland.
Bron
Sjiieten moeten dood. Wat anders?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat is de reden van de aanslag in Koeweit?
Mja als we gelovig waren geweest was dat misschien een juiste naam voor ze. Maar nu zijn zelfs de ergste scheldwoorden niet erg genoeg om te omschrijven hoe verziekt deze mensen zijn.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Het is dat ik niet gelovig ben, anders zou ik denken dat het demonen zijn.
De shi’itische moslims pakken natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
En wat is de reden van de aanslag in Koeweit?
Ah. Want de daders waren natuurlijk heulemaal geen moslimsquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Mja als we gelovig waren geweest was dat misschien een juiste naam voor ze. Maar nu zijn zelfs de ergste scheldwoorden niet erg genoeg om te omschrijven hoe verziekt deze mensen zijn.
Hey jij ook hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah. Want de daders waren natuurlijk heulemaal geen moslims
"we"quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:23 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ah. Want de daders waren natuurlijk heulemaal geen moslims
Ja, ik ook hier, en ik vroeg je of je nou echt aan het stellen was dat de daders geen moslims warenquote:
Ach ja de een vind ze wel een moslim, de ander niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:25 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, ik ook hier, en ik vroeg je of je nou echt aan het stellen was dat de daders geen moslims waren
https://en.wikipedia.org/wiki/No_true_Scotsman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |