Ik zeg Narsingh, met 34.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
Zullen we vast voorspellen wie de topscorer wordt komend seizoen en met hoeveel goals?
Ik zeg de Jong, met 25.
Als Willems blijft, dan 29.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
Zullen we vast voorspellen wie de topscorer wordt komend seizoen en met hoeveel goals?
Ik zeg de Jong, met 25.
Isimat. Dillen record gaat er aan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:58 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zeg de Jong, met 25.
Mwa, dikke kans dat Maher dat wordt. Ik denk dat het record 'ballen op de paal' gaat sneuvelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:14 schreef Rabieluh het volgende:
En wie de aanvallende middenvelder ook wordt, die gaat een gouden jaar tegemoet, aanvoer van alle kanten, many doelpunten.
Als dat het verschil maakt tussen met 3-0 winnen of met 5-0 dan mag hij dat best doen, dan in de winter verkopenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:24 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Mwa, dikke kans dat Maher dat wordt. Ik denk dat het record 'ballen op de paal' gaat sneuvelen.
ja joh, maak hem even twee jaar ouderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:28 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Tja mag toch hopen dat er iets degelijks wordt gehaald. Berghuis is leuk om achter de hand te hebben maar niet een speler voor de hoofdprijs, is bovendien al 25 jaar.
Verrek, hij is inderdaad 23 man, daar valt nog wel wat van te maken.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja joh, maak hem even twee jaar ouder
Nou 23 jaar dan. Alsnog een speler met beperkingen, AZ is zijn niveau lekker daar laten.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja joh, maak hem even twee jaar ouder
Hij is wel beter dan Narsinghquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:26 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Nou 23 jaar dan. Alsnog een speler met beperkingen, AZ is zijn niveau lekker daar laten.
Kan die Lestienne ook niet rechtsbuiten trouwens?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:17 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Maar dat is de rechtsbuiten van Harkemase Boys ook.
Geen idee. Hij ziet er wel snel uit met zijn swag pet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan die Lestienne ook niet rechtsbuiten trouwens?
Kerel ziet er maximaal vervelend uit.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Geen idee. Hij ziet er wel snel uit met zijn swag pet.
[ afbeelding ]
Ik mag hem nou al niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom hebben we Wesley Sneijder gekocht?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:21 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Volledig eens met dit verhaal. Narsingh was over het hele seizoen bij meer gevaarlijke momenten betrokken dan Depay. Probleem is alleen die laatste fase in zijn spel. Hij hoeft maar een klein stapje te maken en dan is hij gewoon een topper voor Eredivisie begrippen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:30 schreef tja77 het volgende:
Negatief geneuzel over Narsingh, die gozer heeft 10 assists gegeven, das gewoon netjes. Tuurlijk is het geen ster in het afronden, maar daar heeft PSV andere spelers voor. Zonder Narsingh had je niet van Ajax gewonnen, wat gezien het verloop van het seizoen, een verdomd belangrijke pot was.
meer mr Bean jrquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom hebben we Wesley Sneijder gekocht?
Eens, Wijnaldum had een beetje hetzelfde probleem, werd vaak (nog steeds trouwens) een dravertje genoemd, die teveel kansen verspeelde. Maar Wijnaldum kon die stap maken, en is uitgegroeid tot 1 van de beste spelers van de competitie. Narsingh is ongeveer net zo oud, maar heeft natuurlijk een paar jaar geleden een flinke tegenslag gekregen met zijn blessure. Als Narsingh iets zorgvuldiger omgaat met zijn kansen, en iets scherper wordt, kan hij zomaar op 20+ komen per seizoen (en dan bedoel ik doelpunten plus assists).quote:Op zaterdag 27 juni 2015 07:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Volledig eens met dit verhaal. Narsingh was over het hele seizoen bij meer gevaarlijke momenten betrokken dan Depay. Probleem is alleen die laatste fase in zijn spel. Hij hoeft maar een klein stapje te maken en dan is hij gewoon een topper voor Eredivisie begrippen.
En toch qua statistieken een van de beste rechtsbuitens afgelopen jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |