Laat je het nog even wetenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:27 schreef Nizno het volgende:
Ik ga nu even googlen naar David om te kijken wat hij nu uitspookt, durf ik nooit voor de finale te doen aangezien ik niet wil weten hoe het af loopt.
Kids laten rondlopen in batman pakjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zie in elk geval een mooie foto
[ afbeelding ]
Ja, het was voor de verandering eens redelijk recentquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:39 schreef Nizno het volgende:
Het was pas in mei afgelopen daar, dus hij heeft nog niet zo veel uitgevoerd. dacht dat het al ouder zou zijn.
wat is zijn twitter?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Nizno het volgende:
maar zn twitter lijkt meer gebruikt te worden.
Ik ga hem volgen voor mooie foto's van de kids
Hahaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:51 schreef Nizno het volgende:
maar zn twitter lijkt meer gebruikt te worden.
Ik ga hem volgen voor mooie foto's van de kids
ik wil gewoon die kids adopterenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
HahaOch, ik vind ouders die het niet uitmaakt wat hun zoon wil aantrekken, al is het een lycra-pakje, gewoon cool
Stand in linequote:
ik ga niet in Line staan! jakquote:
Ik voelde die al aankomenquote:
Ik en ja natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:26 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wie gaat er mee naar NZ volgende week? En maak jij een topic?
En dat was niet de voice-over?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik en ja natuurlijk.
Wij hoorden trouwens iemand op de 'vide' zwezerik zeggen in plaats van sweet bread.
Dat is de Ramsey van Canadaquote:Op maandag 23 januari 2017 18:37 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Ik vind die middelste meneer zo vervelend
Zelfverzekerd noemen ze datquote:
Vervelende stem en het gerecht wat goudvisjes lijkt me helemaal niks.quote:Op maandag 23 januari 2017 18:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Zelfverzekerd noemen ze dat
Ze ziet er leuk uit
Nu wat ze heeft neergelegd... nee is me te weinigquote:Op maandag 23 januari 2017 18:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Vervelende stem en het gerecht wat goudvisjes lijkt me helemaal niks.
sorryquote:Op maandag 23 januari 2017 18:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
nounououou, ik ben er oooohook
dat heeft niks met Masterchef te makenquote:Op maandag 23 januari 2017 19:02 schreef Karina het volgende:
De vrouwen zijn sowieso meestal irritanter dan de mannen.
goed puntb;)quote:Op maandag 23 januari 2017 19:02 schreef wdn het volgende:
[..]
dat heeft niks met Masterchef te maken
ja lekker gek zit er altijd bij.quote:Op maandag 23 januari 2017 19:02 schreef wdn het volgende:
Wedden dat die met dat roze/witte haar door gaat?
die komt nu pasquote:Op maandag 23 januari 2017 19:16 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Die over the top homo mag vast blijven
ze lijken gecastquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:37 schreef Karina het volgende:
Zitten wel weer wat aparte typjes bij, brillie, roze haar, nigeriaan, hoedje. Hoedje is net Bruno Mars
Ze kunnen wel koken. Denk dat ze wel wat aparte types door laten gaan omdat dat leuk is voor tv.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:44 schreef wdn het volgende:
Ben je gek?
Gecast?
Nooit van zijn leven. Echt niet.Meoten ze wel mensen vinden die kunnen koken natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit taartje is niet gemaakt door iemand die er geen bal van kan, lijkt me lekker.
En toch gewonnenquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die merengue zag er niet uit man, dik geschift.
Wales heeft geen keukenquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:57 schreef Karina het volgende:
Welsh keuken was misschien leuker geweest. Italiaans zien we zo vaak.
Iets met schaap danquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:59 schreef wdn het volgende:
[..]
Wales heeft geen keuken
Enige wat ze kennen is schaap
Hij is een Amerikaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |