Het is wat mij betreft het nadeel van internet, iedere boerenlul kan anoniem schrijven wat ie wil.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:47 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Dat is ook het nadeel van de massa spionage op de burgers, teveel data om te analyseren.
Atlantisquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vindingrijk, maar hoe moet ik dat voor me zien..
Waar kwamen ze dan vandaan?
uit de zee denk ikquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een strandje een kilometer verderop? Alles om de beveiliging bij de ingang te vermijden. Lijkt me vrij logisch.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt hebben we in Europa maar mazzel met onze bootvluchtelingen. Die komen tenminste ongewapend.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:43:37Ooggetuigen Tunesië: Daders kwamen van zee en hadden kalasjnikovs in ingeklapte parasols verborgen http://t.co/d42BCHzGZS reageer retweet
Ja, ik denk dat de meeste mensen ook wel eens op zo'n vakantie zijn geweest ook. Je kunt je de horror voorstellen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:54 schreef Yasmin23 het volgende:
Fucking naar. Zit je daar gewoon chill op het strand. Misschien zie je die mannen met een parasol en dan ineens een kogel door je kop.
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen na die aanval nog steeds naar Tunesië op vakantie gaan. Reisadvies voor Tunesië is nou ook niet bepaald geruststellend.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:56 schreef NickGrouwen het volgende:
Paar maanden geleden nog had je daar ook zo'n aanslag op een museum met een boel getroffen toeristen
Dag toerisme?![]()
Misschien was het juist daarom goedkoper.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen na die aanval nog steeds naar Tunesië op vakantie gaan. Reisadvies voor Tunesië is nou ook niet bepaald geruststellend.
Goedkoop en denken dat je in je resort wel veilig bent.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd niet dat mensen na die aanval nog steeds naar Tunesië op vakantie gaan. Reisadvies voor Tunesië is nou ook niet bepaald geruststellend.
Je zit er relatief goedkoop in de zon.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zou nog niet voor niks naar een van die landen willen gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Dit is gewoon de realiteit van de tijd waarin we leven. Elk tijdperk heeft z'n eigen soort terreur, en dit is de onze.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
Dit houdt toch nooit meer op, de mensen die zulke daden verrichten zijn niet wijs en zullen dat ook nooit worden.
En voor elke dader staan er 2 nieuwe op, zowel op internet als IRL.
Het zal mijn tijd wel duren.
De wereld gaat uiteindelijk toch door toedoen van de mens naar de klote, of dat nou linksom of rechtsom is.
Neemt niet weg dat dit ongelooflijk trieste sujetten zijn, helaas maakt dat ze niet minder gevaarlijk, integendeel, ze steken elkaar aan met hun zieke geest.
Zelfs kinderen hebben door indoctrinatie al moorddadige gedachten en zijn bereid deze in praktijk te brengen.
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:59:03Reisorganisatie TUI: zeker 82 Nederlanders in de door terroristische aanslag getroffen badplaats Sousse http://t.co/MIrKaNW2YG reageer retweet
Ja, Egypte 5 jaar geleden. Ziet er vrij hetzelfde uit, best bizarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat de meeste mensen ook wel eens op zo'n vakantie zijn geweest ook. Je kunt je de horror voorstellen.
Ik vraag me sowieso af of er een toegevoegde waarde is dat je in Tunesië bent, als je vooral in je resort blijft. Dan kan je net zo goed naar Spanje gaan.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:59 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou nog niet voor niks naar een van die landen willen gaan.
Dat bedoel ik, heeft iemand een idee hoe je dit nog ooit kan stoppen? Ik niet, het is al te ver uit de hand gelopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat je gelijk hebt. Dit is gewoon de realiteit van de tijd waarin we leven. Elk tijdperk heeft z'n eigen soort terreur, en dit is de onze.
Zijn wel meer situaties in het verleden geweest dat mensen zo dachten. Uiteindelijk kwam dat ook allemaal goed.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, heeft iemand een idee hoe je dit nog ooit kan stoppen? Ik niet, het is al te ver uit de hand gelopen.
En een dialoog is met terroristen gewoonweg onmogelijk.
Wel moeilijk te vergelijken in deze tijd van social media en communicatie. Groeperingen zijn nu niet meer zo makkelijk uit te roeien.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:01 schreef YazooW het volgende:
[..]
Zijn wel meer situaties in het verleden geweest dat mensen zo dachten. Uiteindelijk kwam dat ook allemaal goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |