http://www.flightradar24.com/JAF5017/6a294e1twitter:Stijn_Verbeeck twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:29:00@jetairfly flight TB5017 on route to NBE turned around near Corsica due to the situation in #Tunisia http://t.co/ICnSxZKhGC reageer retweet
Gezellig twitteraccount dat overigens. Heb ff gekeken. Dat zo een account gewoon open blijft verbaast me eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:36 schreef Irakees het volgende:
[..]
Twitter wordt in de gaten gehouden door 199 verschillende veiligheidsdiensten, IS heeft namelijk zo'n 50.000 Twitter-accounts.
destabiliseren van de gevestigde ordequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:37 schreef Apekoek het volgende:
Waarom willen terroristen het eigen land armer maken?
Twitter sluit honderden IS-accounts per dag. Dweilen met de kraan open. IS-users komen binnen 2 minuten terug en hebben in hun bio het volgende staan: "I'M BACK OBAMA, 38th account".quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig twitteraccount dat overigens. Heb ff gekeken. Dat zo een account gewoon open blijft verbaast me eigenlijk.
Ik verbaas mij er ook over dat mensen zulke commentaren serieus nemen. Er kan bij wijze van spreken een 12-jarige achter zitten, lekker belangrijk die ''mening'' van 'm.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gezellig twitteraccount dat overigens. Heb ff gekeken. Dat zo een account gewoon open blijft verbaast me eigenlijk.
Dat... en een nog grotere wig drijven tussen moslims en niet-moslims.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef misteriks het volgende:
[..]
destabiliseren van de gevestigde orde
Hoe serieus zijn die accounts dan met zo'n bio?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:39 schreef Irakees het volgende:
[..]
Twitter sluit honderden IS-accounts per dag. Dweilen met de kraan open. IS-users komen binnen 2 minuten terug en hebben in hun bio het volgende staan: "I'M BACK OBAMA, 38th account".
Ontspan, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:39 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik verbaas mij er ook over dat mensen zulke commentaren serieus nemen. Er kan bij wijze van spreken een 12-jarige achter zitten, lekker belangrijk die ''mening'' van 'm.
Ik ben hartstikke ontspannen Smack.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:40 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ontspan, je hebt gelijk.
Maar maak er niet zo'n punt van.
We hebben vrede nodig in deze tijd.
Ze doen hun grote idool Jihadi John na. Die zei ook in elke onthoofdingsvideo: I'm back Obama.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoe serieus zijn die accounts dan met zo'n bio?
Hij is gevlucht naar Libië.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:41 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ze doen hun grote idool Jihadi John na. Die zei ook in elke onthoofdingsvideo: I'm back Obama.
Maar sinds zijn identiteit is ontmaskerd heb ik hem niet meer gehoord
Is juist handig dat ze open blijven denk eens naquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:38 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou zo iemand dan niet al lang eens de politie op de stoep gehad moeten hebben?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:42 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Is juist handig dat ze open blijven denk eens na![]()
Handig om propaganda te verspreiden?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:42 schreef NickGrouwen het volgende:
[..]
Is juist handig dat ze open blijven denk eens na![]()
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou zo iemand dan niet al lang eens de politie op de stoep gehad moeten hebben?
Dan kun je dagelijks tig mensen gaan bezoeken als je anonieme commentaren op internet gelijk serieus gaat nemen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Geralt het volgende:
[..]
Zou zo iemand dan niet al lang eens de politie op de stoep gehad moeten hebben?
Handig bij het intel verzamelenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Tukker87 het volgende:
[..]
Handig om propaganda te verspreiden?
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:43:37Ooggetuigen Tunesië: Daders kwamen van zee en hadden kalasjnikovs in ingeklapte parasols verborgen http://t.co/d42BCHzGZS reageer retweet
Moeten ze er wel iets mee doen en niet alleen aangeven dat die persoon bekend was bij de inlichtingendiensten nadat er een aanslag is gepleegd.quote:
Dat is ook het nadeel van de massa spionage op de burgers, teveel data om te analyseren.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:44 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan kun je dagelijks tig mensen gaan bezoeken als je anonieme commentaren op internet gelijk serieus gaat nemen.
Vindingrijk, maar hoe moet ik dat voor me zien..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:45 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:ADnl twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:43:37Ooggetuigen Tunesië: Daders kwamen van zee en hadden kalasjnikovs in ingeklapte parasols verborgen http://t.co/d42BCHzGZS reageer retweet
Syriequote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vindingrijk, maar hoe moet ik dat voor me zien..
Waar kwamen ze dan vandaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |