Het is alleen dezelfde ideologie die zowel voor het geweld in Frankrijk als 4.000 km verderop zorgtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:14 schreef Zienswijze het volgende:
Tsja, zolang jij niet inziet dat ideologieen (ongeacht welke ideologie dan ook) aan kunnen zetten tot geweld en haat, kan je je natuurlijk blijven verwonderen waarom er zoveel geweld in de wereld is. Of het nou in Frankrijk of 4000 km verderop is.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:59 schreef Twiitch het volgende:
Lone wolf met IS waanideeën dus.Ik weet niet of ik wil weten of dat gewoon het hoofd van iemand is die daar bezig is of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit: Ik zag de tekst in de spoiler niet![]()
Hoofd van het slachtoffer.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:10 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik wil weten of dat gewoon het hoofd van iemand is die daar bezig is of niet
Kennelijk is het leven van duizenden mensen in het Midden Oosten de machthebbers in het Midden Oosten zelf ook geen klap waard. De golfstaten zouden gezamenlijk IS binnen twee weken kunnen verslaan. Maar zij vinden het fijner om langdurige proxy-oorlogen te financieren en daarmee het leven van miljoenen mensen te vernaggelen.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:43 schreef Triggershot het volgende:
Het is nu wel bewezen btw dat het leven van een Fransman meer waard is dan duizenden mensen in het Midden Oosten.
vind je zulke selectieve berichten waar men juist een periode van 2 jaar eruit pikt om je gewenste punt te maken dan wel goed? Statistiek moet je over langere periodes laten gaan de periode 2006-2008 pakken is cherrypicken.quote:
Voor de perioden daarna en daarvoor geldt hetzelfde. Het is pas sinds 2014 dat die verdeling anders is komen te liggen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
vind je zulke selectieve berichten waar men juist een periode van 2 jaar eruit pikt om je gewenste punt te maken dan wel goed? Statistiek moet je over langere periodes laten gaan de periode 2006-2008 pakken is cherrypicken.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 18:17 schreef Geralt het volgende:
Bovendien een beschaafde westerling onthoofd zijn baas niet en al helemaal niet bij een simpel arbeidsconflict.
Dit gaat toch om niet meer dan een betrekkelijk gangbare moord?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d-op-werkgever.dhtml
Zoals je zegt klopt dat. Hij heeft hem gewoon doodgeschoten en niet onthoofdquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:04 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Klopt.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)d-op-werkgever.dhtml
Heb je de quotes gelezen of heb je alleen naar de plaatjes gekeken?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:22 schreef Basp1 het volgende:
[..]
vind je zulke selectieve berichten waar men juist een periode van 2 jaar eruit pikt om je gewenste punt te maken dan wel goed? Statistiek moet je over langere periodes laten gaan de periode 2006-2008 pakken is cherrypicken.
Dat is het inderdaad nou juist: zolang de bron geweld predikt zullen we dit soort aanslagen blijven hebben. Of het nou 1980, 2015 of 2040 is. En of het nou in Frankrijk of in het Midden-Oosten is.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 11:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Het is alleen dezelfde ideologie die zowel voor het geweld in Frankrijk als 4.000 km verderop zorgt
enjoyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:15 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja of van dat hoofd op die spies met inscripties.
SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Deux photos ont été retrouvées dans son téléphone, selon les informations du Monde : une de la tête de la victime seule, et une seconde de Yassin Salhi posant avec. Ces photos ont été prises avant la mise en scène macabre sur le grillage de l’entreprise.
Le selfie a été envoyé par l’application de messagerie instantanée WhatsApp vers un numéro canadien.
http://www.lemonde.fr/soc(...)#t554wVlu5kpYOpOf.99
Zie je, die hipsters zijn een gevaar.quote:Op zondag 28 juni 2015 02:29 schreef crystal_meth het volgende:
Blijkbaar heeft ie een selfie met dat hoofd naar een telefoonnr. in Canada gestuurd...
[..]
Dit is zo waarquote:Op zondag 28 juni 2015 15:53 schreef Triggershot het volgende:
Boeien, hij is moslim dus mag niet in aanmerking komen voor 'verward'.
Tja, een ieder die zich laaft aan de islam is verward, dat is een gegeven, iemand die ook maar een klein beetje helder denkt wil in die hoek nog niet dood gevonden worden.quote:Op zondag 28 juni 2015 15:53 schreef Triggershot het volgende:
Boeien, hij is moslim dus mag niet in aanmerking komen voor 'verward'.
Gegeven: Je komt als niet-moslim behoorlijk verward en tokkie over, dus in dat opzicht kan ik je niets kwalijk nemen met je idioterie.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, een ieder die zich laaft aan de islam is verward, dat is een gegeven, iemand die ook maar een klein beetje helder denkt wil in die hoek nog niet dood gevonden worden.
quote:Op zondag 28 juni 2015 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gegeven: Je komt als niet-moslim behoorlijk verward en tokkie over, dus in dat opzicht kan ik je niets kwalijk nemen met je idioterie.
Gegeven: op een paar verdwaalde strontvliegen na, interesseert het niemand wat jij denkt of denkt te weten, met je pseudo wetenschappelijke wijsheden.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:07 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Gegeven: Je komt als niet-moslim behoorlijk verward en tokkie over, dus in dat opzicht kan ik je niets kwalijk nemen met je idioterie.
Zeg je dat ook over je katholieke oma of is dat anders?quote:Op zondag 28 juni 2015 16:06 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Tja, een ieder die zich laaft aan de islam is verward, dat is een gegeven, iemand die ook maar een klein beetje helder denkt wil in die hoek nog niet dood gevonden worden.
Ik vertrouw die Triggershot ook al voor geen meter met zijn ramadan de hele tijd.quote:Op zondag 28 juni 2015 16:11 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Gegeven: op een paar verdwaalde strontvliegen na, interesseert het niemand wat jij denkt of denkt te weten, met je pseudo wetenschappelijke wijsheden.
Een gefrustreerde, boosaardige moslim ben je, een tijdbom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |