Vroeger was alles beter.quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:42 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
vroeger had je ook nog wel eens een S
Wel cheaten, niet sporten. Dikzak.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:09 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Gaat wel weer de verkeerde kant op de laatste tijd ja![]()
Nou ik heb er recht op hoor, vind het jammer dat je me niet steunt!quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:21 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik vind het maar een slap excuus, die gaat er niet komen
Ja nee begrijpelijk. Alles wat je in je mond stopt is natuurlijk niet je eigen schuld. Daar word je toe gedwongen. Sorry, dat hadden we moeten snappen.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:19 schreef gcjoel het volgende:
Letten jullie op? Hier komt mijn excuus lijstje, want zoals je begrijpt kan ik er allemaal niks aan doen!
- ik heb geen cheatweken gehad, sommige dagen waren gewoon netjes en sommige niet!
- S heb ik gedaan in de cheatweken!
- nu geen S want geen zin omdat te warm, dus dan ga ik niet want ik doe het voor de lol en niet omdat ik moet
- B heb ik ook amper das wel minder
- ik ben lekker alweer op gewicht van voor de hel los brak!
Nog wel te vadsig
Maarrrr ik ga toch op vakantie dus nu 3 maanden tijd voor bikinibody!
Ik gisteren voor het eerst in 1.5e week weerquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:27 schreef sanger het volgende:
Je hebt gelijk hoor GCJoel....
* sanger is al 5 weken niet meer in de sportschool geweest inmiddels...
Neem een kistje wijn.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik heb er recht op hoor, vind het jammer dat je me niet steunt!
Ik doe al die tijd gewoon helemaal niets aan S, B ook amperquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik gisteren voor het eerst in 1.5e week weerZe waren serieus gisteren nog aan het afwachten anders gingen ze bellen of alles goed was
Maar goed, ik mocht geen UB doen en ging wielrennen
Veel B toch? Alleen zitten er nog een paar letters aan vastquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik doe al die tijd gewoon helemaal niets aan S, B ook amper
Nee, dat valt ook reuze meequote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Veel B toch? Alleen zitten er nog een paar letters aan vast
Whut?!?!?quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:33 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat valt ook reuze meegeen zin in
Neuh, ligt niet aan het weer hoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:35 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Whut?!?!?![]()
Met warm weer beter ook van niet, naja in ieder geval met veel water erbij
Klopt het werd er ingestopt! Oh nee dat was ik niet.quote:Op woensdag 1 juli 2015 12:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja nee begrijpelijk. Alles wat je in je mond stopt is natuurlijk niet je eigen schuld. Daar word je toe gedwongen. Sorry, dat hadden we moeten snappen.
Bikini body: http://www.rtlnieuws.nl/n(...)s-doe-een-bikini-aanx200 miljoen. Gewoon nee. Nee. Echt niet. Neen.
ik steun je wel hoor gcjoel ik ga straks wel kapsalon eten ipv die witvisquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou ik heb er recht op hoor, vind het jammer dat je me niet steunt!
Dank je! op jou kan ik rekenen. Beloof je er wel van te genieten?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:08 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
ik steun je wel hoor gcjoel ik ga straks wel kapsalon eten ipv die witvis
met tegenzin zal ik het doen. ik hoop dat Crunch ook naar de mac gaat om ons te steunenquote:Op woensdag 1 juli 2015 13:17 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dank je! op jou kan ik rekenen. Beloof je er wel van te genieten?
ja en Q moet een milka!quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:39 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
met tegenzin zal ik het doen. ik hoop dat Crunch ook naar de mac gaat om ons te steunen
Q zal zaterdag voor jullie allemaal de tyfus eten!quote:
En 25 juli?quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Q zal zaterdag voor jullie allemaal de tyfus eten!
Dan eet ik voor 28 man en gaat die toko op zijn gatquote:
quote:Op woensdag 1 juli 2015 13:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dan eet ik voor 28 man en gaat die toko op zijn gat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |