Niet die discussie weer plsquote:Op maandag 6 juli 2015 13:19 schreef Lonaa het volgende:
Mwah, ik herken wel wat sandertjuh zegt, en ik typeer mezelf niet als alcoholist.
Radler is ook wel te doen hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 17:18 schreef motorbloempje het volgende:
Alcoholische drankjes![]()
Zouden ze hetzelfde met dezelfde smaak weten te fabriceren zónder alcohol, dan zou ik dat drinken. Helaas is de enige een beetje okaye alcoholvrije drank op dit moment Erdinger voor mij. Drink 't niet voor de alcohol zelf, maar voor de smaakMaargoed, ik drink dat ook niet ladingen, dat scheelt.
Nee, dat vind ik niet. Je bent wat ontspannender vaakquote:Op maandag 6 juli 2015 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik snap het sociale aspect aan alcohol niet. Je bent net zo sociaal met een water/cola/sapje/whatever
wait whut...quote:Op maandag 6 juli 2015 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga met enige regelmaat gezellig wat drinken. (Het sociale aspect) en zonet gezegd dat ik niet gezellig wat ga drinken op het terras omdat fris/sap/water ik niet lekker vind.
Ik vind cocktails/wijn/bier lekkerder dan cola/fanta/cassis. Ja. Is dat gek?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:26 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
wait whut...
jij vindt dus eigenlijk alleen wijn, bier enzovoorts lekker?
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je verdraaid m'n woorden en trekt er conclusies uit die ik helemaal niet genoemd heb.
Dus, ga je naar het terras om alcohol te drinken want dat is gezellig. Dat zeg je hier. Daar verdraai ik niks aan hoor.quote:Op maandag 6 juli 2015 19:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga met enige regelmaat gezellig wat drinken. (Het sociale aspect) en zonet gezegd dat ik niet gezellig wat ga drinken op het terras omdat fris/sap/water ik niet lekker vind.
Als je alcohol nodig hebt om ontspannen te zijn/ losser te zijn/ om iets te zijn en of te voelen ben je alcoholist IMHO.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 09:07 schreef sanger het volgende:
[..]
Nee, dat vind ik niet. Je bent wat ontspannender vaak
Dan is iedereen die weleens alcohol drinkt dat. Het gevolg van alcohol is nu eenmaal dat je wat losser wordt. Uitbundiger als het ware. Dat heeft zelfs iemand die het voor het eerst gebruikt, dus dat effect kun je imo niet aan alcolisme ophangenquote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Als je alcohol nodig hebt om ontspannen te zijn/ losser te zijn/ om iets te zijn en of te voelen ben je alcoholist IMHO.
Starvingquote:
Ik tel af...quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 11:40 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook honger. Ik moest lachen om Mo. Die wilde een paar kilo kwijt. "Neem je dan ipv cola jus de orange pakken voor me mee?"
Pauze begint om 12:30quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit is mijn ontbijt
Wanneer mag je?
Jij doet nu IF dus?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:19 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Dit is mijn ontbijt
Wanneer mag je?
Bijnaquote:
Ja ik geef het even een kans, kijken wat het wel/niet doetquote:
Milkaquote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:26 schreef CrunchySelf het volgende:
Lijstje, poging tot, kijken hoe het gaat:
O/L: Havermout/whey/nesquik/cacao/melk-dinges;
T: 2 volkoren, kaas;
T: Banaan;
T: Quaker Havermoutreep;
D: Nog geen idee.
Tot D sta ik nu op 740 kcal, dus. Dat moet even flink hoger, D reken ik tegenwoordig iets hoger 750 kcal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |