Ali heeft niet echt z'n uitstraling mee en bovendien weet ik niet of hij iets voor het voetbal zou kunnen betekenen. Maarja, als hij de enige is dat niet corrupt is, dan hem maar.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tokyo Sexwale weet eigenlijk niemand iets van, schimmige campagne
Sjeik Salman = golfstatengekkie
Gianni Infantino = rechterhandje Platini en daarmee besmet
Prins Ali = (voorlopig) niets op aan te merken
Jerome Champagne = wordt door niemand serieus genomen terwijl zijn inhoud nog eigenlijk best goed is en is tenminste bereid om het debat etc aan te gaan.
Had ik ook al gelezen ja, maar niemand doet er wat mee. Niemand stelt er kritische vragen over, de media pakt het niet opquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla net de VI open op een bladzijde ''Mensenrechtenorganisaties protesteren al maanden tegen de kandidatuur van Sjeik Salman''
Wat voor mij ook in zijn voordeel spreekt is dat hij net als Champagne het WK-bidonderzoek openbaar wil hebben.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:12 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ali heeft niet echt z'n uitstraling mee en bovendien weet ik niet of hij iets voor het voetbal zou kunnen betekenen. Maarja, als hij de enige is dat niet corrupt is, dan hem maar.
Dat zou echt een schande zijn, als hij het wordt. Dan verlangen mensen binnen een jaar alweer terug naar Blatter denk ik.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik sla net de VI open op een bladzijde ''Mensenrechtenorganisaties protesteren al maanden tegen de kandidatuur van Sjeik Salman''
Alle kantoren naar de Golfstaten, lekker man. Daarom is Europa sowieso fel tegen hem.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat zou echt een schande zijn, als hij het wordt. Dan verlangen mensen binnen een jaar alweer terug naar Blatter denk ik.
Liverpool - MUFC.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:18 schreef hhh38 het volgende:
"We are now going to draw the kloebs of the next round of the Europa League... oh sorry, wrong speech"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |