Ze zouden toch geen stemmen gaan kopen toch?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat staat er niet bij. Ik gok dat die stemmingen gewoon anoniem zijn.
En..twitter:richard_conway twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 11:27:10And that's lunch... Fifa delegates off to the buffet. Election candidates and their teams given another chance for last minute lobbying. reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 26-02-2016 om 11:28:51De FIFA-bobo's gaan een uur pauzeren. Even lunchen. Daarna gaat het er echt van komen: de verkiezing van de nieuwe president. reageer retweet
Ik snap Blatter met zijn reacties ook nog wel. We trekken gewoon wat lijken uit de kast en gaan lekker door met corruptie en fraude.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:44 schreef tong80 het volgende:
Ze krijgen nog de kans om even te lobbyen. Ha ha ha. Ik zit hard op te lachen.
quote:De KNVB meldt het volgende:
11.25 uur: De hervormingsplannen zijn aangenomen! Bert van Oostveen: "Eindelijk hervorming binnen de FIFA en gelukkig grote meerderheid". Michael van Praag: "Ongeloofelijk dat er nog 22 afgevaardigden tegen zijn."
Die man schijnt ook corrupt te zijn. Gewoon de hielen likker van Platini.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Tom Knipping vindt het heel raar dat er op Infantino gestemd gaat worden door de KNVB.
In het verhaal van transparantie en co is het vreemd om niet op Ali/Champagne te stemmen omdat die tenminste de WK-bid shit meer onder het licht willen brengen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die man schijnt ook corrupt te zijn. Gewoon de hielen likker van Platini.
Topquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Die Prins Ali is echt lachwekkend.
Betere stream.
In zijn inleiding al een vreselijk zelfgeilverhaal.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef Zipportal het volgende:
Praat eens wat harder, slavendrijver.
Gelijk al applaus krijgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In zijn inleiding al een vreselijk zelfgeilverhaal.
Het rechterhandje van Platini die dan ook nog eens uit hetzelfde dorp als Blatter komt ... Hoe groot is de kans zeg ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 10:50 schreef Blik het volgende:
De vervanger van Blatter wordt dus het rechterhandje van Platini ofwel een familielid van een sjeik die tientallen doden op zijn geweten heeft.
Daar gaat echt niks veranderen...
Kan hier geen streams zien , wat gebeurde er ?quote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Betere stream.
Qua plannen wel maar hij zal nooit winnen dus kiest KNVB maar wat andersquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Jerome Champagne is volgens Knipping en Van Duren voor Nederland de beste optie.
En 6 ongeldige stemmenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 11:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
22 landen die geen transparantie willen, geen maximumtermijn in bestuur/commissies, geen gelijkheid
Kortom: TOPSHOW
Beter trekken Sexwale en Champagne zich terug, dan gaat het ook wat rapper.
Op VI staat ook een stream geloof ikquote:Op vrijdag 26 februari 2016 12:43 schreef Zipportal het volgende:
Betere stream.
Ja, maar die verbinding is enorm ruk.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef Vasion het volgende:
[..]
Op VI staat ook een stream geloof ik
Champagne lijkt me wel geschikt, maar die is kansloos.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef Vasion het volgende:
Jongens, op wie hopen we eigenlijk? Ik vind ze allemaal best aids.
Het gaat toch alleen maar tussen Infantino en Sjeik Salman, dan lijkt me Infantino nog de beste van de twee.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef Vasion het volgende:
Duhh ze willen de corruptie in stand houdenquote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Champagne lijkt me wel geschikt, maar die is kansloos.
Het is idd gewoon lachwekkend dat de voetbalbond van pakweg Vanuatu of Noord-Korea evenveel te zeggen heeft dan die van Italië, Brazilië of Spanje ofzo ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef raptorix het volgende:
Overigens zou men over moeten gaan tot een gewogen stem, bijvoorbeeld op basis van de FIFA ranking, bijvoorbeeld weging is fifa ranking gedeeld door 5.
Tokyo Sexwale weet eigenlijk niemand iets van, schimmige campagnequote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:06 schreef Vasion het volgende:
Zou een goede zijn voor Nederland. Hij wilt kleinere competities zoals de eredivisie weer naar de top brengen vorige keer.quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:07 schreef raptorix het volgende:
[..]
Champagne lijkt me wel geschikt, maar die is kansloos.
quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou een goede zijn voor Nederland. Hij wilt kleinere competities zoals de eredivisie weer naar de top brengen vorige keer.
En toch stemt Nederland straks op Infantino ...quote:Op vrijdag 26 februari 2016 13:09 schreef Vasion het volgende:
[..]
Zou een goede zijn voor Nederland. Hij wilt kleinere competities zoals de eredivisie weer naar de top brengen vorige keer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |