SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Volgende week pasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
Is het nieuwe aanbod ps+ van Juli al bekend ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende week pas
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.
Je mist de USA.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.
Of mis ik iets
Briljant spelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga vanavond The Witcher 3 ophalen, hopelijk een goede koop.![]()
Beetje laat misschien, maar ach.
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb soms last van dat mijn ps4 even een screen freeze doet van nog geen 20seconden en dan verder gaat is dit een bekend probleem? Heb het vaak bij dragonball maar ook al twee keer gehad bij Bloodborne.
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
misschien Journey en Super Meat Boy? Die zouden beiden deze zomer komen...
Ah, zou ook kunnen. Anyway, ik ben benieuwd. Metal Gear Solid; Ground Zeroes was in ieder geval prima.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?
Staat de PS4 in een kast? Misschien heeft hij het te warm?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.
Probleem is als ik op ps4 freeze Google krijg ik alleen maar resultaten voor als het echt vastloopt.
TRquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Rijst het volgende:
Haha tomb raider heeft dezelfde releasedatum als fallout.
Timed exclusive, komt tzt ook naar de PS4.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TR
Ik vind de reboot echt super leuk, maar deze is dan ineens voor de Xbox....
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenquote:Eurogamer: Final question on prices.
Luke Smith: Is it also the final question on the emotes?
Eurogamer: I'm not going to mention them again. I can't get them.
Luke Smith: But you can if you buy the Collector's Edition.
Eurogamer: I'm not going to buy the game and two DLCs all over again.
Luke Smith: Okay, but first I want to poke at you on this a little bit.
Eurogamer: Poke at me?
Luke Smith: You're feeling anxious because you want this exclusive content but you don't know yet how much you want it. The notion of spending this money is making you anxious, I can see it.
Eurogamer: I do want them. I would buy them.
Luke Smith: If I fired up a video right now and showed you the emotes, you would throw money at the screen.
Eurogamer: What I'm saying is that fan frustration is not because they don't understand the proposition. It comes regardless of how cool the exclusive content is. The frustration, and mine as a fan, is that the method of acquiring it requires me to re-buy content I bought a year ago.
Luke Smith: It's about value. The player's assessment of the value of the content.
Heb hem ook liggen, pas een half uur gedaan maar ga er dit weekend ook mee verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Game of the year, zou Fallout 4 niet uitkomen dit jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
O gelukkig, prima danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Timed exclusive, komt tzt ook naar de PS4.
Kennelijk komt die content nu ook beschikbaar als bundel voor 20 dollar, het is iets. Rare aanpak wel van zequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is gewoon het schofferen van je userbase:
[..]
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenDe ongelooflijke arrogantie.
Ja die gasten hebben het flink verpest de afgelopen week, de userbase is not amused. Mooie is dat er een excuus kwam van die dude, en om 'things right' te maken verkopen ze die kleine uitbreiding nu voor 20 dollarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is gewoon het schofferen van je userbase:
[..]
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenDe ongelooflijke arrogantie.
De uitbreiding had zelf 20 euro moeten zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja die gasten hebben het flink verpest de afgelopen week, de userbase is not amused. Mooie is dat er een excuus kwam van die dude, en om 'things right' te maken verkopen ze die kleine uitbreiding nu voor 20 dollar
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.quote:uh ja, dat is toch logisch? alsof je korting moet krijgen omdat je de zgn demo hebt.
Klinkt allemaal veelbelovend!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb hem ook liggen, pas een half uur gedaan maar ga er dit weekend ook mee verder.
Zeker niet te laat, kreeg gister nog een update dus het is alleen maar beter geworden als het goed is
Ik ken weinig andere demo's met zoveel content en een platinum trophy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.
nee, ik twijfel nog ergquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je al eso?
Gister toch maar ff paar uurtjes weer gedaan
Het is gewoon een extraatje voor PS+ members zodat ze de game even goed kunnen proberen: Het komt niet in de plaats van een reguliere PS+ titel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.
Ik vind F1 games altijd al vrij snel erg saai worden. Sowieso heb ik weinig met van die bestaande circuits, op uitzonderingen als Monaco enzo nagelaten. Vaak zijn ze toch vrij 'kaal' en leeg.quote:
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.quote:
Snap wel wat je bedoelt maar ik vind dit er erg goed uitzien, misschien pik ik m wel op tzt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind F1 games altijd al vrij snel erg saai worden. Sowieso heb ik weinig met van die bestaande circuits, op uitzonderingen als Monaco enzo nagelaten. Vaak zijn ze toch vrij 'kaal' en leeg.
Dan hou ik meer van rally-games, lekker tegen je eigen tijden en de track zelf racen, met iedere seconde een nieuw gevaar...
Nee doet nietsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.
Dit probleem ligt echt bij Sonyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.
quote:
Hopelijk is het dan snel opgelost. Ik kreeg gisteren vlak nadat ik begonnen was met Driveclub even de melding binnen dat The Witcher 3 weer een nieuwe update heeft gekregen, maar geen idee hoe snel dat is gegaan.quote:
Ik had vorig jaar F1 2012 of 13 ofzo in zo'n PSN sale aangeschaft, en 2-3 dagen de kans gegeven om me op andere gedachten te brengen, maar het is gewoon net niet mijn genre.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt maar ik vind dit er erg goed uitzien, misschien pik ik m wel op tzt.
Mwahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heb je het nu over Driveclub? Zo ja, als je de kritiek niet begrijpt, dan heb je wel een enorme plaat voor je kop! De game zou als "demo" al een jaar geleden uitkomen, en ze bleven maar schuiven, ondertussen is deze er nog niet..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon een extraatje voor PS+ members zodat ze de game even goed kunnen proberen: Het komt niet in de plaats van een reguliere PS+ titel.
Voor wat het is, namelijk een demo, is het gewoon zeer royaal wat ze aanbieden. Je kunt met 2 handjes vol aan auto's over alle tracks in India racen (erg mooie omgeving), en je hebt ook nog die Starter-tour er helemaal bij zitten.
Ik begrijp de kritiek niet zo goed.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je het nu over Driveclub? Zo ja, als je de kritiek niet begrijpt, dan heb je wel een enorme plaat voor je kop! De game zou als "demo" al een jaar geleden uitkomen, en ze bleven maar schuiven, ondertussen is deze er nog niet..![]()
.
Ondertussen deel 2 ook al aankondigen, daahaag!![]()
Deel 2? Haal je nu niet Driveclub en Project Cars door de war?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Heb je het nu over Driveclub? Zo ja, als je de kritiek niet begrijpt, dan heb je wel een enorme plaat voor je kop! De game zou als "demo" al een jaar geleden uitkomen, en ze bleven maar schuiven, ondertussen is deze er nog niet..![]()
.
Nee, ik vond hem prima, 1 uurtje ofzo gespeeld, tot het eerste dorpje, maar het was nog een beetje buggy. Ik kwam tijdens een gevecht opeens vast op mijn paard te zitten achter een schuurtje, en vervolgens was ik buiten het dorpje, liep ik naar de marker op de map, kwam ik per ongeluk een sterke tegenstander tegen, en die had me binnen 1-2 klappen dood... dus toen was ik weer terug in die tavern....quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:06 schreef Jimbo het volgende:
same here.
Vond hem ook niet zo heel erg tof, de 3 uur dat ik hem wel gespeeld heb
fucking hype buy's altijd
Is deel 2 aangekondigd? Of ben je misschien in de war met Project CARS?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:09 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
.
Ja, dat doe ik (*zakt door de grondquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 2? Haal je nu niet Driveclub en Project Cars door de war?
En die demo van DriveClub is er dus sinds gisteren, ben je weer helemaal op de hoogte.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:15 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik (*zakt door de grond)
Haha, net als mijn plus afgelopen isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:16 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En die demo van DriveClub is er dus sinds gisteren, ben je weer helemaal op de hoogte.
Die is al heel lang klaarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk is het dan snel opgelost. Ik kreeg gisteren vlak nadat ik begonnen was met Driveclub even de melding binnen dat The Witcher 3 weer een nieuwe update heeft gekregen, maar geen idee hoe snel dat is gegaan.
[..]
Ik had vorig jaar F1 2012 of 13 ofzo in zo'n PSN sale aangeschaft, en 2-3 dagen de kans gegeven om me op andere gedachten te brengen, maar het is gewoon net niet mijn genre.
Ligt ook niet echt aan de auto's ofzo volgens mij, want in Driveclub vind ik bijvoorbeeld de BAC Mono echt heerlijk rijden (is geen F1 car, dat weet ik ook wel, maar qua design lijkt het er een beetje op, zowel qua uiterlijk als qua handling, hard remmen, scherpe bochten, etc etc). Ik had ook even moeite met wat time-trial events die ik bijvoorbeeld met een Ferrari of Mercedes deed, en met die BAC was het een fluitje. Niet eens van een cent. Gewoon een gratis fluitje.
Haal je nu 'in de war' en 'door elkaar' door elkaar?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:10 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Deel 2? Haal je nu niet Driveclub en Project Cars door de war?
Nou nou nou, wat een muggenneukerij...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Visserij het volgende:
[..]
Haal je nu 'in de war' en 'door elkaar' door elkaar?
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Visserij het volgende:
[..]
Elk zandkorreltje kan een levensgrote machine verstoren. Ik mag graag mierenziften.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een muggenneukerij...
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 16:28 schreef Visserij het volgende:
[..]
Nee hoor, er zijn al meerdere patches uitgekomen en je hebt de gratis DLC. Ik ben opnieuw begonnen na 12u omdat ik last had van de XP bug.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Er is 1 ding wat me ongelofelijk stoort aan dat spel , voor de rest weer perfectquote:
Die bullshit tank fights is het voor mij.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er is 1 ding wat me ongelofelijk stoort aan dat spel , voor de rest weer perfect
Zelfde . Heeft ook helemaal niks met Batman te makenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:02 schreef Rogan het volgende:
[..]
Die bullshit tank fights is het voor mij.
Ben nog niet eens halverwege en erger mij er dood aan
Dat is nog wel leuk . Maar het is gewoon gepushed , moet eigenlijk niks met de hoofdverhaallijn te maken hebbenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:05 schreef VelitoX het volgende:
Yep die tankzooi is nogal tergend, al vind ik de Riddler batmobile challenges wel grappig om te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat mij betreft de enige en de beste manier om hem terug te brengen.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik ken weinig andere demo's met zoveel content en een platinum trophy.
Ik denk dat ik andere verwachtingen had van een spel dat zo lang is uitgesteld en dan een royale demo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:27 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is gewoon een extraatje voor PS+ members zodat ze de game even goed kunnen proberen: Het komt niet in de plaats van een reguliere PS+ titel.
Voor wat het is, namelijk een demo, is het gewoon zeer royaal wat ze aanbieden. Je kunt met 2 handjes vol aan auto's over alle tracks in India racen (erg mooie omgeving), en je hebt ook nog die Starter-tour er helemaal bij zitten.
Ik begrijp de kritiek niet zo goed.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Helaas is exclusieve dlc geen optie om te kiezen
rocket league!quote:
Misschien je 14k4 vervangen voor een 56k6 modem?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:12 schreef Vlaggenroof het volgende:
Godver, al 24 uur aan het downloaden, alleen nu is het spel zelf wel gedownload, alleen de updates en iets anders ook nog niet
Officiele term die we gebruiken hier is 'kut-indies'.quote:
Mooi zo, ik haat 'exclusieve content' bullshit. Als ze voor een collector's edition gaan, dan is een statue altijd wel stoer voor in de kast, en een fatsoenlijke artbook, en wellicht nog wat digitale meuk zoals LBP kostuums, een thema, etc etc etc.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Deus Ex komt ook in collector's edition. Hier kun je stemmen op wat je wilt zien:
https://www.deusex.com/micro/vote
Helaas is exclusieve dlc geen optie om te kiezen
Weet ik, maar ik wilde niet te negatief klinkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Officiele term die we gebruiken hier is 'kut-indies'.
[..]
Mooi zo, ik haat 'exclusieve content' bullshit. Als ze voor een collector's edition gaan, dan is een statue altijd wel stoer voor in de kast, en een fatsoenlijke artbook, en wellicht nog wat digitale meuk zoals LBP kostuums, een thema, etc etc etc.
Pfff ik zit nog op 2800 baudquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:21 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Misschien je 14k4 vervangen voor een 56k6 modem?
veelwisselende verhalen hoor ik er over, en mn eerste ervaring ermee was ook niet echt goed.... plus t kost weer 40eur oid, geld wat ik eigenlijk niet te besteden heb de aankomende maandquote:
Ga handelen en verkoop ietsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
veelwisselende verhalen hoor ik er over, en mn eerste ervaring ermee was ook niet echt goed.... plus t kost weer 40eur oid, geld wat ik eigenlijk niet te besteden heb de aankomende maand
dat sowieso maar dan heb ik geen gametijd hequote:
Hmm oke dan ga ik wel weer verder questenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dat sowieso maar dan heb ik geen gametijd he
nu ff maandje rust
Doe gewoon andere game in de tussentijd. Driveclub is bij mij ook snel gebeurd.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:43 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik bedoel waarvoor is applicatie data? Wat ook weer 15 GB is![]()
Nog steeds downloadende !
welk lvl ben je nigga ?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:40 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Hmm oke dan ga ik wel weer verder questen
Voorzichtige interesse. Hoeveel vraag je ervoor?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:22 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heb zin in The Witcher, nog eventjes wachten.
Wil wel van DBZ Xenoverse af, dus mocht iemand er hier toevallig naar op zoek zijn? (Wil het even onder de aandacht brengen, sorry)
Combi van sony servers en mijn inet denk ik, maar daarom haak ik af bij online games distributiequote:Op vrijdag 26 juni 2015 23:47 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Doe gewoon andere game in de tussentijd. Driveclub is bij mij ook snel gebeurd.
17 maar heb nou weer meer tijd, dus wordt snel hoger.quote:
oud nieuws. -2quote:
Schandalig.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:22 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Heb zin in The Witcher, nog eventjes wachten.
Wil wel van DBZ Xenoverse af, dus mocht iemand er hier toevallig naar op zoek zijn? (Wil het even onder de aandacht brengen, sorry)
Heb Akiba's Trip gekocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:20 schreef Hermanna het volgende:
Omega Quintet kut? Ik wil een JRPG voor de PS4 maar ik zie alleen die staan.
quote:
Veel geblaat, weinig koopquote:
Nee, Knack is dan wel weer > No Man's Skyquote:
Sterf!!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 13:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, Knack is dan wel weer > No Man's Sky
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
Beter slaat Sony terug en krijgen wij Revolations hoef ik die ook niet meer te kopen.
Ja je zou het niet verwachten van een race game he?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Zijn er nog doelen in driveclub of is het alleen racen en paar uitdagingen per race?
Tis een beetje hetzelfde als Destiny. Steeds hetzelfde doen totdat je het niks meer vind.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Zijn er nog doelen in driveclub of is het alleen racen en paar uitdagingen per race?
Nee,ik had gedacht dat je tussendoor nog een potje kon voetballen,zombies neerschieten en uit kan stappen om andere auto's te pikken of een bank te overvallen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:19 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja je zou het niet verwachten van een race game he?
Daar heb je een andere game voorquote:Op zaterdag 27 juni 2015 16:58 schreef lel86 het volgende:
[..]
Nee,ik had gedacht dat je tussendoor nog een potje kon voetballen,zombies neerschieten en uit kan stappen om andere auto's te pikken of een bank te overvallen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat had je niet verwacht hé
De nieuwste Assassins Creed die uit is.quote:
Uhhh nee die is nog ouder dan Black Flag en was nog met Ezioquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De nieuwste Assassins Creed die uit is.
Knack is best leuk. Heb m alweer verkocht maar moet nog een paar diamonds voor platinum dus laat maar komen in psplusquote:Op zaterdag 27 juni 2015 12:44 schreef mtchel112 het volgende:
Knack valt vies tegen hoor, dan liever indies.
Black flag zou wel echt tof zijn, nog nooit een AC deel buitenom deel 1 gespeeld.
Dat weet hij zelf ook welquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Uhhh nee die is nog ouder dan Black Flag en was nog met Ezio
Fanservice-game. Als je van Dragon Ball etc houdt dan is het gewoon tof om bv Naruto vs Goku etc te doen. Je speelt in singleplayer met twee AI-teamgenoten tegen drie andere personages.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:55 schreef poker4lifee het volgende:
Iemand Jstars victory vs+ al gespeeld?
Rogue --->Unityquote:
idd, gewoon rocket league!quote:
ROCKET , FUCKING, LEAGUE !quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:38 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als je nog 1x rocket league noemt dan ga ik je slappen!
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ROCKET , FUCKING, LEAGUE !
nog maar 9 - 10 dagen !!!![]()
Daarom Rogue dat heeft bijna niemand gespeeld.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:56 schreef Rogan het volgende:
Black Flag was wel tof, maar denk dat heel veel mensen die game al hebben gespeeld en er niet echt op zitten te wachten.
Is het niet alleen met Japanse stemmen, of ben ik nou in de war met een andere game die recent is uitgekomen...!?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fanservice-game. Als je van Dragon Ball etc houdt dan is het gewoon tof om bv Naruto vs Goku etc te doen. Je speelt in singleplayer met twee AI-teamgenoten tegen drie andere personages.
Jammer dat de couch-opties minimaal zijn. Al is het natuurlijk wat lastig om vier-splitscreen in een grote arena het overzicht te zien.
Ben je een fighter-liefhebber en heb je geen reet met Jump, dan zijn er betere fightersOverigens komt de reviewcopy nog onze kant op, dat is de westerse versie, met Japans ingesproken dialoog indien gewenst. Daar zijn wat fanaten hier die dat belangrijk vinden
MGSV en FA4 in een paar maanden tijd is niet 'helemaal niks'. Het is pretty motherfucking HUGE om die twee titels in een paar maanden tijd te kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:45 schreef Ixnay het volgende:
Voor mij valt er helemaal niks te gamen tot 1 september, Metal Gear V.
En daarna Fallout 4.
Misschien dat ik Until Dawn nog ga spelen als die goede review scores krijgt.
En 2016 wordt denk ik een goed begin met:
Uncharted 4
The Division
Mankind Divided
Het is meer dat ik niet eens de tijd heb om alle AAA games die ik wil spelen kan spelen momenteel, laat staan een aardige AAA van een paar jaar oud.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:56 schreef Rogan het volgende:
Black Flag was wel tof, maar denk dat heel veel mensen die game al hebben gespeeld en er niet echt op zitten te wachten.
Wil de game al spelen sinds ie uit kwam, maar er is nog geen GOTY/complete release geweest, dus nog niet gekocht.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:56 schreef Rogan het volgende:
Waarom hecht jij zoveel waarde aan goty editions? De meeste DLC is toch kut en speel ik nooitquote:Op zondag 28 juni 2015 01:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Wil de game al spelen sinds ie uit kwam, maar er is nog geen GOTY/complete release geweest, dus nog niet gekocht.
Als hij dan in de PS+ verschijnt vind ik het prima.
Ik koop het ook niet voor jou, maar voor mij...quote:Op zondag 28 juni 2015 01:48 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Waarom hecht jij zoveel waarde aan goty editions? De meeste DLC is toch kut en speel ik nooit
Ik zei ook:quote:Op zondag 28 juni 2015 01:12 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
MGSV en FA4 in een paar maanden tijd is niet 'helemaal niks'. Het is pretty motherfucking HUGE om die twee titels in een paar maanden tijd te kunnen spelen.
NOG MAAR 8 !!quote:
Excuus, ik was dronken.quote:Op zondag 28 juni 2015 03:41 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik zei ook:
Voor mij valt er helemaal niks te gamen tot 1 september, Metal Gear V.
Top thanks, sowieso nog wel halen dan. fanservice ftwquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Fanservice-game. Als je van Dragon Ball etc houdt dan is het gewoon tof om bv Naruto vs Goku etc te doen. Je speelt in singleplayer met twee AI-teamgenoten tegen drie andere personages.
Jammer dat de couch-opties minimaal zijn. Al is het natuurlijk wat lastig om vier-splitscreen in een grote arena het overzicht te zien.
Ben je een fighter-liefhebber en heb je geen reet met Jump, dan zijn er betere fightersOverigens komt de reviewcopy nog onze kant op, dat is de westerse versie, met Japans ingesproken dialoog indien gewenst. Daar zijn wat fanaten hier die dat belangrijk vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |