SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie dit leest is hek.
Volgende week pasquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:34 schreef Dopekoe het volgende:
Is het nieuwe aanbod ps+ van Juli al bekend ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgende week pas
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:54 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Zijn ze weer te laat? Zou toch altijd een week van tevoren gemeld worden?
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:56 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dinsdag is het 30 juni dus de games komen pas een week later.
Je mist de USA.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:57 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Maar de PS Plus games komen toch op woensdag? En dat is de eerste van de maand: 1 juli.
Of mis ik iets
Briljant spelquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Ga vanavond The Witcher 3 ophalen, hopelijk een goede koop.![]()
Beetje laat misschien, maar ach.
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb soms last van dat mijn ps4 even een screen freeze doet van nog geen 20seconden en dan verder gaat is dit een bekend probleem? Heb het vaak bij dragonball maar ook al twee keer gehad bij Bloodborne.
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:30 schreef Cid het volgende:
[..]
Even een freeze van 20 seconden?! Nee dat is niet normaal..
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:14 schreef Yi-Long het volgende:
misschien Journey en Super Meat Boy? Die zouden beiden deze zomer komen...
Ah, zou ook kunnen. Anyway, ik ben benieuwd. Metal Gear Solid; Ground Zeroes was in ieder geval prima.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:33 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Super Meat Boy kwam in de herfst toch?
Staat de PS4 in een kast? Misschien heeft hij het te warm?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Soms als het bij dragonball heel druk is op het scherm en ze allemaal beams doen of opladen trekt die het niet ofzo.
Probleem is als ik op ps4 freeze Google krijg ik alleen maar resultaten voor als het echt vastloopt.
TRquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:56 schreef Rijst het volgende:
Haha tomb raider heeft dezelfde releasedatum als fallout.
Timed exclusive, komt tzt ook naar de PS4.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TR
Ik vind de reboot echt super leuk, maar deze is dan ineens voor de Xbox....
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenquote:Eurogamer: Final question on prices.
Luke Smith: Is it also the final question on the emotes?
Eurogamer: I'm not going to mention them again. I can't get them.
Luke Smith: But you can if you buy the Collector's Edition.
Eurogamer: I'm not going to buy the game and two DLCs all over again.
Luke Smith: Okay, but first I want to poke at you on this a little bit.
Eurogamer: Poke at me?
Luke Smith: You're feeling anxious because you want this exclusive content but you don't know yet how much you want it. The notion of spending this money is making you anxious, I can see it.
Eurogamer: I do want them. I would buy them.
Luke Smith: If I fired up a video right now and showed you the emotes, you would throw money at the screen.
Eurogamer: What I'm saying is that fan frustration is not because they don't understand the proposition. It comes regardless of how cool the exclusive content is. The frustration, and mine as a fan, is that the method of acquiring it requires me to re-buy content I bought a year ago.
Luke Smith: It's about value. The player's assessment of the value of the content.
Heb hem ook liggen, pas een half uur gedaan maar ga er dit weekend ook mee verderquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Game of the year, zou Fallout 4 niet uitkomen dit jaar.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
O gelukkig, prima danquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:58 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Timed exclusive, komt tzt ook naar de PS4.
Kennelijk komt die content nu ook beschikbaar als bundel voor 20 dollar, het is iets. Rare aanpak wel van zequote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is gewoon het schofferen van je userbase:
[..]
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenDe ongelooflijke arrogantie.
Ja die gasten hebben het flink verpest de afgelopen week, de userbase is not amused. Mooie is dat er een excuus kwam van die dude, en om 'things right' te maken verkopen ze die kleine uitbreiding nu voor 20 dollarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:09 schreef Mystikvm het volgende:
Dit is gewoon het schofferen van je userbase:
[..]
$80 voor een expansion met exclusive content vragen en die niet voor minder beschikbaar maken, en dan met die kutopmerking komen dat je zelf nog niet weet hoe graag je het wil hebbenDe ongelooflijke arrogantie.
De uitbreiding had zelf 20 euro moeten zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:40 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ja die gasten hebben het flink verpest de afgelopen week, de userbase is not amused. Mooie is dat er een excuus kwam van die dude, en om 'things right' te maken verkopen ze die kleine uitbreiding nu voor 20 dollar
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.quote:uh ja, dat is toch logisch? alsof je korting moet krijgen omdat je de zgn demo hebt.
Klinkt allemaal veelbelovend!quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Heb hem ook liggen, pas een half uur gedaan maar ga er dit weekend ook mee verder.
Zeker niet te laat, kreeg gister nog een update dus het is alleen maar beter geworden als het goed is
Ik ken weinig andere demo's met zoveel content en een platinum trophy.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.
nee, ik twijfel nog ergquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:00 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Heb je al eso?
Gister toch maar ff paar uurtjes weer gedaan
Het is gewoon een extraatje voor PS+ members zodat ze de game even goed kunnen proberen: Het komt niet in de plaats van een reguliere PS+ titel.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:03 schreef Griebus het volgende:
[..]
Omdat het PS plus is? En ik verwacht dan full games en geen veredelde demo's.
Ik vind F1 games altijd al vrij snel erg saai worden. Sowieso heb ik weinig met van die bestaande circuits, op uitzonderingen als Monaco enzo nagelaten. Vaak zijn ze toch vrij 'kaal' en leeg.quote:
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.quote:
Snap wel wat je bedoelt maar ik vind dit er erg goed uitzien, misschien pik ik m wel op tzt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:32 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind F1 games altijd al vrij snel erg saai worden. Sowieso heb ik weinig met van die bestaande circuits, op uitzonderingen als Monaco enzo nagelaten. Vaak zijn ze toch vrij 'kaal' en leeg.
Dan hou ik meer van rally-games, lekker tegen je eigen tijden en de track zelf racen, met iedere seconde een nieuw gevaar...
Nee doet nietsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.
Dit probleem ligt echt bij Sonyquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Misschien helpt het als je je PS4 even in DMZ zet in je router... zodat er helemaal geen firewalls enzo zijn voor die poort.
quote:
Hopelijk is het dan snel opgelost. Ik kreeg gisteren vlak nadat ik begonnen was met Driveclub even de melding binnen dat The Witcher 3 weer een nieuwe update heeft gekregen, maar geen idee hoe snel dat is gegaan.quote:
Ik had vorig jaar F1 2012 of 13 ofzo in zo'n PSN sale aangeschaft, en 2-3 dagen de kans gegeven om me op andere gedachten te brengen, maar het is gewoon net niet mijn genre.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snap wel wat je bedoelt maar ik vind dit er erg goed uitzien, misschien pik ik m wel op tzt.
Mwahquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:20 schreef Broodjekipkorn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |