Jawel, staalhard negerenquote:
Always.quote:
morgen is de vrouw aan het werk en s avonds poker met mannen, zondag naar de kampeerwinkel, ik loop geen risicoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always.
En t weekend nadert, dus niveau daalt, spanning stijgt!
Drankjes doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:48 schreef DrMarten het volgende:
Ernstig aan het overwegen of ik vanmiddag een paar uur vrij neem....
Dat doet de baas maarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook tof! Ga je nog wel even trakteren:
Ohhhh lekker hoor! :quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijna! bijna
Vanmiddag terras pakken met m'n vrouw
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gaat lekker chillen op de zolderkamer?
Ik vertrek zo naar de stad, lekker terrasje pakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijna! bijna
Vanmiddag terras pakken met m'n vrouw
Bierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar de stad, lekker terrasje pakken![]()
Nou nee, ik heb namelijk een hele fijne achtertuinquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gaat lekker chillen op de zolderkamer?
nepfokkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb namelijk een hele fijne achtertuin
Singapore is lekker grootquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Singaporezen de wereldkaart uitleggen.
O, dus Israel is geen Europa? En wat is dat daar dan?
Dat is Rusland daarzo.
En hier wonen dan de donkere mensen?
Ja. Afrika.
Aaaah. Oeh, Europa is klein zeg! En Nederland al helemaal!
Uh. Ja.
Ik geloof niet dat ze veel Aardrikskunde krijgen op school.
Nou moet je bij mij ook niet aankomen met alle voormalige Sovjet unie landen hoor
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Singaporezen de wereldkaart uitleggen.
O, dus Israel is geen Europa? En wat is dat daar dan?
Dat is Rusland daarzo.
En hier wonen dan de donkere mensen?
Ja. Afrika.
Aaaah. Oeh, Europa is klein zeg! En Nederland al helemaal!
Uh. Ja.
Ik geloof niet dat ze veel Aardrikskunde krijgen op school.
Nou moet je bij mij ook niet aankomen met alle voormalige Sovjet unie landen hoor
En wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, afscheidsborrel achter de rug, pas ingeleverd. Toch wel raar, nooit meer achter de hekken mogen op Schiphol...
Wacht maar tot over een maand het nieuwe deel van het station open gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht overleefdherken dat hele stationsgebied amper terug
dan kom ik tegen die tijd wel weer een keertje terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht maar tot over een maand het nieuwe deel van het station open gaat.
Of als alles af is in 2019.
Hoe moet ik je dan stalken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan kom ik tegen die tijd wel weer een keertje terug.
Ik heb zo'n vermoeden dat ie daar bij dat ene gebouw in de bosjes lag. Je weet wel, daar op de hoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was je goed bezig, ik heb je niet gezien.
Heb wel gezwaaid naar Babs.
Dat loederquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie daar bij dat ene gebouw in de bosjes lag. Je weet wel, daar op de hoek.
Als het op een hoopje ligt te rotten wel ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Er komt een ranzige lucht van buiten mijn huis in
Iemand enig idee of lang gras dat is gemaaid en blijft liggen gaat ruiken naar stront?
Zo niet, dan kon het wel eens tijd worden om de dixie van de bouwvakkers te gaan vervangen.
Die staan ook bekend om hun gezonde voeding. Dat is vast wat je ruikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Zo niet, dan kon het wel eens tijd worden om de dixie van de bouwvakkers te gaan vervangen.
Nee, dat gaat niet rotten, dat droogt gewoon op. En ruikt zeker niet naar strontquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Er komt een ranzige lucht van buiten mijn huis in
Iemand enig idee of lang gras dat is gemaaid en blijft liggen gaat ruiken naar stront?
Als...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:30 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt nu wat minder te zijn, maar oke is het nog niet... hoepn dat het niet het hele weekend is. Anders maandag maar ff de woningbouw bellen... Hoop wel dat ik komende week gewoon mijn raam open kan hebben als het mooi weer is
Ikd acht dat de regen van vanmiddag misschien wat had gedaan ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet rotten, dat droogt gewoon op. En ruikt zeker niet naar stront.
Geef je geeneens de cavia's de schuld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben het niet eens. Als het hier stinkt is het gewoon m'n eigen wc.
Ik was al aan het kijken met welke schoenen ik in de stront had gestaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben het niet eens. Als het hier stinkt is het gewoon m'n eigen wc.
Dat Indiase toilet is gister nog uitgemestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je geeneens de cavia's de schuld?
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed bezig, ik was vanochtend aardig brak van gisteravond
die geur krijg je voorlopig niet uit je neusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken met welke schoenen ik in de stront had gestaan
Was ie te laat of is het gewoon een minder prettige overstap?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu 20 minuten moeten wachten op de juiste verbinding
This is truequote:
Dan moet 't wel ietsje harder regenen en om ietsje meer gras gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikd acht dat de regen van vanmiddag misschien wat had gedaan ofzo
Als het maandagochtend nog meurt bel ik de woningbouw en regelen ze maar een oplossing. Desnoods 50 bussen lavendel pleespray. Als ze maar iets doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt het lekker warm en gaat het fijn broeien en meuren
En jij zat tegen het plafond?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier nog zo'n kabelgootje in de hoek staan dat ooit nog eens om een kabeltje gelegd moest worden, maar die schoof net dus ineens onderuit
In mijn stdentenkamer 1 keer gehad dat ik lag te slapen en er midden in de nacht een plank met kopjes e.d. naar beneden kwam in een kast op mijn kamer. Nog nooit zo snel naast mijn bed gestaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n hart wel in m'n keel zitten ja
Straks ook maar eens mijn nest opzoeken... ogen zakken langzaam dicht.quote:
wat, waar, wanneer?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was je goed bezig, ik heb je niet gezien.
Heb wel gezwaaid naar Babs.
Ik heb het opgegeven. Om 16:00 begonnen. Lading bapas (bier-tapas) gegeten, 2 blondjes, een hertog jan en 6 IPA's gehad. Nu lekker aan het schijten.quote:
Het typen gaat je gelukkig nog goed afquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen als mn tweede en kroehentochtje aan t doen
WW zijn zowaar in paddys, eeuwen niet geweest. Fucking warm binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het typen gaat je gelukkig nog goed af
Waar ben je nu? Santé wordt het eindpunt?
Santéquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het typen gaat je gelukkig nog goed af
Waar ben je nu? Santé wordt het eindpunt?
Gister, Utrecht, maar ik wist niet precies welk gebouw dus ik heb gewoon naar alles gezwaaid.quote:
Ik heb 1 keer gehad dat de kat van mijn huisgenoot ingebroken was, op de hoogtste kast naast mijn bed geklommen was, iets naar beneden gooide en me vervolgens zo vanuit de hoogte zat aan te staren.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In mijn stdentenkamer 1 keer gehad dat ik lag te slapen en er midden in de nacht een plank met kopjes e.d. naar beneden kwam in een kast op mijn kamer. Nog nooit zo snel naast mijn bed gestaan
keertje logeren bij een vriendin en een kat die s nachts in je gezicht springtquote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:14 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer gehad dat de kat van mijn huisgenoot ingebroken was, op de hoogtste kast naast mijn bed geklommen was, iets naar beneden gooide en me vervolgens zo vanuit de hoogte zat aan te staren.
Toen zat ik ook wel ongeveer tegen het plafond ja.
Ook regelmatig gehad bij mijn broer en zijn ex vroeger. Lag je in de woonkamer te snurken, liep dat beest weer eens over je gezicht...quote:Op zaterdag 27 juni 2015 10:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
keertje logeren bij een vriendin en een kat die s nachts in je gezicht springt
Uiteraardquote:
Heeft ie jullie niet eens met een bezoek vereerd?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard
Waar ben je geweest / wat heb je gedaan?
Neequote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heeft ie jullie niet eens met een bezoek vereerd?
Blijkbaar welquote:
korenhuis. Gisteravond grote markt en bar Finke of zo. Wat gedronken op een terras vanochtend. En net ff naar park clingendaelquote:Op zaterdag 27 juni 2015 15:25 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Uiteraard
Waar ben je geweest / wat heb je gedaan?
De Vinkquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
korenhuis. Gisteravond grote markt en bar Finke of zo. Wat gedronken op een terras vanochtend. En net ff naar park clingendael
PostNLquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:54 schreef Juup© het volgende:
Bol.com
2 dvd's besteld, 1 dvd was de volgende dag al binnen, en de andere dvd is 3 dagen geleden verzonden maar heb ik nog steeds niet binnen.
Toch wel vergoed gekregen hoop ik?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:05 schreef xBubbles het volgende:
PostNL. Het bedrijf dat een superdure jurk van mij kwijt is geraakt
de vink idd. Haagse bos zit daaromheen? We hebben een bordspel gedaan bij zo'n veld Hehe. Picknickenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 17:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De Vink![]()
Clingendael is leuk
Door het Haagse Bos gewandeld?
Heb het terug gekregen van de webshop waar ik besteld had. Maar vind dat de fout bij PostNL ligtquote:
Toch netjes afgehandeld dan van de webshop, en bij PostNL verdwijnen ook vaak briefkaarten is mijn ervaring. Het afgelopen jaar zijn er al 4 verjaardagskaarten die ik verstuurd heb gewoon niet aangekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:51 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Heb het terug gekregen van de webshop waar ik besteld had. Maar vind dat de fout bij PostNL ligt
Gelukzakquote:Op zaterdag 27 juni 2015 19:08 schreef Cue_ het volgende:
Nog nooit last gehad van welke postbezorgbedrijf dan ook
PostNL is een baggerbedrijf, end of storyquote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Toch netjes afgehandeld dan van de webshop, en bij PostNL verdwijnen ook vaak briefkaarten is mijn ervaring. Het afgelopen jaar zijn er al 4 verjaardagskaarten die ik verstuurd heb gewoon niet aangekomen.
Eens.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 20:15 schreef xBubbles het volgende:
[..]
PostNL is een baggerbedrijf, end of story
Nice!quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Vandaag 3 moves geleerd op een salsa workshop, kreeg nog te horen dat ik het goed deed ook
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 22:04 schreef KomtTijd... het volgende:
Vandaag 3 moves geleerd op een salsa workshop, kreeg nog te horen dat ik het goed deed ook
niks mis mee. Nu bij Drachten. Een grote lege weg. Gelukkig rijdt de vriendquote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
niks mis mee. Nu bij Drachten. Een grote lege weg. Gelukkig rijdt de vriend
en mooie stad hoor. Heerlijk. Rustige wijk wonen we met tenminste goed betaalbare woningen voor starters. Enig nadeel is de afstand. Maar thats it.quote:
quote:Op zondag 28 juni 2015 00:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
en mooie stad hoor. Heerlijk. Rustige wijk wonen we met tenminste goed betaalbare woningen voor starters. Enig nadeel is de afstand. Maar thats it.
Als je lopend bent gegaan vanuit de stad moet je er bijna wel doorheen zijn gekomen.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
de vink idd. Haagse bos zit daaromheen? We hebben een bordspel gedaan bij zo'n veld Hehe. Picknicken
Café De Vink, spelletjes in het Haagse Bos. De kenner weet nu meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
de vink idd. Haagse bos zit daaromheen? We hebben een bordspel gedaan bij zo'n veld Hehe. Picknicken
hahaha. Valt wel mee hoor. Was wel een homo/lesbo mix to be honestquote:Op zondag 28 juni 2015 11:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Café De Vink, spelletjes in het Haagse Bos. De kenner weet nu meer dan genoeg.
Terreinkaarten? Mag je dan met een grote terreinwagen op pad? Beetje met je Range Rover door de Veluwe crossen ofzoquote:Op zondag 28 juni 2015 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Als kruidvat weer van die mooie terreinkaarten heeft, trek ik er denk ik ook maar weer eens op uit
Daarom gebruik ik nooit autocorrect. Dan maar tikfouten.quote:Op zondag 28 juni 2015 13:48 schreef CherryLips het volgende:
Kut autocorrectmet z'n Engelse ziekte ook.
ik bedoel qua relaties uiteraardquote:Op zondag 28 juni 2015 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de huishouding? Nee, helaas niet.
Ik ook nietquote:Op zondag 28 juni 2015 21:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de huishouding? Nee, helaas niet.
relatiestruglesquote:
Jij weet hopelijk toch wat de SC toevoeging in de TT is?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
relatiestrugles
ik wil graag weten wat de betekenis is van
'tijd voor mijzelf hebben'
zoooooooooooooquote:Op zondag 28 juni 2015 22:06 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij weet hopelijk toch wat de SC toevoeging in de TT is?
Iets meer context?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
relatiestrugles
ik wil graag weten wat de betekenis is van
'tijd voor mijzelf hebben'
Hier ook welquote:Op zondag 28 juni 2015 22:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook niet
Zou wel goed zijn voor mij
op vakantie gaanquote:
Dagje laten rusten en dan uitpraten.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
op vakantie gaan
hele erge ruzie gehad
nu meer tijd voor mijzelf hebben
ik straks ookquote:Op zondag 28 juni 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de relaties-slowchat vanwege het gebrek aan
Jij snapt het.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:08 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nee, "hebben jullie hulp" is een goeie binnenkomer
Mannen zat op de wereld.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik zit in de relaties-slowchat vanwege het gebrek aan
ik ben nu een sollicitatiebrief aan het schrijvenquote:Op zondag 28 juni 2015 22:24 schreef Renesite het volgende:
Bij ons was het een weekje bedenken dat het samen toch leuker is!
We hebben een keer een break gehad. En daarna hadden we nog een dingetje waardoor er stagnatie was. Praten werkt.
Zeker wel. Bij de week-break vond mijn baas mij verdacht geconcentreerdquote:Op zondag 28 juni 2015 22:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben nu een sollicitatiebrief aan het schrijven
hopelijk werkt dat ook
ik hoop het welquote:Op zondag 28 juni 2015 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zeker wel. Bij de week-break vond mijn baas mij verdacht geconcentreerd![]()
Leuke functie?
Maar aan CherryLips sturen.quote:Op zondag 28 juni 2015 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik schrijf een sollicitatiebrief naar mijn vriendin gekkie
Jij bent homo, daar heb ik sowieso niks aan. Kan ik beter iets met een vrouw aanpappen, dan maak ik nog kans.quote:
Lekker tog?quote:Op zondag 28 juni 2015 22:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jij bent homo, daar heb ik sowieso niks aan. Kan ik beter iets met een vrouw aanpappen, dan maak ik nog kans.
quote:Op zondag 28 juni 2015 22:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik schrijf een sollicitatiebrief naar mijn vriendin gekkie
Ha, jou nu ook gevonden op rpquote:Op zondag 28 juni 2015 22:41 schreef CherryLips het volgende:
Wat zitten er ineens voor fotomodellen op relatieplanet, dat is toch helemaal niet goed voor m'n zelfvertrouwen mensen.
alibabaquote:Op zondag 28 juni 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
Ali is de weg kwijt denk ik
Blijkbaar wel, ik wordt net gebeld of ik op een bepaald adres woon (terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven waar ik woon (inclusief het op de NATO manier spellen van mijn postcode))
Tering
Mooi op tijd ookquote:Op zondag 28 juni 2015 23:29 schreef Juup© het volgende:
Ali is de weg kwijt denk ik
Blijkbaar wel, ik wordt net gebeld of ik op een bepaald adres woon (terwijl ik toch duidelijk heb aangegeven waar ik woon (inclusief het op de NATO manier spellen van mijn postcode))
Tering
Ik ben zo'n enorm fotomodel dat ik geen geen recente foto's van mezelf heb omdat ik nergens fatsoenlijk op staquote:
Die van mij zijn ook al een paar jaar oud, sommige al een jaar of zes, zeven geloof ikquote:Op zondag 28 juni 2015 23:44 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben zo'n enorm fotomodel dat ik geen geen recente foto's van mezelf heb omdat ik nergens fatsoenlijk op sta
Mooie rustige romantische film? Ideaal voor vozen op de achterste rij?quote:Op zondag 28 juni 2015 23:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Echt een aanrader voor een romantische date.
Nouja je moet wel opletten anders mis je het verhaal!quote:Op zondag 28 juni 2015 23:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mooie rustige romantische film? Ideaal voor vozen op de achterste rij?
Nee neequote:Op zondag 28 juni 2015 23:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ali is naar huis, die dacht fuck it, ik ga slapen
Heej MUTS, niet zo negatief over jezelf jaquote:Op zondag 28 juni 2015 23:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als iedereen eruitzag zoals ik was er geen overbevolking
Moet ik ook eens gaan doen. Maar totaal niet moequote:Op maandag 29 juni 2015 00:00 schreef Cue_ het volgende:
Lol, precies om klokslag 12 uur in mn nest gaan liggen
Laat gaan slapen de rest van de week?quote:Op maandag 29 juni 2015 00:02 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Moet ik ook eens gaan doen. Maar totaal niet moe
Vrijdag op zaterdag 11 uur geslapen, afgelopen nacht ook een uurtje of 10. Moet zo wel een poging gaan doen. Morgen om 7 uur weer de wekker.quote:Op maandag 29 juni 2015 00:05 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Laat gaan slapen de rest van de week?
Och ben ook niet echt moe, maar de eerste stap is gezet in ieder geval
Diep decolletéquote:Op maandag 29 juni 2015 00:35 schreef Cue_ het volgende:
Relaxed, ik moet gewoon om 8 uur beginnen en vanaf half 9 heb ik iemand die ik moet zien te overtuigen om bij ons te komen werken
En ik ben al zo goed in verkopen
Ik moet meteen hier aan denkenquote:Op maandag 29 juni 2015 08:09 schreef Anthraxx het volgende:
Hopelijk blijft het weer relatief koel. Vandaag allerlei dakdekkers die in de brandende zon mijn dak moeten repareren
Ze moet niet zo zeuren. Gewoon doordekkenquote:Op maandag 29 juni 2015 08:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet meteen hier aan denken
[ afbeelding ]
zorg maar dat je koude biertjes voor ze hebt voor als ze klaar zijn. Makkelijke manier om karma op te strijken.quote:Op maandag 29 juni 2015 08:09 schreef Anthraxx het volgende:
Hopelijk blijft het weer relatief koel. Vandaag allerlei dakdekkers die in de brandende zon mijn dak moeten repareren
Goed punt. Ook maar doen bij de schilders over een week. Die kan ik ook wel gebruikenquote:Op maandag 29 juni 2015 08:44 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
zorg maar dat je koude biertjes voor ze hebt voor als ze klaar zijn. Makkelijke manier om karma op te strijken.
Ben je nog vroeg.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik ook. Zo maar eens mijn bed uit gaan denk ik.
Iedereen is weer GTA: San Andreas aan het spelen. Can't blame them. Echt goede game.quote:
Je hebt lekker weer uitgekozen om werkloos te zijn.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:45 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ik ook. Zo maar eens mijn bed uit gaan denk ik.
Hou nou eens op met telkens het topic te killen!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Iedereen is weer GTA: San Andreas aan het spelen. Can't blame them. Echt goede game.
35 graden.quote:Op maandag 29 juni 2015 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Je zult toch as. zaterdag een tijdrit moeten rijden
Braille-scherm!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Zo jammer dat ik geen zak zie op m'n scherm in de zon, dan kon ik buiten gaan zitten
Leuk!!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
35 graden.
Het gaat echt een chaos worden in Utrecht. Ik woon op 200 meter bij de start vandaan, volgens mij kom ik mn deur niet eens uit. Ze verwachten zo'n 600.000 bezoekers.
Tofquote:Op maandag 29 juni 2015 10:49 schreef Q. het volgende:
[..]
35 graden.
Het gaat echt een chaos worden in Utrecht. Ik woon op 200 meter bij de start vandaan, volgens mij kom ik mn deur niet eens uit. Ze verwachten zo'n 600.000 bezoekers.
quote:Op maandag 29 juni 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TofIk vond het vorige week al zo gezellig met al die vlaggetjes en shit
Ik mis Utrecht
In Zwolle was de bioscoop helemaal versierd met blauw/gele dingenquote:Op maandag 29 juni 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
TofIk vond het vorige week al zo gezellig met al die vlaggetjes en shit
Ik mis Utrecht
Scooter!quote:Op maandag 29 juni 2015 11:06 schreef stbabylon het volgende:
Van het weekend besloten dat we met 7 man eind februari een weekend Stuttgart gaan doen. Zaterdagmiddag naar een Bundesliga wedstrijd en 's avonds naar Scooter in de Porsch Arena
Dat dus.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
Ik zie op tegen het warme weer van deze week. 33 graden. Dit gebouw kan daar niet tegen. Mijn huis trouwens ook niet.
Same here, geen airco en panden worden echt loeiheet. Ik zie er ook enorm tegenop weer.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
Ik zie op tegen het warme weer van deze week. 33 graden. Dit gebouw kan daar niet tegen. Mijn huis trouwens ook niet.
Ik overweeg gewoon de hele week aan het strand te gaan liggen.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
Ze hadden op mijn werk ergens zo'n mobiele airco in een technische ruimte gezet om die te koelen. Zonder de afvoer naar buiten te leiden. Kwamen ze na grofweg een maand tot de conclusie dat dat niet hielp.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, geen airco en panden worden echt loeiheet. Ik zie er ook enorm tegenop weer.
Nou heb ik een mobiele airco thuis, maar ja, die neemt zo lastig mee in de tram.
Ja, dat is niet echt enorm handig neequote:Op maandag 29 juni 2015 11:34 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze hadden op mijn werk ergens zo'n mobiele airco in een technische ruimte gezet om die te koelen. Zonder de afvoer naar buiten te leiden. Kwamen ze na grofweg een maand tot de conclusie dat dat niet hielp..
Mijn cavia's ook niet. Het is hier binnen warmer dan buitenquote:Op maandag 29 juni 2015 11:23 schreef Q. het volgende:
Daar word je ook niet blij van denk ik...quote:Op maandag 29 juni 2015 11:31 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik overweeg gewoon de hele week aan het strand te gaan liggen.
Op het strand brand je echt in een half uur weg.quote:Op maandag 29 juni 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou juist niet naar het strand gaan met dit weer
Ik heb alweer een rode nek van afgelopen zaterdag, toen ik op m'n balkon heb gezeten.
Ja wel in de schaduw van een parasol he, daglicht is voor alfasquote:Op maandag 29 juni 2015 11:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Op het strand brand je echt in een half uur weg.
Vrienden van me wilden gaan kijken. Nou, doe je ding. Ik niet!quote:Op maandag 29 juni 2015 10:33 schreef stbabylon het volgende:
Je zult toch as. zaterdag een tijdrit moeten rijden
Ben je al helemaal hyper hyper?quote:Op maandag 29 juni 2015 11:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan alleen Scooter he!
Can't Stop The Hardcore Tour 2016 (Porsche-Arena, Stuttgart)
Ik zou ook niet naar het strand gaan met dit weer. Er staat een jammerlijk fris windjequote:Op maandag 29 juni 2015 11:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou juist niet naar het strand gaan met dit weer
Ik heb alweer een rode nek van afgelopen zaterdag, toen ik op m'n balkon heb gezeten.
Zaterdag is de tijdrit, dan komt er elke 2 minuten eentje langs. En vlak bij mijn huis komen ze ook op de terugweg langs. Dus dat is de moeite wel waard. En is vlak bij de start dus dan zijn ze nog niet op volle snelheid. Denk ik. Maar zal daar wel teringdruk zijn, de VIP tribune staat daar ook. Zijn ze al maand mee bezig om die op te bouwen.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrienden van me wilden gaan kijken. Nou, doe je ding. Ik niet!
Ik ben jaren geeleden gana kijken toen ze door Mierlo/Geldrop kwamen. Uren wachten en dan ZOEF ZOEF ZOEF alles voorbij in 15 sec.
En dat dan met 35 graden zaterdag? Neh. Kan leukere dingen verzinnen
Spanneeeendquote:Beste CL,
Bedankt voor je email.
De singlesreizen worden als het goed is vandaag toegevoegd.
Het worden in ieder geval 11 april, 17 oktober en 5 september.
De kersenbloesem kun je het beste zien eind maart/begin april.
Met vriendelijke groet,
Singles reis naar Japan?quote:
Buiten dat vind ik ook geen reet aan de Tour de France. Dus dat helpt ook niet meequote:Op maandag 29 juni 2015 14:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Zaterdag is de tijdrit, dan komt er elke 2 minuten eentje langs. En vlak bij mijn huis komen ze ook op de terugweg langs. Dus dat is de moeite wel waard. En is vlak bij de start dus dan zijn ze nog niet op volle snelheid. Denk ik. Maar zal daar wel teringdruk zijn, de VIP tribune staat daar ook. Zijn ze al maand mee bezig om die op te bouwen.
Ik ook niet maar ik kom mn wijk of de stad toch niet uit, alles is afgesloten.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Buiten dat vind ik ook geen reet aan de Tour de France. Dus dat helpt ook niet mee
quote:
Japan is veul toffer dan die stomme USA.quote:Op maandag 29 juni 2015 14:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]![]()
Al ga ik nu wel weer twijfelen want het is nog zover weg en ik wil ook naar de VS, maar van afstel komt uitstel en mij kennende ga ik dan nergens naartoe en ga ik later dood denkende 'had ik maar'.
Met Benefits?quote:Op maandag 29 juni 2015 14:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En we gaan met Friends (who will be friends)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |