Jawel, staalhard negerenquote:
Always.quote:
morgen is de vrouw aan het werk en s avonds poker met mannen, zondag naar de kampeerwinkel, ik loop geen risicoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Always.
En t weekend nadert, dus niveau daalt, spanning stijgt!
Drankjes doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:48 schreef DrMarten het volgende:
Ernstig aan het overwegen of ik vanmiddag een paar uur vrij neem....
Dat doet de baas maarquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ook tof! Ga je nog wel even trakteren:
Ohhhh lekker hoor! :quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijna! bijna
Vanmiddag terras pakken met m'n vrouw
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gaat lekker chillen op de zolderkamer?
Ik vertrek zo naar de stad, lekker terrasje pakkenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
bijna! bijna
Vanmiddag terras pakken met m'n vrouw
Bierquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:01 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik vertrek zo naar de stad, lekker terrasje pakken![]()
Nou nee, ik heb namelijk een hele fijne achtertuinquote:Op vrijdag 26 juni 2015 13:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij gaat lekker chillen op de zolderkamer?
nepfokkerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:04 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb namelijk een hele fijne achtertuin
Singapore is lekker grootquote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Singaporezen de wereldkaart uitleggen.
O, dus Israel is geen Europa? En wat is dat daar dan?
Dat is Rusland daarzo.
En hier wonen dan de donkere mensen?
Ja. Afrika.
Aaaah. Oeh, Europa is klein zeg! En Nederland al helemaal!
Uh. Ja.
Ik geloof niet dat ze veel Aardrikskunde krijgen op school.
Nou moet je bij mij ook niet aankomen met alle voormalige Sovjet unie landen hoor
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 15:09 schreef Ang3l het volgende:
Singaporezen de wereldkaart uitleggen.
O, dus Israel is geen Europa? En wat is dat daar dan?
Dat is Rusland daarzo.
En hier wonen dan de donkere mensen?
Ja. Afrika.
Aaaah. Oeh, Europa is klein zeg! En Nederland al helemaal!
Uh. Ja.
Ik geloof niet dat ze veel Aardrikskunde krijgen op school.
Nou moet je bij mij ook niet aankomen met alle voormalige Sovjet unie landen hoor
En wat ga je nu doen?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:00 schreef KomtTijd... het volgende:
Zoh, afscheidsborrel achter de rug, pas ingeleverd. Toch wel raar, nooit meer achter de hekken mogen op Schiphol...
Wacht maar tot over een maand het nieuwe deel van het station open gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:35 schreef CherryLips het volgende:
Utrecht overleefdherken dat hele stationsgebied amper terug
dan kom ik tegen die tijd wel weer een keertje terug.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:09 schreef Q. het volgende:
[..]
Wacht maar tot over een maand het nieuwe deel van het station open gaat.
Of als alles af is in 2019.
Hoe moet ik je dan stalken?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dan kom ik tegen die tijd wel weer een keertje terug.
Ik heb zo'n vermoeden dat ie daar bij dat ene gebouw in de bosjes lag. Je weet wel, daar op de hoek.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was je goed bezig, ik heb je niet gezien.
Heb wel gezwaaid naar Babs.
Dat loederquote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie daar bij dat ene gebouw in de bosjes lag. Je weet wel, daar op de hoek.
Als het op een hoopje ligt te rotten wel ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Er komt een ranzige lucht van buiten mijn huis in
Iemand enig idee of lang gras dat is gemaaid en blijft liggen gaat ruiken naar stront?
Zo niet, dan kon het wel eens tijd worden om de dixie van de bouwvakkers te gaan vervangen.
Die staan ook bekend om hun gezonde voeding. Dat is vast wat je ruikt.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Zo niet, dan kon het wel eens tijd worden om de dixie van de bouwvakkers te gaan vervangen.
Nee, dat gaat niet rotten, dat droogt gewoon op. En ruikt zeker niet naar strontquote:Op vrijdag 26 juni 2015 21:35 schreef DrMarten het volgende:
Er komt een ranzige lucht van buiten mijn huis in
Iemand enig idee of lang gras dat is gemaaid en blijft liggen gaat ruiken naar stront?
Als...quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:30 schreef DrMarten het volgende:
Lijkt nu wat minder te zijn, maar oke is het nog niet... hoepn dat het niet het hele weekend is. Anders maandag maar ff de woningbouw bellen... Hoop wel dat ik komende week gewoon mijn raam open kan hebben als het mooi weer is
Ikd acht dat de regen van vanmiddag misschien wat had gedaan ofzoquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet rotten, dat droogt gewoon op. En ruikt zeker niet naar stront.
Geef je geeneens de cavia's de schuld?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
En ik ben het niet eens. Als het hier stinkt is het gewoon m'n eigen wc.
Ik was al aan het kijken met welke schoenen ik in de stront had gestaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En ik ben het niet eens. Als het hier stinkt is het gewoon m'n eigen wc.
Dat Indiase toilet is gister nog uitgemestquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geef je geeneens de cavia's de schuld?
Gewoon doorgaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Goed bezig, ik was vanochtend aardig brak van gisteravond
die geur krijg je voorlopig niet uit je neusquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik was al aan het kijken met welke schoenen ik in de stront had gestaan
Was ie te laat of is het gewoon een minder prettige overstap?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:37 schreef Juup© het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu 20 minuten moeten wachten op de juiste verbinding
This is truequote:
Dan moet 't wel ietsje harder regenen en om ietsje meer gras gaanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ikd acht dat de regen van vanmiddag misschien wat had gedaan ofzo
Als het maandagochtend nog meurt bel ik de woningbouw en regelen ze maar een oplossing. Desnoods 50 bussen lavendel pleespray. Als ze maar iets doenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Nu wordt het lekker warm en gaat het fijn broeien en meuren
En jij zat tegen het plafond?quote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:28 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb hier nog zo'n kabelgootje in de hoek staan dat ooit nog eens om een kabeltje gelegd moest worden, maar die schoof net dus ineens onderuit
In mijn stdentenkamer 1 keer gehad dat ik lag te slapen en er midden in de nacht een plank met kopjes e.d. naar beneden kwam in een kast op mijn kamer. Nog nooit zo snel naast mijn bed gestaanquote:Op zaterdag 27 juni 2015 00:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had m'n hart wel in m'n keel zitten ja
Straks ook maar eens mijn nest opzoeken... ogen zakken langzaam dicht.quote:
wat, waar, wanneer?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vandaag was je goed bezig, ik heb je niet gezien.
Heb wel gezwaaid naar Babs.
Ik heb het opgegeven. Om 16:00 begonnen. Lading bapas (bier-tapas) gegeten, 2 blondjes, een hertog jan en 6 IPA's gehad. Nu lekker aan het schijten.quote:
Het typen gaat je gelukkig nog goed afquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:02 schreef Cue_ het volgende:
Ondertussen als mn tweede en kroehentochtje aan t doen
WW zijn zowaar in paddys, eeuwen niet geweest. Fucking warm binnenquote:Op zaterdag 27 juni 2015 01:06 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het typen gaat je gelukkig nog goed af
Waar ben je nu? Santé wordt het eindpunt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |