Mogguh. De duitse weermannen voorspellen zelfs 25+ & droog op mijn verjaardagquote:
25 is mooiquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mogguh. De duitse weermannen voorspellen zelfs 25+ & droog op mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:45 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
25 is mooiJa dat geven ze hier dus ook op, tussen de 34 en 37, voor eind komende week.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben de dinsdag erop jarig, en meestal is mijn ervaring dat zodra ik vrij heb het weer weer klote wordt![]()
(Komende week laatste werkweek)Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
fieps, specialized heeft een nieuwe fiets. beperkte oplagequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mogguh. De duitse weermannen voorspellen zelfs 25+ & droog op mijn verjaardag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben leeg(hoofd)
"Off all the things i lost.............. i miss my mind the most"
"The great thing about marriage is… Being with that special person you want to annoy for the rest of your life!"
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja dat geven ze hier dus ook op, tussen de 34 en 37, voor eind komende week.
Maar ik ben de dinsdag erop jarig, en meestal is mijn ervaring dat zodra ik vrij heb het weer weer klote wordt![]()
(Komende week laatste werkweek)
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:50 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
fieps, specialized heeft een nieuwe fiets. beperkte oplage
Mooi speeltje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrees wel dat ie erg zenuwachtig is op oneffen wegdek... Carbon fietsies stuiteren nog wel eens een beetjeProbably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik volg meestal wetteronline.dequote:
Hadden die gisteren niet 41 graden staan ergens? Want dan hoop ik dat ze er ver naast zitten..quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:54 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik volg meestal wetteronline.de
Mijn ervaring is dat die net effies iets minder fouten maken...
voor oneffen wegen heeft specialized ook een oplossingquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi speeltje.
Vrees wel dat ie erg zenuwachtig is op oneffen wegdek... Carbon fietsies stuiteren nog wel eens een beetje
ben ik ook bang voor. Hij gaat geintroduceerd worden in de TdF en daarna in beperkte oplage verkrijgbaar voor zo'n ¤13Kquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooi speeltje.
Vrees wel dat ie erg zenuwachtig is op oneffen wegdek... Carbon fietsies stuiteren nog wel eens een beetje
Die zitten voor woensdag op 39-41 graden voor onze oost-grens ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hadden die gisteren niet 41 graden staan ergens? Want dan hoop ik dat ze er ver naast zitten..
voor de sahara wellichtquote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hadden die gisteren niet 41 graden staan ergens? Want dan hoop ik dat ze er ver naast zitten..
ja dat wa seen foutjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:54 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Dan blijf ik aan de west-kust die dag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die zitten voor woensdag op 39-41 graden voor onze oost-grens ja.
Enschede / Nijmegen / Venlo zo een beetje
Dat is het staatje van Amsterdam toch?quote:
Ik ben me aan het orienteren op zo eentje:quote:Op vrijdag 26 juni 2015 08:56 schreef Wakkeldakkel het volgende:
[..]
ben ik ook bang voor. Hij gaat geintroduceerd worden in de TdF en daarna in beperkte oplage verkrijgbaar voor zo'n ¤13K
zo'n fatboy staat hier in de buurt op marktplaatsquote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben me aan het orienteren op zo eentje:
http://www.specialized.com/nl/nl/bikes/mountain/fatboy
Past beter bij mij
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is het staatje van Amsterdam toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |