dat wel jaquote:
Ik heb tot 3 uur aan een verslag gezeten en ik was al om half 9 in een eindvergadering om het in te leveren.quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur aan een verslag gezeten en ik was al om half 9 in een eindvergadering om het in te leveren.
Maar het is weer gelukt!
Jij weet.quote:
yayquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:26 schreef broccoli. het volgende:
Ik moet officieel nog 1 vak afronden en dan ferkansie
Geen last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef jodelahity het volgende:
Ik ruim het huis op, sommige vrouwen hebben echt absurd veel schoenen gewoon
Ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef jodelahity het volgende:
Ik ruim het huis op, sommige vrouwen hebben echt absurd veel schoenen gewoon
Nee ik ben een man.. Maar mijn vriendin is hier nog 2 week niet en dan moet ik zelf helaas het wel wat schoon houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Geen last van, overigens.
En of je er serieus op in gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee ik ben een man.. Maar mijn vriendin is hier nog 2 week niet en dan moet ik zelf helaas het wel wat schoon houden
Er hoort helemaal geen vraagteken te staan in die zin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je vergat het vraagteken in die zin. En ja dat doe ik toch..
Zie wie er nu serieus isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Er hoort helemaal geen vraagteken te staan in die zin.
Ik ben bloedjeserieus.quote:
Ugh ik zie het netquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Frankrijk, ga jezelf redden plz. Ga geen Zweden 2.0 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |