Onzin, ik heb helemaal geen meisje.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
je meisje is een mots ze had seks met je pa
Eeh bitch schuif op, we komen binnen met zn allen, je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallen,quote:
Doe even normaal over mijn moeder ja.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
[..]
Eeh bitch schuif op, we komen binnen met zn allen, je moet zakken tot de grond alsof je moeder is gevallen,
ken bitches zoals jij en ik vang ze elke keer, morgen weet je zehma niks meerquote:Op vrijdag 26 juni 2015 01:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Doe even normaal over mijn moeder ja.
Ik had ook iets gelezen over dat nummer ja. Niet veel goeds.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:29 schreef Snowbells het volgende:
Als je bitch wil chillen is dat geen probleem ik ga er heen maar ik kom niet alleen want ik heb drank en drugs
Leuk nummer wel 7/10quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:29 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had ook iets gelezen over dat nummer ja. Niet veel goeds.
quote:Op vrijdag 26 juni 2015 02:43 schreef Amoeba het volgende:
Ik heb On Avery Island en In The Aeroplane Over The Sea op LP
Goeie platen wel.
alles goed met u?quote:
ja hoor, beetje moe, het was wat laat gisterenquote:
Woeps, was het wel gezellig?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja hoor, beetje moe, het was wat laat gisteren
dat wel jaquote:
Ik heb tot 3 uur aan een verslag gezeten en ik was al om half 9 in een eindvergadering om het in te leveren.quote:
goed bezigquote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:07 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb tot 3 uur aan een verslag gezeten en ik was al om half 9 in een eindvergadering om het in te leveren.
Maar het is weer gelukt!
Jij weet.quote:
yayquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:26 schreef broccoli. het volgende:
Ik moet officieel nog 1 vak afronden en dan ferkansie
Geen last vanquote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef jodelahity het volgende:
Ik ruim het huis op, sommige vrouwen hebben echt absurd veel schoenen gewoon
Ben jij een vrouw?quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:40 schreef jodelahity het volgende:
Ik ruim het huis op, sommige vrouwen hebben echt absurd veel schoenen gewoon
Nee ik ben een man.. Maar mijn vriendin is hier nog 2 week niet en dan moet ik zelf helaas het wel wat schoon houdenquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:07 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Ben jij een vrouw?
Geen last van, overigens.
En of je er serieus op in gaat.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:09 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Nee ik ben een man.. Maar mijn vriendin is hier nog 2 week niet en dan moet ik zelf helaas het wel wat schoon houden
Er hoort helemaal geen vraagteken te staan in die zin.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:10 schreef jodelahity het volgende:
[..]
Je vergat het vraagteken in die zin. En ja dat doe ik toch..
Zie wie er nu serieus isquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:10 schreef broccoli. het volgende:
[..]
Er hoort helemaal geen vraagteken te staan in die zin.
Ik ben bloedjeserieus.quote:
Ugh ik zie het netquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:17 schreef Lt.Surge het volgende:
Frankrijk, ga jezelf redden plz. Ga geen Zweden 2.0 worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |