Oke dan, want mijn koelkast heeft zo'n eieren bakjequote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:58 schreef Molo het volgende:
omdat die een natuurlijke bescherming hebben. En in de koelkast drogen ze harder uit dan erbuiten, naast dat ze luchtjes kunnen overnemen van andere dingen in de koelkast (Franse kaas of gesneden ui ofzo)
quote:Op donderdag 25 juni 2015 22:32 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je weet. Op vrijdag vroeg op moeten.![]()
ja sorry, maar het voedingscentrum en de EFSA neem ik dus echt NIET serieus.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://www.voedingscentru(...)-in-de-koelkast.aspx
preciesquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Oke dan, want mijn koelkast heeft zo'n eieren bakjeDaar doe ik ze heel burgerlijk altijd in. Maar dat hoeft dus niet. Bij de supermarkt staan ze natuurlijk ook niet in de koeling.
Daarbij moet je dan wel redelijk kwetsbaar zijn wil je er überhaupt last van hebben. Als het pas goed is als het eigeel gestold is hoef ik dat gebakken ei niet meer.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:11 schreef Molo het volgende:
[..]
ja sorry, maar het voedingscentrum en de EFSA neem ik dus echt NIET serieus.
Rol net m'n bedje uitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 12:09 schreef boik het volgende:
[..]zo heerlijk geslapen! jij ook weer wakker
Ziet er ook goed uitquote:Op vrijdag 26 juni 2015 17:46 schreef _Arual_ het volgende:
Doet me denken aan okonomiyaki! Soort Japanse omelet/pannenkoek-hybride met veel saus + mayo erover.
Zonder frikandel is het een Turks gerecht: menemen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me nog best lekker zonder de frikandel.
quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef minilot het volgende:
Gisteren net een paar speciaalbiertjes teveel weggetikt. Mooie gelegenheid voor dit smerige maar fascinerende katerontbijt dus!![]()
Wijzigingen aan het oorspronkelijke 'recept': bosui gebruikt in plaats van gewone ui (want had ik nog liggen), 2 eieren + 1 frikandel in plaats van 3 eieren en 2 frikandellen (want ik ben maar klein).
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
In de pan. Frikandelplakjes lijken te ver doorgebakken, maar is allerminst zo - ik heb gewoon een erg donkere keuken zonder daglicht![]()
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
TS was werken, sushi eten met collega's en heeft nu net de frikandellen uit de vriezer gehaald. Als ook het brood.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:30 schreef JJdJ1984 het volgende:
TS niet meer gesignaleerd. Denk overleden aan de gevolgen van wansmaak
Gisteren net een paar speciaalbiertjes teveel weggetikt. Mooie gelegenheid voor dit ogenschijnlijk smerige maar fascinerende katerontbijt dus!![]()
Wijzigingen aan het oorspronkelijke 'recept': bosui gebruikt in plaats van gewone ui (want had ik nog liggen), 2 eieren + 1 frikandel in plaats van 3 eieren en 2 frikandellen (want ik ben maar klein).
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
In de pan. Frikandelplakjes lijken te ver doorgebakken, maar is allerminst zo - ik heb gewoon een erg donkere keuken zonder daglicht![]()
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
Best lekker!
[ afbeelding ]
Godverquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef minilot het volgende:
Gisteren net een paar speciaalbiertjes teveel weggetikt. Mooie gelegenheid voor dit ogenschijnlijk smerige maar fascinerende katerontbijt dus!![]()
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
Best lekker!
[ afbeelding ]
Bij omelet frikandel speciaal is dit het eerste wat ik denk:quote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef minilot het volgende:
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
Best lekker!
[ afbeelding ]
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
Best lekker!
[ afbeelding ]
Bazenvoedsel niet snappenquote:
Dat is toch het idee van katervoer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 16:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klinkt vooral als een berg barf die je naar binnen werkt.
Zo zie je maar, presentatie doet ook een hoopquote:Op zaterdag 27 juni 2015 09:32 schreef minilot het volgende:
Goed!
De ingrediënten:
[ afbeelding ]
Mise en place:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ennnn.. opgerold!
[ afbeelding ]
Best lekker!
[ afbeelding ]
Jup, beetje aanstellerig doen met saus & bosui en klaar is kees.quote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:35 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zo zie je maar, presentatie doet ook een hoop
Werkt wel goed presenteren is de helft van de belevingquote:Op zaterdag 27 juni 2015 14:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Jup, beetje aanstellerig doen met saus & bosui en klaar is kees.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |