Kunnen we het verder afhandelen in pb ?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
Ja, ongeopend in doos. Nee, ze gaan niet weg voor ¤20 inclusief verzending. Ik ben geen filantropische instelling.
Jij niet, anderen wel. Ik was vrij duidelijk in mijn aanbod en ga geen verlies draaien. Zelfs in de PM ging je door... Aankoop bedrag + verzendkosten voor ieder ander verder áls er nog iemand interesse heeft.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Kunnen we het verder afhandelen in pb ?
Het zijn geen 7 euro verzendkosten zoals gemeld in mijn pm. Dat is hooguit 4,50 voor dit gewicht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:55 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Jij niet, anderen wel. Ik was vrij duidelijk in mijn aanbod en ga geen verlies draaien. Zelfs in de PM ging je door... Aankoop bedrag + verzendkosten voor ieder ander verder áls er nog iemand interesse heeft.
Oja, ophalen mag natuurlijk ook in Hengelo óf Enschede.
Verzenden via post NL - 6.95quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Het zijn geen 7 euro verzendkosten zoals gemeld in mijn pm. Dat is hooguit 4,50 voor dit gewicht.
Daarnaast vraag je 47 euro voor alle 2 incl, dus de helft van 47 is 23,50! En dat is 1 euro boven mijn bod.
Sorry Roy.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe eens niet allebei. Het is klaar.
Mijn Roze Yoshi wil in super smash, mag die niet. wat is deze :|quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Doe eens niet allebei. Het is klaar.
K zou het wel willen. Echter 1 fire attack...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef Pheno het volgende:
Heb jij een woollly yoshi in smash dan? De Amiibo komt niet eens uit de ssb-reeks
Ik heb interesse! kan ik ze op komen halen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:23 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een groene en blauwe voor je, gekocht bij intertoys voor ¤20 p.s Interesse? Gewoon voor die prijs exlc. eventuele verzending.
Ik houd de roze, die is cute *no homo*
Nope kan je ook nief pm'en.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef medjai het volgende:
[..]
Ik heb interesse! kan ik ze op komen halen?
PM werkt bij mij niet omdat ik nog niet genoeg gepost heb, misschien kun je mij wel een pm sturen?
Maar hebben alle yoshi's niet dezelfde functionaliteit? De yoshi van de super mario serie iig wel...quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:40 schreef Pheno het volgende:
Heb jij een woollly yoshi in smash dan? De Amiibo komt niet eens uit de ssb-reeks
Ik heb em aan de praatquote:
Zegt degene die bij Amazon UK zijn Amiibo heeft gekocht.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:02 schreef Pheno het volgende:
Geen geduld hebben en alles op day one voor meerprijs kopen
Ik heb daarom een hekel aan marktplaats.quote:Op donderdag 2 juli 2015 19:39 schreef Pheno het volgende:
Dan zeg je: dag. Of als je heel heel graag wil hebben gun je hem die verzendkosten te betalen
Leg een Excel aan. Heb ik ook gedaan. Inclusief kleurtjes voor de prioriteit enzoquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:48 schreef s0ul1991 het volgende:
Zo net een Rosalina en Luma amiibo gekregen van de postbode. Bleek dat ik een bestelling uit januari dit jaar vergeten was te annuleren![]()
![]()
Dus wie Rosalina en Luma nog zoekt...
quote:
Ik maar voor hoeveel?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:48 schreef s0ul1991 het volgende:
Zo net een Rosalina en Luma amiibo gekregen van de postbode. Bleek dat ik een bestelling uit januari dit jaar vergeten was te annuleren![]()
![]()
Dus wie Rosalina en Luma nog zoekt...
Er is al iemand die mij ge-DMt heeft. Maar ik denk dat er nu reproductions aankomenquote:
Hij staat toch ook gewoon nog online bij MM?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bam! Yarn yoshi plus spel weten te bemachtigen voor 45 euro bij de GM! Had nog een waardebonvia click & collect gereserveerd.. Moest er wel 2 uur voor reizen maar goed, weekend OV dus het was te overzien
Was er een restock? Personeel van MM zei dat ze hem niet meer kregen, ook lokale GM zei dit.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij staat toch ook gewoon nog online bij MM?
-edit-
Oh nee, nu niet meer.
Je had hem ook in de stad kunnen halen bij intertoys. Met 10% kortingquote:Op zaterdag 4 juli 2015 10:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
Bam! Yarn yoshi plus spel weten te bemachtigen voor 45 euro bij de GM! Had nog een waardebonvia click & collect gereserveerd.. Moest er wel 2 uur voor reizen maar goed, weekend OV dus het was te overzien
Welke stad?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je had hem ook in de stad kunnen halen bij intertoys. Met 10% korting
De twee hier verkopen geen Amiibo en Nintendo algemeen meer...quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Je had hem ook in de stad kunnen halen bij intertoys. Met 10% korting
Ik wil de blauwe en roze welquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn hier nog mensen die de yoshi amiibo's zoeken? Heb een groene, roze en blauwe. Had ze alledrie weten te krijgen, maar ik heb zoiets van meh... heb ze nog niet uit de package willen halen om er iets mee te doen. Mensen die interesse hebben?
waren 20 euro p/s, weet niet wat er aan verzendkosten bij komt. Kan ze in zo'n grotere brief versturen, maar of dat zo veilig is.. even in DM overleggen?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 16:01 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ik wil de blauwe en roze wel
Waar woon ik? De laatate keer dat ik keek hadden ze alleen de eerste wave en dat was afgelopen maandag, en ze zeiden dat ze geen meer binnenkregenquote:
Waar woon je ?? Zou E ook op willen halenquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:59 schreef DjUntzUntz het volgende:
Zijn hier nog mensen die de yoshi amiibo's zoeken? Heb een groene, roze en blauwe. Had ze alledrie weten te krijgen, maar ik heb zoiets van meh... heb ze nog niet uit de package willen halen om er iets mee te doen. Mensen die interesse hebben?
Ik was er woensdag en toen stond er het spel + yoshi. Vrijdag was hij weg trouwens.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 19:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Waar woon ik? De laatate keer dat ik keek hadden ze alleen de eerste wave en dat was afgelopen maandag, en ze zeiden dat ze geen meer binnenkregen
Datquote:
quote:Op maandag 6 juli 2015 18:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zojuist mijn eerste Amiibo uitgepaktWil Yoshi in een ander uiterlijk zien. Heb maar gekozen voor Mario, die is toch common. De rest durfde ik nog niet helemaal aan
Roy
Q1 2016.quote:
Nee. Maar wel Amiibo van Ryu, Roy, Lucas en Mewto.quote:
Jezus, waar slaat dat op? Mewtwo als vechter was al een paar maanden geleden te downloaden.quote:
Ze kunnen het niet maken om niet voor elk personage een Amiibo uit te brengen. Zou het daarom geen melken noemen.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 16:00 schreef Pheno het volgende:
De smash serie wordt wel ernstig gemolken zodus zitten die humters nog 6 maanden druk te zijn
Alle 600+ Pokémon.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 20:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze kunnen het niet maken om niet voor elk personage een Amiibo uit te brengen. Zou het daarom geen melken noemen.
Van mij mogen ze zelfs van de alts een Amiibo uitbrengen. Alle Koopalings bijvoorbeeld
die zitten niet in smashquote:
nah, dan noemen ze het pokken tournament. Momentje nog, die aankondiging komt er nog aanquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:11 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nu het DLC ondersteunt, is alles mogelijk.
Beste idee ooitquote:Op dinsdag 7 juli 2015 21:26 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Nintendo moet gewoon Pokemon uitbrengen, waarbij er dan een heel aantal van de 1e 150 ofzo niet inzitten. Door Amiibo te gebruiken kan je ze vrijspelen en komen ze in een bepaald gebiedje waar ze je kan vangen.
En ze hoeven nooit meer bang te zijn geld te verliezen omdat een console flopt. Alleen Pokemon + Amiibo brengt daar al genoeg voor op. Kunnen ze ondertussen lekker verder kutten op z'n Nintendo's en gewoon 4x per jaar een topspel uitbrengen. Alle fans kopen het toch wel.
quote:Op dinsdag 7 juli 2015 10:13 schreef Cid het volgende:
Mario Maker met amiibo: http://www.nedgame.nl/nin(...)--amiibo/6631363448/
Bowser is volgende week al aan de beurtquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:52 schreef wizarddragon het volgende:
September wave op amazon.de
- mii's
- R.O.B.
- Duckhunt duo
- Bowser jr.
- Mister Game & Watch
R.O.B. alweer wegquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:52 schreef wizarddragon het volgende:
September wave op amazon.de
- mii's
- R.O.B.
- Duckhunt duo
- Bowser jr.
- Mister Game & Watch
Vandaar ook deze verontwaardigde postquote:Op dinsdag 14 juli 2015 19:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Als openingsaanbieding kunnen ze dus wel normale prijzen rekenen
Tijdens Gamescom? Ik denk dat Keulen en omstreken helemaal leeggekocht worden die periodequote:Op woensdag 15 juli 2015 07:44 schreef Lastpost het volgende:
Broertje kijkt volgende week in omgeving Detroit voor me. Anders in Keulen eens kijken voor de ontbrekende.
Op Market St? 😋quote:Op woensdag 15 juli 2015 06:22 schreef CoExist het volgende:
Net ff gekeken bij een GameStop winkel in San Francisco.
Helaas geen zeldzame Amiibo's. Anders had ik zeker ff aan jullie gedacht.
Joah!quote:
Volgende keer als ik weer eens in de buurt ben eens kijken, heb de winkel wel gezien maar had geen tijd om binnen te wandelenquote:Op woensdag 15 juli 2015 16:49 schreef CoExist het volgende:
[..]
Joah!
Best een kut winkel eigenlijk.
Maar mijn hotel zit er vlakbij...
30 euro?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |