quote:Op donderdag 25 juni 2015 09:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Nog even gekeken naar de huidige Pukkelpop namen. Wat misschien nog best daarvan zou kunnen komen:
Charles Bradley & His Extraordinaires, Charli XCX, The Dillinger Escape Plan, Mastodon, Benjamin Booker, CHVRCHES, Coheed & Cambria, Dorian Concept, Evil Superstars, Flosstradamus, The Gaslight Anthem, George Ezra, Goat, Halestorm, Hannah Wants, In Flames, Jurassic 5, Knife Party, Kygo, Little Dragon, Michael Kiwanuka, Novastar, Odesza, The Offspring, Raving George, The Subways, Truckfighters
Van mij ook wel.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Opzich mogen die ook wel komen van mij betreft. Vind ze leuker dan De Jeugd.
Verwacht daar ook niet veel spannnends van eigenlijk. Zullen de bekende dingetjes wel zijn vermoed ik.quote:Op donderdag 25 juni 2015 10:58 schreef richolio het volgende:
[..]
Van mij ook wel.De Jeugd heb ik al wel gezien, The Opposites nog nooit. Alhoewel het deze keer wel leuk wordt denk ik, met die speciale gasten enzulks.
Dan zou de keuze voor mij makkelijk zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ben ergens bang dat Ben Howard en Underworld gelijk gaan staan...
Denk het wel ja.. heb Ben al paar keer gezien en Underworld nog niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:18 schreef richolio het volgende:
[..]
Dan zou de keuze voor mij makkelijk zijn.Jij zou voor Underworld gaan zeker
Ik gok gewoon Alpha, maar muzikaal gezien komt het daar niet tot zijn recht.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:36 schreef richolio het volgende:
Kleiner dan de Heineken gaan ze niet denk ik.
Oh jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 13:37 schreef guinnessvld het volgende:
Ben benieuwd of hij Glastonbury ook afzegt, zal wel moeten denk ik.
Ik neem aan dat je binnen twee maanden wel moet bijgekomen zijn van een buik infectie.
Ik hoop dat Dave Grohl niet kan lopen in augustus, kans dat Royal Blood komt
Tame Impala gaat in de Jillz tegen de avond wel werken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 11:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Dat zou helemaal makkie zijn.. Tame Impala gaat volgens mij weer in een Alpha/Heineken/Jillz staan wat niet gaat werken. Vond die vorige show in de Alpha vrij beroerd (2013 was dat volgens mij).
Royal Blood speelt in het voorprogramma van de Foo Fighters. Geen FF, geen voorprogramma.quote:Op donderdag 25 juni 2015 14:11 schreef richolio het volgende:
[..]
Oh jaMaar die kans lijkt me dan alsnog klein, dan zullen ze alleen voor Lowlands komen. Gaat Royal Blood niet alsnog sommige gigs spelen? Dat de Foo's zijn gecancled geldt toch niet per se ook voor hun? Ook al touren ze saampjes.
Ik droom met je meequote:Op donderdag 25 juni 2015 15:38 schreef guinnessvld het volgende:
[..]
Royal Blood speelt in het voorprogramma van de Foo Fighters. Geen FF, geen voorprogramma.
Vind het niet realistisch maar dromen moet kunnen
Fresku lijkt me ook nog wel te kunnen voor in de Bravo of iets dergelijks. Of misschien wel gewoon in de Alpha ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 09:51 schreef Ferraro het volgende:
Denken jullie dat Mojo al uitgewinkeld is bij TopNotch / Topbillin'? Tot nu toe al DJVT, Rico&Sticks plus Kenny B, maar ik kan me niet voorstellen dat twee andere grote topdogs in de etalage blijven staan.
Een eigen tijdslot voor Lil'Kleine / Ronnie Flex en Fresku of een surprise-act bij de 10 jaar DJVT gig?
Zou best kunnen, die kleine heeft ook al een track op genomen met Faberyayo. Zoveel collabs heet de Jeugd eigenlijk niet, misschien dat ze Triggerfinger langs laten komen maar dat zou weer niet bijster origineel zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 10:17 schreef Ferraro het volgende:
Eigen tijdslot niet, gast-opteden van LK/RF zie ik wel gebeuren.
Tof bandje staat wel op mijn to see list. Mits het uitkomt.quote:
Ja Werchter afgelopen donderdag.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 14:41 schreef guinnessvld het volgende:
Zijn dit foto's van een recente show?
Hier gaat mijn Oasis hart sneller van kloppen.quote:
Ik heb een coleman tunneltentquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Hey Lowlanders,
Heeft iemand toevallig goede tent tips? Vorig jaar dacht ik makkelijk en interesseerde me het niet veel, want ja "tent is alleen om in te slapen". Daar ben ik dus vanaf afgestapt en nu zoek ik een stevige, waterdichte, ruíme tent.
Dus als jullie een merk, type oid aanraden, ik hoor het graag.
Quechaquote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:31 schreef DjeDje het volgende:
Hey Lowlanders,
Heeft iemand toevallig goede tent tips? Vorig jaar dacht ik makkelijk en interesseerde me het niet veel, want ja "tent is alleen om in te slapen". Daar ben ik dus vanaf afgestapt en nu zoek ik een stevige, waterdichte, ruíme tent.
Dus als jullie een merk, type oid aanraden, ik hoor het graag.
Ziet er goed uit inederdaad! Helaas wat aan de dure kant, wel iets om te onthouden.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 19:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik heb een coleman tunneltentprima spul!
Zeker iets om te overwegen, bedankt!quote:
Goed tentje ja?quote:
Ja idd perfect weer. Wat mij betreft is dit welkom!quote:Op zondag 28 juni 2015 11:03 schreef Sunnythesun het volgende:
mogge.. het is vandaag perfect festivalweer btw. Niet te warm, wel een lekker zonnetje, kans op een paar verkoelende druppels zonder dat alles meteen nat wordt
Kunnen we dit vast bestellen??
Om dat vervolgens op het festival nog 56 keer te doen en uiteindelijk een totaal ander traject te lopen dan vooraf bedachtquote:Op zondag 28 juni 2015 11:35 schreef indiaantje89 het volgende:
over 1 maand en 2 dagen kunnen we puzzelen
Preciesquote:Op zondag 28 juni 2015 11:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Om dat vervolgens op het festival nog 56 keer te doen en uiteindelijk een totaal ander traject te lopen dan vooraf bedacht
Raar heb hem wel goed ingevuld in de poll. Heineken leest mee volgens mijquote:
Tas inpakken heb ik juist een hekel aan.quote:Op zondag 28 juni 2015 23:45 schreef richolio het volgende:
Ik kan al niet wachten tot de echte voorpret.. Boodschappen doen, ander gedoe kopen, tas inpakken..
Maar het is wel voorpret.quote:Op maandag 29 juni 2015 09:34 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Tas inpakken heb ik juist een hekel aan.
Het dragen van je tas is geen voorpret meer maar de elende voor de pret...quote:Op maandag 29 juni 2015 13:39 schreef richolio het volgende:
[..]
Maar het is wel voorpret.Het dragen van je tas is trouwens nog erger
Was dit met opzet...quote:
Het is een sport om het wachten tof te maken.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Het dragen van je tas is geen voorpret meer maar de elende voor de pret...
3 uur in de rij staan voor je bandje, de brug over, discussie welke camping en locatie tent/partytent
Het wachten is al een feest op zichquote:Op maandag 29 juni 2015 20:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Het is een sport om het wachten tof te maken.
Verwacht er niet veel van ... ging mij vooral om even duidelijk te maken hoe belangrijk bier voor mij was.quote:
Exactquote:Op maandag 29 juni 2015 20:20 schreef friekin_ het volgende:
AH, net zoals vroeger. De tong dilemma's
Pff. Bier. Als je stash op is drink je toch Heineken.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Verwacht er niet veel van ... ging mij vooral om even duidelijk te maken hoe belangrijk bier voor mij was.
[..]
Exact
Oh fuck, dat is wel balen ja.. ook de koelservice zal nu Heineken hebbenquote:Op maandag 29 juni 2015 20:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff. Bier. Als je stash op is drink je toch Heineken.
Natuurlijk ook waar.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Pff. Bier. Als je stash op is drink je toch Heineken.
Maar hoe hadden ze die tent dan moeten noemen..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze hadden gewoon een deal met alfa moeten sluiten..
Grolsch wordt weer Golf en de Alpha moet ff 2 lettertjes inruilen en klaar is Erikquote:Op maandag 29 juni 2015 20:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hoe hadden ze die tent dan moeten noemen..
Die kunnen zoveel niet aan. Er zijn maar een paar grote brouwers die voor zo'n grootschalig evenement top kunnen leveren. Grolsch, Heineken en warsteiner. Ik denk dat de rest het niet kan.quote:Op maandag 29 juni 2015 20:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Ze hadden gewoon een deal met alfa moeten sluiten..
Nee, daar ben ik ook bang voor.. Warsteiner was nog wel een leuke geweest, klinkt wel lekker: om half 7 in de Warsteiner!!quote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die kunnen zoveel niet aan. Er zijn maar een paar grote brouwers die voor zo'n grootschalig evenement top kunnen leveren. Grolsch, Heineken en warsteiner. Ik denk dat de rest het niet kan.
Inbevquote:Op maandag 29 juni 2015 20:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Die kunnen zoveel niet aan. Er zijn maar een paar grote brouwers die voor zo'n grootschalig evenement top kunnen leveren. Grolsch, Heineken en warsteiner. Ik denk dat de rest het niet kan.
Tussen 10 en 20 euro zo ongeveerquote:Op maandag 29 juni 2015 20:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet je de prijs nog ... ? Ik neig nu naar een goedkopere van de lokale campingmagnaat.
15 euro geloof ik.. 5 muntjes?quote:Op maandag 29 juni 2015 20:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Weet je de prijs nog ... ? Ik neig nu naar een goedkopere van de lokale campingmagnaat.
Action is de ideale plek voor dat soort dingen. Zorg wel dat overal je naam op staat..quote:Op maandag 29 juni 2015 20:53 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk inderdaadquote:Op maandag 29 juni 2015 20:10 schreef H.Kemper het volgende:
[..]
Het dragen van je tas is geen voorpret meer maar de elende voor de pret...
3 uur in de rij staan voor je bandje, de brug over, discussie welke camping en locatie tent/partytent
Van mij mag hetquote:Op maandag 29 juni 2015 22:22 schreef DjeDje het volgende:
Nou de tent heb ik vrijdag!
Een nieuwe 4 pp tent overgekocht voor een vriendenprijs van ¤50 !!
Kan LL dit weekend al beginnen!?
quote:Op maandag 29 juni 2015 20:18 schreef Scuidward het volgende:
Het grote Scuidward-Lowlandsdillema-lijstje.
Extra bier - Extra ondergoed.
Extra hamburgers - Extra bier.
Regenkleding - Extra bier.
Een dik luchtbed - Zo'n lichte van folie.
Sterke drank overschenken in plastic - Gewoon de glazen fles mee.
Heb ik alles bij mij - Ow de HEMA heeft het vast wel.
Houden we de camping schoon - Natuurlijk houden we de camping schoon.
Zorgen dat alles op een logische plek ligt in de tent - Ik links zooi rechts.
Bieden we de buren een voetpompje aan als ze daar om zeuren - Blazen kreng.
En de belangrijkste voor mij:
Stoeltje mee - Geen stoeltje mee
Ja dat van die naam is ook wel een goede tip om de stoelendans als winnaar te verlaten.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:23 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Action is de ideale plek voor dat soort dingen. Zorg wel dat overal je naam op staat..
Ja precies. Belangrijk om ook geen breekbare dingen te laten slingeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:27 schreef richolio het volgende:
Vooral die 'ik links, zooi rechts' is heel waar.
Eigenlijk alleen een poncho, geen regenkleding ofzo. Maar dingen als poncho's kan je natuurlijk prima daar kopen.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat van die naam is ook wel een goede tip om de stoelendans als winnaar te verlaten.
[..]
Ja precies. Belangrijk om ook geen breekbare dingen te laten slingeren.
Verder ben jij een voorbereid tiep, met je regenkleding. Of bedoel je daar ook poncho's mee?
Hahah stoelendans, dat is iets om te onthoudenquote:Op maandag 29 juni 2015 22:28 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja dat van die naam is ook wel een goede tip om de stoelendans als winnaar te verlaten.
[..]
Ja precies. Belangrijk om ook geen breekbare dingen te laten slingeren.
Verder ben jij een voorbereid tiep, met je regenkleding. Of bedoel je daar ook poncho's mee?
Nohquote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
1.60 hoog, nou dit wordt een feest om in te slapen.![]()
[ afbeelding ]
Hahahaha goed gedaan.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef richolio het volgende:
[..]
NohLekker hoor.
Is mijn panterprint tentje niks bij.
[ afbeelding ]bovenaan alles
Ben ooit weleens bij een andere tent gaan zitten omdat daar stoelen stonden. Beetje ouwehoeren met iemand die er toevallig aankwam. Heb volgens mij al 2x gehad dat mijn stoeltje kapot ging ... dat is net als autopech krijgen als je halverwege je rit bent. Vooral 's ochtends is een stoeltje haast een must.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:31 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hahah stoelendans, dat is iets om te onthouden![]()
Vorig jaar hadden mijn tentburen mijn stoel gejat en maar beweren dat het die van hun was. Nou dat gebeurt me niet nog een keer.
Dan moet je eigenlijk ook zo'n pak aan doen:quote:Op maandag 29 juni 2015 22:36 schreef richolio het volgende:
[..]
NohLekker hoor.
Is mijn panterprint tentje niks bij.
[ afbeelding ]bovenaan alles
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:40 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dan moet je eigenlijk ook zo'n pak aan doen:
[ afbeelding ]
Naja, aan de ene kant is dat vervelend, maar aan de andere kant kan je dan bij andere mensen zitten ouwehoeren.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:39 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ben ooit weleens bij een andere tent gaan zitten omdat daar stoelen stonden. Beetje ouwehoeren met iemand die er toevallig aankwam. Heb volgens mij al 2x gehad dat mijn stoeltje kapot ging ... dat is net als autopech krijgen als je halverwege je rit bent. Vooral 's ochtends is een stoeltje haast een must.
En een panterprinttentje is wel erg vet. Net als een bierbliktussengrastentje, ook goed gecamoufleerd.
Dit jaar maar opnieuw proberen danquote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef richolio het volgende:
Dan staan de vrouwen natuurlijk voor me in de rij.
Dat kan Indiaan niet eens want het terrein is niet altijd openquote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, aan de ene kant is dat vervelend, maar aan de andere kant kan je dan bij andere mensen zitten ouwehoeren.
De sfeer is sowieso altijd wel goed, ookal is je stoel kapot..
Of net als indiaantje geen stoel meenemen en gelijk het terrein op!
Precies, al biertjes naar binnen werken om 11 uur als true alcoholicquote:Op maandag 29 juni 2015 22:43 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Naja, aan de ene kant is dat vervelend, maar aan de andere kant kan je dan bij andere mensen zitten ouwehoeren.
De sfeer is sowieso altijd wel goed, ookal is je stoel kapot..
Of net als indiaantje geen stoel meenemen en gelijk het terrein op!
slapen, opstaan, eten, terrein op. Werkt prima.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat kan Indiaan niet eens want het terrein is niet altijd open
Festivalleven#quote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Precies, al biertjes naar binnen werken om 11 uur als true alcoholic
Mijn ritueel.. meestal rond 4/5 uur richting tent. Dan sta ik meestal rond 8 uur (bad sleeper). Dan ga ik een saucijzen/kaasbroodje halen en een pak melk.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:45 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat kan Indiaan niet eens want het terrein is niet altijd open
Ja ok, maar bij mij is het dan weer niet chill om te eten in mijn tent.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mijn ritueel.. meestal rond 4/5 uur richting tent. Dan sta ik meestal rond 8 uur (bad sleeper). Dan ga ik een saucijzen/kaasbroodje halen en een pak melk.
Dan loop ik op mijn gemak terug naar mijn tentje en ga ik even terugliggen. Meestal beetje recensies teruglezen enzo. Boekje nog is keer doorlezen. En zodra het terrein open is die kant op.
En als ik maandag thuis kom:
[ afbeelding ]
Ja.. Ik vind FFS niks bijzonders.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Tof FFS speelt wel Take Me Out. Dat is alleen al de moeite om te gaan.
Dat heb ik dus ook, vind het album best leuk als achtergrond. Maar op een festival kan het een beetje saai zijn denk ik.quote:Op maandag 29 juni 2015 23:15 schreef richolio het volgende:
Ja.. Ik vind FFS niks bijzonders. Take Me Out lijkt me dan het enige toffe.
Herkenbaar, alleen ga ik voor melk en fruitsalade. En ik heb altijd een leesboek bij. Lees verslaafd je weet.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:46 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Mijn ritueel.. meestal rond 4/5 uur richting tent. Dan sta ik meestal rond 8 uur (bad sleeper). Dan ga ik een saucijzen/kaasbroodje halen en een pak melk.
Dan loop ik op mijn gemak terug naar mijn tentje en ga ik even terugliggen. Meestal beetje recensies teruglezen enzo. Boekje nog is keer doorlezen. En zodra het terrein open is die kant op.
En als ik maandag thuis kom:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 juni 2015 22:41 schreef richolio het volgende:
Dan staan de vrouwen natuurlijk voor me in de rij.
Ja, zo'n tent slaapt meer dan prima. Heb er 3 jaar terug eentje gekocht. Wil niet meer anders.quote:Op maandag 29 juni 2015 22:33 schreef DjeDje het volgende:
1.60 hoog, nou dit wordt een feest om in te slapen.![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ja dat was voor mij ook echt een ramp. Zoveel leuke acts daardoor gemistquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:22 schreef friekin_ het volgende:
[..]nooit meer zo'n jaar. Dan ga ik niet meer. Lag tot acht uur 's avonds voor Pampus en dan een keer een biertje.
Sluit ik me bij aan. Ik ben sowieso erg slecht met hitte. Migraine aanvallen en zo. Ik functioneert maar half. Als ik zoals nu gewoon binnen kan zitten dan is het goed, maar toen kon ik geen kant opquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:35 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja dat was voor mij ook echt een ramp. Zoveel leuke acts daardoor gemist![]()
![]()
![]()
Dan liever nat geregend worden zoals LL 2013.
Idd, sochtends brandend je tent uit is ook niet allesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik ben sowieso erg slecht met hitte. Migraine aanvallen en zo. Ik functioneert maar half. Als ik zoals nu gewoon binnen kan zitten dan is het goed, maar toen kon ik geen kant opzwetend naar bed, zweten onder de douche, zwetend opstaan. Ugh.
*anti-hitte boks*quote:Op dinsdag 30 juni 2015 09:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan. Ik ben sowieso erg slecht met hitte. Migraine aanvallen en zo. Ik functioneert maar half. Als ik zoals nu gewoon binnen kan zitten dan is het goed, maar toen kon ik geen kant opzwetend naar bed, zweten onder de douche, zwetend opstaan. Ugh.
Vandaar je usernamequote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*anti-hitte boks*
En ja, ik mag er over zeuren, want mij hoor je niet in de herfst en winter als het regent en sneeuwt![]()
Dit. Ik hou van kou. Overigens, bij een winter editie wil ik East 17. Met die bontjassen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*anti-hitte boks*
En ja, ik mag er over zeuren, want mij hoor je niet in de herfst en winter als het regent en sneeuwt![]()
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit. Ik hou van kou. Overigens, bij een winter editie wil ik East 17. Met die bontjassen.
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik krijg zin in een Swirl met dit weer.
Optredens zijn nog altijd een succesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 10:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Dit. Ik hou van kou. Overigens, bij een winter editie wil ik East 17. Met die bontjassen.
twitter:tomflynnphoto twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:06:35Remember #East17 ? No exaggeration this was me minutes before and during their gig in the Academy last night http://t.co/qTyoek6dbR reageer retweet
quote:Op dinsdag 30 juni 2015 12:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Optredens zijn nog altijd een succes[ afbeelding ]twitter:tomflynnphoto twitterde op vrijdag 26-06-2015 om 15:06:35Remember #East17 ? No exaggeration this was me minutes before and during their gig in the Academy last night http://t.co/qTyoek6dbR reageer retweet
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op dinsdag 30-06-2015 om 11:34:43@xheyitslianne Er komen nog nieuwe namen aan
reageer retweet
Zeg a.u.b. dat het niets met een koekje te maken heeft.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:23 schreef richolio het volgende:
Ik heb trouwens een leuk nieuw spelletje voor de Lowlands meet
Dan zeg ik niksquote:Op dinsdag 30 juni 2015 14:30 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zeg a.u.b. dat het niets met een koekje te maken heeft.
Het is immers ook weer om zin in dorst te krijgenquote:
Dit antwoord ik nu op dit moment, als je het morgen weer vraagt kan het totaal anders zijn.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:38 schreef Ferraro het volgende:
And now for something completely different:
Naar welke 3 acts (drie dus!) kijken jullie het meest uit?
En waarom?
Major Lazer omdat stampen.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:38 schreef Ferraro het volgende:
And now for something completely different:
Naar welke 3 acts (drie dus!) kijken jullie het meest uit?
En waarom?
Beetje Snollebollekes XXL als je het mij vraagtquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:49 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Heb me de vorige keer goed vermaakt net mijn confetti kanonnen. Ik schaam me er niet voor.
Lekker makkelijk is soms gewoon dikke prima.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Beetje Snollebollekes XXL als je het mij vraagt.
Maar kan ook best leuk zijn hoor
Over genoteerd gesproken, waar blijft dat inspirerende verhaal?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef Ferraro het volgende:
De Indiaan doet een Alpha/Jillz/Charlie, en Friekin_ gaat electronisch!
Is genoteerd.
Hoe ziet die top 3 van jou er uit?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:50 schreef Ferraro het volgende:
De Indiaan doet een Alpha/Jillz/Charlie, en Friekin_ gaat electronisch!
Is genoteerd.
Perstent, backstage alpha en camping 3. Duh.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:53 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Hoe ziet die top 3 van jou er uit?
Zouden ze daar echt kreeft en kaviaar geserveerd krijgen van massief goud servies zoals men zegt? OF zijn dat de backstage mythes?quote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:54 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Perstent, backstage alpha en camping 3. Duh.
Nou, ik weet dat de catering top is. Amaro boven allesquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:57 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zouden ze daar echt kreeft en kaviaar geserveerd krijgen van massief goud servies zoals men zegt? OF zijn dat de backstage mythes?
O ja en daar staan natuurlijk reuze potten met bepaalde kleuren M&M's natuurlijk
Ach een broodje van de Surinamer is ook lekkerquote:Op dinsdag 30 juni 2015 20:59 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nou, ik weet dat de catering top is. Amaro boven alles.
Amaro is echt zoveel beter.quote:Op dinsdag 30 juni 2015 21:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ach een broodje van de Surinamer is ook lekker.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 01:30 schreef richolio het volgende:
Ik alleen naar Lowlands om een vriendin te vinden, ik vind het voor de rest niet eens leuk
Hoe spreek je dat uit?? moet je die negens als g zien of zo??quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:34 schreef Ferraro het volgende:
Mijn top 3 van vandaag: Hot Chip, Curtis Harding, Ho99o9.
Staan er bij!quote:Op woensdag 1 juli 2015 07:31 schreef Ferraro het volgende:
Goedemorgen!
Batida komt de LL zaterdag
https://www.facebook.com/batida/app_123966167614127
Låpsley? Zaterdag
https://www.facebook.com/LapsleyMusic/app_123966167614127
Noura Mint Seymali geeft niet alleen aan dat ze vrijdag speelt, maar ook welke tijd (14.00 - 15.00)
http://www.nouramintseymali.com/tour/
Rondé voor de zaterdag
https://www.facebook.com/rondemusic/app_123966167614127
Een voorbeeld van wat je dan kan verwachten.quote:
Half uurtje hard gaan, daarna naar de kaaskrokettenbar.quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:24 schreef roflcaik het volgende:
[..]
Een voorbeeld van wat je dan kan verwachten.
De ouwelullencampingquote:Op woensdag 1 juli 2015 09:33 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik ga gelijk links om de hoek, ben alleen camping nummer vergeten. 6 is dat volgens mij
Precies jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:12 schreef H.Kemper het volgende:
Gewoon een excuus om niet met volle bepakking de brug te trotseren
Allemaal waar jaquote:Op woensdag 1 juli 2015 10:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Nee maar is fijn plekje, je kan je tent er makkelijk kwijt, dicht bij de WC's/douches, je kan er snel wat te eten halen in de ochtend. De brug ben je zo over zonder spullen, en dan ben je ook zo bij de ingang. En je zit ook nog kort bij de uitgang voor de maandag ochtend.
10 minuten is ver na 2 avonden Lowlands achter de rugquote:Op woensdag 1 juli 2015 11:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is ook weer niet alsof campingterrein enorm is, je bent vaak wel bij eerste eet en drinkpunt bij campingterrein binnen 10 minuten.
Daarom camping 3 of 2quote:Op woensdag 1 juli 2015 11:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
10 minuten is ver na 2 avonden Lowlands achter de rug.
Same here!quote:Op woensdag 1 juli 2015 09:54 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
De ouwelullencampingIk sta er ook
Ik ben helemaal niets met "gezelligheid" op de camping eigenlijk. Zodra het terrein open gaat ben ik daar te vindenquote:Op woensdag 1 juli 2015 12:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daarom camping 3 of 2Zit vaak paar uur bij tent en daarna paar uur op terrein, daar eten en drinken
Zou best kunnen hoorquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh wij zitten met de groep toch vrij veel onder de partytent.. leuk is dat altijd
Meestal missen we die niet hoor, gaan op tijd heenquote:Op woensdag 1 juli 2015 15:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, maar vind het altijd zo jammer om die fijne bandjes te missen
.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:24 schreef Pensylvania het volgende:
jaja onder de partytent. Jullie hebben zeker mijn bier uit mijn voortent gestolen afgelopen jaar!!??
Alvast trainen voor Lowlands?quote:Op donderdag 2 juli 2015 06:01 schreef friekin_ het volgende:
Nou nou. Maar liefst 2 uur geslapen. Blegh.
Same here....lijkt 2012 welquote:Op donderdag 2 juli 2015 06:01 schreef friekin_ het volgende:
Nou nou. Maar liefst 2 uur geslapen. Blegh.
Ook al herkenbaar. Ik mag zaterdag van 09.00 tot 16.00 lekker op ons bedrijventerrein mee doen aan de BHV-herhalingstraining! JEEJquote:Op donderdag 2 juli 2015 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb vandaag een cursus met dit weer, 2 uur heen en 2 uur terug
Zouden ze massaal af moeten schaffen met dit weerquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ook al herkenbaar. Ik mag zaterdag van 09.00 tot 16.00 lekker op ons bedrijventerrein mee doen aan de BHV-herhalingstraining! JEEJ
Haha achja, ik heb het zelf geregeld en ik heb geen zin om het te verzetten. Het was al een gedoe om heel die lui op een zaterdag bij elkaar te krijgen. Ik verstrek wel wat ijsjesquote:Op donderdag 2 juli 2015 09:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Zouden ze massaal af moeten schaffen met dit weer.
Lekker aircootje?quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:57 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb vandaag een cursus met dit weer, 2 uur heen en 2 uur terug
twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 01-07-2015 om 20:00:16Bij @michielveenstra hoor je deze week op @3FM alles over The Chemical Brothers! Lezen kan natuurlijk ook, via: http://t.co/VkG3dDQVml reageer retweet
Ontopic is voor mietjes.quote:Op donderdag 2 juli 2015 10:37 schreef indiaantje89 het volgende:
Wanneer staan dei eigenlijk allemaal op Lowlands.
Om het een beetje ontopic te houden.twitter:Rapid_Razor_Bob twitterde op woensdag 01-07-2015 om 20:00:16Bij @michielveenstra hoor je deze week op @3FM alles over The Chemical Brothers! Lezen kan natuurlijk ook, via: http://t.co/VkG3dDQVml reageer retweet
HEET HEET MANBOOBZWEETquote:
Ja hier ook, hoop nog dat er een leuke band staat die Alpha kan doen ontploffen. Zoiets ala Dropkick Murphys.quote:
Dropkick <3 Altijd al eens live willen zien. Zou erg leuk zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:38 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ja hier ook, hoop nog dat er een leuke band staat die Alpha kan doen ontploffen. Zoiets ala Dropkick Murphys.
Meer gitaren, aangezien ze aldus dat interview dat altijd wel een beetje in balans proberen te houden. Nou, op dit moment is die balans er al niet, dus als ze meer hiphop of elektronische shizzle gaan toevoegen issie er al helemaaaaal niet meerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:33 schreef Ferraro het volgende:
OK, wat zullen we afspreken? Twee ontplof-bandjes voor de Alpha doen? Met Diplo op zondag ? En nog wat hiphop (verwacht nog wel wat, n.a.v. het interview)?
Nog meer.. die vind ik er al vrij goed vertegenwoordigd Tame Impala, Pond, Wand en Pauw.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:42 schreef gazhims3lv het volgende:
Nog een naam of twee/drie in de richting van het genre Tame Impala
Little Dragon <3 En dan deze samen met SBTRKT live:quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik zeg:
The Gaslight Anthem, Little Dragon, Noisia, Fresku, Beatsteaks, Dropkick Murphys, The Dillinger Escap Plan, Mastodon, John Coffey, Shameboy, Novastar, Dorian Concept, Jamie XX, The Upbeats, Benjamin Booker, Causes, Raketkanon.
En dan gaat de temperatuur van vandaag alleen al die van 2012 overtreffen, laat staan de temperatuur van morgenquote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:37 schreef Pensylvania het volgende:
Door deze temperaturen krijg ik allemaal 2012 flashbacks jongens!
Pitch houdt ik best voor mogelijk, DTRH minder. Is toch meer een festival dat op zichzelf staat terwijl Pitch een vrij andere doelgroep aanspreekt.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 10:58 schreef indiaantje89 het volgende:
Meestal valt het wel mee met die ladingen na Pitch/DTRH.
Het meeste daarvan zal gewoon niet komen.
ja het zou kunnen hoor, maar die zijn ook wat gaan minderen op grote namen, maar daarvoor kiezen ze misschien wel wat exclusieverquote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:01 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Pitch houdt ik best voor mogelijk, DTRH minder. Is toch meer een festival dat op zichzelf staat terwijl Pitch een vrij andere doelgroep aanspreekt.
Zeggen ze ja, ik geloof er weinig van. Zeggen dat ze het festival willen downscalen, als je zag wat er dit jaar voor namen staan dan zie ik dat totaal niet terug.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:02 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
ja het zou kunnen hoor, maar die zijn ook wat gaan minderen op grote namen, maar daarvoor kiezen ze misschien wel wat exclusiever.
Ik zie het er toch wel vanaf hoor, vond de line-up vorige jaren in ieder geval veel sterker dan dit jaar.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:04 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zeggen ze ja, ik geloof er weinig van. Zeggen dat ze het festival willen downscalen, als je zag wat er dit jaar voor namen staan dan zie ik dat totaal niet terug.
Wilde nog kaartje kopen via Ticketswap maar door het warme weer en dingen die ik nog moet regelen voor vakantie naar China toch maar niet. Had graag heen gewild.quote:
Ik hoop nog op Jungle.. Ik wil dat ook graag aan mijn zus laten zien nog, die was toen bij de EHBO voor een vriendin. De leukste act van vorig jaar denk ik wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 12:21 schreef Ferraro het volgende:
Tot nu toe weinig Pitch boekingen op Lowlands. Hot Chip, Batida.
Er zullen er nog wel een paar naar de X-Ray doorstromen. Ik gok op wat nederlandse namen. Binkbeats? LeLe?
En waar is Kees?
Heeft jungle nieuw werk dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2015 13:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik hoop nog op Jungle.. Ik wil dat ook graag aan mijn zus laten zien nog, die was toen bij de EHBO voor een vriendin. De leukste act van vorig jaar denk ik wel.
Nuh. Maar dat hoeft toch niet per se uit te maken? Ze zijn wel in de buurt dan iigquote:
Ja, leuk iddquote:Op zaterdag 4 juli 2015 21:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word hier erg vrolijk van. Zeg maar gerust gay.
Wie zijn de headliners dan?quote:Op zondag 5 juli 2015 01:09 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Valt des te meer op hoe superieur de meer onderste laag van de programmering is aan de headliners.
Staat gewoon alfabetisch hequote:Op zondag 5 juli 2015 01:09 schreef Aisumasen het volgende:
[ afbeelding ]
Valt des te meer op hoe superieur de meer onderste laag van de programmering is aan de headliners.
Op Woohah gezien?quote:Op zondag 5 juli 2015 11:59 schreef indiaantje89 het volgende:
Joey Bada$$ is wel de moeite hoor jongens!
Jep, was tof. En ja had toch mee kunnen gaan met die ene die zei dat het tof wasquote:Op zondag 5 juli 2015 12:23 schreef richolio het volgende:
[..]
Op Woohah gezien?
Hoorde al van een vriend dat het tof was idd.
Ik denk niet dat mijn vrienden het wat vinden, maar anders zou ik er sowieso wel heen gaan.
Dit bedoelde ik.quote:Op zondag 5 juli 2015 11:50 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens mij bedoeld hij dat de tofferen namen bij de +200 acts horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |