Hellquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien lukt die nu wel
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Wie is Arno en wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga geen grappen maken over arno's dood. Hij zit in fucking India of all places
Uhh, ja. Want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Anonymoussie ging voor een week naar India om een bruiloft bij te wonen en sindsdien is er niet veel meer van hem vernomen, dat is nu bijna 4 weken geleden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Wie is Arno en wat is er aan de hand?
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Anonymoussy ging voor een week naar India om een bruiloft bij te wonen en sindsdien is er niet veel meer van hem vernomen, dat is nu bijna 4 weken geleden.
Uhh niks?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wiltquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig vindt het niet leuk dat je "wilt" zegt.
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.quote:Als je het echt wilt kan je dat heus wel veranderen hoor.
ofquote:Als je het echt wilt, kun je dat heus wel veranderen hoor.
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.quote:Als je het echt wil, kan je dat heus wel veranderen hoor.
Lijkt me ook. Ken hem niet. Ook niet onder een nickquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wilt
In deze zin....
[..]
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.
Ik stoor me meer aan dat oerlelijke "kan". Dat is de derde persoon enkelvoud van het werkwoord kunnen. De tweede persoon enkelvoud is "kun je" (cq. je kunt).
Wat je ook doet, je moet consequent zijn. Als je in deze zin de "je" algemeen bedoelt (zonder dat je heel concreet iemand persoonlijk bedoelt), dan kun je (het hoeft niet) voor de derde persoon enkelvoud kiezen. Maar dan moet je dat dus ook met "wilt" doen. In dat geval wordt het dus "wil".
Kortom:
[..]
of
[..]
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.
Tot zover deze lange toelichting die Specularium niet heeft gelezen.
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik YES!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wilt
In deze zin....
[..]
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.
Ik stoor me meer aan dat oerlelijke "kan". Dat is de derde persoon enkelvoud van het werkwoord kunnen. De tweede persoon enkelvoud is "kun je" (cq. je kunt).
Wat je ook doet, je moet consequent zijn. Als je in deze zin de "je" algemeen bedoelt (zonder dat je heel concreet iemand persoonlijk bedoelt), dan kun je (het hoeft niet) voor de derde persoon enkelvoud kiezen. Maar dan moet je dat dus ook met "wilt" doen. In dat geval wordt het dus "wil".
Kortom:
[..]
of
[..]
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.
Jij bent toch wel een beetje de schuld van elk FOK! probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik YES!!
Daarna niet meer
Prima. Ook weer opgehelderd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een beetje de schuld van elk FOK! probleem.
Je maakt het allemaal nogal ingewikkeld. Nu durf ik niets meer te typen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".
Ja, gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus wat zit je te zeuren Fokker89, ken hem niet eens
LOLquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal nogal ingewikkeld. Nu durf ik niets meer te typen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik vroeg of niemand zijn nummer heeft ofzo?
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik vroeg of niemand zijn nummer heeft ofzo?
Over Anony natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?
Een week.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel weken ging hij op vakantie?
Redactie Frontpage?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?
Waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Redactie Frontpage?![]()
![]()
![]()
Zie het nu pas, maar wat erg!!![]()
![]()
Leer Nederlandsquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van deze nummertje jongens?
Daarom. Het is grappig en tragisch...quote:
Al meer dan drie maanden. Nog even en ik ben langer Redactie Frontpage dan ik ooit mod ben geweest.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Redactie Frontpage?![]()
![]()
![]()
Zie het nu pas, maar wat erg!!![]()
![]()
Ik vind Elf wel een goede kandidaat voor de frontpage.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom. Het is grappig en tragisch...
Slijmjurk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind Elf wel een goede kandidaat voor de frontpage.
Gelukkig pas na ik weg was. With a calculated bang...quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Al meer dan drie maanden. Nog even en ik ben langer Redactie Frontpage dan ik ooit mod ben geweest.
Prima hoor.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vind Elf wel een goede kandidaat voor de frontpage.
Tsja, ik ben blij dat hij me opgevolgd heeft. LOLquote:
Hoezo? Ik heb tijd over en ik heb een journalistieke achtergrond. Waarom zou ik dan niet wat tijd aan FOK! kunnen besteden?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Daarom. Het is grappig en tragisch...
Dacht je dat je last van mij had gehad?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig pas na ik weg was. With a calculated bang...
Het is iig nog niet meer dan 3 mnd, zo lang ben ik nog niet weg.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb tijd over en ik heb een journalistieke achtergrond. Waarom zou ik dan niet wat tijd aan FOK! kunnen besteden?
Ik ben gewoon blij dat ik gedaan heb wat ik gedaan heb, de collega's niet te na gesproken overigensquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dacht je dat je last van mij had gehad?
Hey, uhhh.. Ben het ff kwijt gewoon.. *denkt na*quote:
De tijd gaat sneller dan je denkt, 9 maart was je laatste dag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is iig nog niet meer dan 3 mnd, zo lang ben ik nog niet weg.
Mijn beeldvorming, meneer de ex-verloofde
Ik ben op 16 maart aangesteld. Mijn eerste bericht is op 19 maart online gegaan, dus het is inmiddels iets meer dan drie maanden.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is iig nog niet meer dan 3 mnd, zo lang ben ik nog niet weg.
Mijn beeldvorming, meneer de ex-verloofde
Blijf!quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey, uhhh.. Ben het ff kwijt gewoon.. *denkt na*
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De tijd gaat sneller dan je denkt, 9 maart was je laatste dag.
Tl;dr.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In deze zin....
[..]
Kortom:
[..]
of
[..]
quote:
Owh, begin maart? Ik dacht eind maart.. Ok, te druk met doodzieke pa..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:06 schreef YokiKater het volgende:
[..]
De tijd gaat sneller dan je denkt, 9 maart was je laatste dag.
Nee joh.. Maar ik kom ff niet op je naam, sorry..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:06 schreef Webschip het volgende:
[..]
Blijf!
En er was gisteren groot poezenieuws!
En dan ga je nu lopen zeiken over de FP?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gelukkig pas na ik weg was. With a calculated bang...
Waarom niet? Toen ik weg ging was dat expres met ruzie en een ban hier deert me niet..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dan ga je nu lopen zeiken over de FP?
Lijkt me niet verstandig.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ik heb een journalistieke achtergrond.
Jij beeldt wat ik dacht..quote:
Stoer.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Toen ik weg ging was dat expres met ruzie en een ban hier deert me niet..
Niks stoers aan. Gewoon waar.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Stoer.
Gebruik jij een heggenschaar of bosmaaier?
Dat hij blij is me te zien uiteraardquote:
Slava Yasminquote:
Dat een ban hier me geen moer meer interesseert ;-)quote:
Jwzquote:
Jou wellicht..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Gaat LTKDV nu weer iedereen wegjagen?
Had het over die heggenschaar of die ander eigenlijk...quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat een ban hier me geen moer meer interesseert ;-)
Soms ff reageren weer: leuk! Ban oplopen? /Care
Ja al dat serieuze gedoe allemaal, walgelijkheid past hier veel beterquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Specularium het volgende:
Gaat LTKDV nu weer iedereen wegjagen?
Prima, maar waarom je die ruzie dan zo nodig op mij moet projecteren?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Waarom niet? Toen ik weg ging was dat expres met ruzie en een ban hier deert me niet..
Owh, dat is het reageren niet waard..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Had het over die heggenschaar of die ander eigenlijk...
Oh... Maar dat is wat we hier doenquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat is het reageren niet waard..
LOL, wat een "rechtvaardiging"quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Prima, maar waarom je die ruzie dan zo nodig op mij moet projecteren?
Ik heb verder niks met jouw vertrek te maken en ben ook niet je opvolger of zo. Ik was al veel eerder (ruim voor je vertrek) door timmmmm benaderd.
En verder gaat het eigenlijk best lekker, kan ik melden. Ik plaats wekelijks zo'n 30-40 berichten, waarvan 10-15 zelf geschreven. En ik zie door mij geschreven of geplaatste berichten bijna wekelijks opduiken in de statistieken van veel gelezen of veel reacties.
Nice.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb verder niks met jouw vertrek te maken en ben ook niet je opvolger of zo. Ik was al veel eerder (ruim voor je vertrek) door timmmmm benaderd.
En verder gaat het eigenlijk best lekker, kan ik melden. Ik plaats wekelijks zo'n 30-40 berichten, waarvan 10-15 zelf geschreven. En ik zie door mij geschreven of geplaatste berichten bijna wekelijks opduiken in de statistieken van veel gelezen of veel reacties.
Eigenlijk kunnen wij wel zeggen dat jij een soort Mart Smeets van de FP bent?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf verantwoorden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee joh.. We doen hier iets heel andersquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh... Maar dat is wat we hier doen
Maar Yasmin wil dat graag weten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh, dat is het reageren niet waard..
Oh wat dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh.. We doen hier iets heel anders
Kennelijk ben je ergens nogal verbitterd over. Misschien moet je dat eens bespreken met de personen die het aangaat, in plaats van je frustraties op mij te botvieren.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
LOL, wat een "rechtvaardiging"
Precieeeees, jij snapt hem!quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar Yasmin wil dat graag weten.
Misschien kunnen jullie tips uitwisselen.
Grote bek, klein hartje.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:17 schreef Mani89 het volgende:
Whiskers is wel een pittige dame, ik voel me een beetje geïntimideerd.
LOL, nee joh... Maffiequote:Op donderdag 25 juni 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Kennelijk ben je ergens nogal verbitterd over. Misschien moet je dat eens bespreken met de personen die het aangaat, in plaats van je frustraties op mij te botvieren.
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eigenlijk kunnen wij wel zeggen dat jij een soort Mart Smeets van de FP bent?
Doe eens niet zo lief ineens, engerdquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grote bek, klein hartje.
Want zo gaat dat.
Dan moet jij wel een verdomd klein hartje hebben.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Grote bek, klein hartje.
Want zo gaat dat.
Leek me even nodig.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:16 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom ga je jezelf verantwoorden?
Verantwoorden en nederig doen, nee jij komt er wel...quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mag jij dat zeggen? Ja, dat mag jij zeggen.
Het klopt alleen niet, want Smeets is met pensioen, terwijl ik nog maar net kom kijken. Ik ben dan meer de Jeroen Stomphorst of zo.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan moet jij wel een verdomd klein hartje hebben.
Fijn dat ik dat heb kunnen verhelderenquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ben een knul
Weet ik dat ook weer ja.
Is toch niks liefs aan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe eens niet zo lief ineens, engerd
Die kans is ongeveer net zo groot als dat het straks weer licht wordt hiero.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat Whiskers een wijntje op heeft.
Denk daar nog maar eens over na..quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is toch niks liefs aan?
Zeg alleen dat je niet zo'n grote smoel moet hebben.
Voel je de liefde ook een beetje?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over na..
Heel erg... LOLquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Voel je de liefde ook een beetje?
Wat is je punt?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Denk daar nog maar eens over na..
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:21 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer net zo groot als dat het straks weer licht wordt hiero.
Tsja, als je dat niet zietquote:
Dit noem ik niet rellen...quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze wil even rellen, vind ik stiekem wel opwindend.
Het komt alleen nogal matig uit de verf allemaal. Als haar berichten op de FP net zo matig waren, snap ik waarom ze daar inmiddels mee is gestopt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze wil even rellen, vind ik stiekem wel opwindend.
Niks. Ze was al gestopt voordat ik begon.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:24 schreef Yasmin23 het volgende:
Wat heeft Elf er mee te maken dat jij geen crew meer bent dan?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Ze was al gestopt voordat ik begon.
Dus waarom loopt ze dan te bitchen op jou?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niks. Ze was al gestopt voordat ik begon.
Nee joh, we willen hier ook wel eens lachen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
Laat de FP er maar gewoon even lekker buiten.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het komt alleen nogal matig uit de verf allemaal. Als haar berichten op de FP net zo matig waren, snap ik waarom ze daar inmiddels mee is gestopt.
Dit, en al helemaal verhalen van achter de schermen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
Gutter FMquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee joh, we willen hier ook wel eens lachen.
Zou ik op zich ook een goed idee vinden, maar het hysterische gedoe van Whiskers begon daar uitgerekend mee. Ze vindt het kennelijk nogal hilarisch dat ik m'n steentje bijdraag aan de FP.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:25 schreef YokiKater het volgende:
Die zijn er dan ook helemaal niet hierquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit, en al helemaal verhalen van achter de schermen.
Wow, en paar opmerkingen en iedereen is over de pis,quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou ik op zich ook een goed idee vinden, maar het hysterische gedoe van Whiskers begon daar uitgerekend mee. Ze vindt het kennelijk nogal hilarisch dat ik m'n steentje bijdraag aan de FP.
Wil jij toevallig DJ worden?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, en paar opmerkingen en iedereen is over de pis,
Nou dan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die zijn er dan ook helemaal niet hier
Nee je gaf nogal de indruk dat je kwaad bent op Elf omdat hij wel bij de frontpage zit en jij niet.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wow, en paar opmerkingen en iedereen is over de pis,
Dat doet ze omdat ze mij "verzuurd" vindt. Ik geef in fora als NWS namelijk gewoon mijn mening over actuele onderwerpen en dat trekt ze niet al te best. Mijn mening is namelijk niet altijd hetzelfde als de hare. Dus daarom kan ik onmogelijk een geschikte FP-medewerker zijn. Niemand is immers zo geniaal en geweldig als Whiskers.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:26 schreef Yasmin23 het volgende:
Dus waarom loopt ze dan te bitchen op jou?
Waarom zou ik daar zijn?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou dan.
Ben je morgen ook in Den Haag?
Dacht dat Tim juist meer diversiteit wilde bij de frontpage?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doet ze omdat ze mij "verzuurd" vindt. Ik geef in fora als NWS namelijk gewoon mijn mening over actuele onderwerpen en dat trekt ze niet al te best. Mijn mening is namelijk niet altijd hetzelfde als de hare. Dus daarom kan ik onmogelijk een geschikte FP-medewerker zijn. Niemand is immers zo geniaal en geweldig als Whiskers.
?? Ik ben er zelf weggegaan. Maar ik vind het raar dat hij er zit jaquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je gaf nogal de indruk dat je kwaad bent op Elf omdat hij wel bij de frontpage zit en jij niet.
Waarom? Hij heeft een interesse voor nieuws, is slim, heeft naar mijn idee erg veel kennis van de Nederlandse taal en vind het leuk om dit te doen?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
?? Ik ben er zelf weggegaan. Maar ik vind het raar dat hij er zit ja
Geen idee. Volgens mij ging het gewoon om menskracht. Ik wil je er via PM wel wat meer over vertellen, maar niet hier.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dacht dat Tim juist meer diversiteit wilde bij de frontpage?
Omdat jij een haatzaaiende rechts-extremistische PvdA'er bent die ooit 2 dagen mod is geweest.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat doet ze omdat ze mij "verzuurd" vindt. Ik geef in fora als NWS namelijk gewoon mijn mening over actuele onderwerpen en dat trekt ze niet al te best. Mijn mening is namelijk niet altijd hetzelfde als de hare. Dus daarom kan ik onmogelijk een geschikte FP-medewerker zijn. Niemand is immers zo geniaal en geweldig als Whiskers.
Owh?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind het terecht, hij schrijft prima artikelen die goed geformuleerd en objectief zijn.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
?? Ik ben er zelf weggegaan. Maar ik vind het raar dat hij er zit ja
Nounounou, hij kan gewoon goed Nederlands, voor de rest is het een zak hoor.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft een interesse voor nieuws, is slim, heeft naar mijn idee erg veel kennis van de Nederlandse taal en vind het leuk om dit te doen?
Oh dat hoeft niet hoor:) Maar ik snap het probleem niet waarom jij bij de frontpage zit.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ging het gewoon om menskracht. Ik wil je er via PM wel wat meer over vertellen, maar niet hier.
(Nee, LTVDK, je hoeft je geen zorgen te maken)
Ja ja soms ben ik het ook niet met hem eensquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nounounou, hij kan gewoon goed Nederlands, voor de rest is het een zak hoor.
Ja vast, dat heb ik niet eens meegemaaktquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat jij een haatzaaiende rechts-extremistische PvdA'er bent die ooit 2 dagen mod is geweest.
Wollah zemmer, jij gaat geen vieze dingen naar Yas sturenquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij ging het gewoon om menskracht. Ik wil je er via PM wel wat meer over vertellen, maar niet hier.
(Nee, LTVDK, je hoeft je geen zorgen te maken)
Oeh krijg net een fotoquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah zemmer, jij gaat geen vieze dingen naar Yas sturen
Mag dat niet? Ik doe dat elke dag.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wollah zemmer, jij gaat geen vieze dingen naar Yas sturen
Van zijn keyboard zeker?quote:
Ja, proostquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:34 schreef Fokker89 het volgende:
Dit zou best eemn goeie rel kummel wpordem/
Wie zegt dat dat niet kan dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Waarom zou iemand vanwege zijn mening niet voor de FP mogen schrijven?
Waarom vind je het raar dat hij er zit dan?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet kan dan?
Maar jij vindt hem dus te rechts.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja vast, dat heb ik niet eens meegemaakt
Waar zeg ik dat?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar jij vindt hem dus te rechts.
Alleen boeit dat helemaal niemand.
Ghaha neequote:Op donderdag 25 juni 2015 00:37 schreef YokiKater het volgende:
Yasmin is ook helemaal niet nieuwsgierig heh?
Welke post van mij in NWS & wanneer? En nee, dat is niet wat ik grappig vindtquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als ik jouw posts lees in NWS en die van hem trek ik die conclusie.
Wat is dan wel grappig?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Welke post van mij in NWS & wanneer? En nee, dat is niet wat ik grappig vindt
Vind, zonder t erachter.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat je een wijndrinkende hippie bent en Henk een stoere blokhuttenbouwer met een keyboard.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat ik er zelf ook zat? En dat eea dus relativeringswaardig is? En dat ik gewoon iets grappig vind?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Ff serieus. Hier komen en dan een beetje iemand gaan af lopen zeiken omdat hij bij de frontpage zit.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo grappig is die niet namelijk, hij vindt salamander klopping leuk.
Ik ben wel een clown.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Zo grappig is die niet namelijk, hij vindt salamander klopping leuk.
En dat dat niet betekent dat je als ex-crew alles maar kunt zeggen zonder consequenties?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat ik er zelf ook zat? En dat eea dus relativeringswaardig is? En dat ik gewoon iets grappig vind?
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je een wijndrinkende hippie bent en Henk een stoere blokhuttenbouwer met een keyboard.
Heb je net gezegd dat ik weet dat jij er ook zat. Maar je opmerkingen van net waren niet echt heel echt grappig bedoeld. Lijkt alsof je jaloers bent ofzo.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is je ontgaan dat ik er zelf ook zat? En dat eea dus relativeringswaardig is? En dat ik gewoon iets grappig vind?
Prima toch?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat je een wijndrinkende hippie bent en Henk een stoere blokhuttenbouwer met een keyboard.
Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik twee linkerhanden heb. Mij een blokhut laten bouwen is dan ook een bijzonder slecht idee. Of je moet seksueel opgewonden raken van bedolven worden onder blokken hout.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Joh, dan meld me aan voor een ban. Zie niet wat er zo banwaardig is, maar ik vind het best verderquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
En dat dat niet betekent dat je als ex-crew alles maar kunt zeggen zonder consequenties?
Misschien is ze verliefd op hem maar dat gaat toch nooit iets worden,quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je net gezegd dat ik weet dat jij er ook zat. Maar je opmerkingen van net waren niet echt heel echt grappig bedoeld. Lijkt alsof je jaloers bent ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*zucht*quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:41 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb je net gezegd dat ik weet dat jij er ook zat. Maar je opmerkingen van net waren niet echt heel echt grappig bedoeld. Lijkt alsof je jaloers bent ofzo.
Ik denk trouwens dat Whiskers meer een cherry-type is....quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klöpt.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
Misschien is ze verliefd op hem maar dat gaat toch nooit iets worden,.
Jij bent al een snoepjequote:
Nee, waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen we dan nu weer normaal doen met zijn allen?
Voor jou vanuit het niets. Elf zou beter moeten weten, en het heeft niks met de FP te maken.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:44 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja serieus, lees je reacties anders terug.Van uit het niet val je Elf gewoon aan.
Ik heb vandaag weer notes verzameld in het topic waarvan ik de naam hier niet mag noemen. Was weer "gezellig" daar.quote:
Pff dat mag je ook al niet zeggen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer notes verzameld in het topic waarvan ik de naam hier niet mag noemen. Was weer "gezellig" daar.
Moet je maar normaal doen met je hoofd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb vandaag weer notes verzameld in het topic waarvan ik de naam hier niet mag noemen. Was weer "gezellig" daar.
De voorlopige conclusie is dat je mijn FP-redactielidmaatschap 'hilarisch' vind omdat ik in NWS- en POL-topics zelden je mening deel. Alleen jouw mening is immers juist. Of iemand goed is in schrijven of journalistieke bagage heeft, doet niet ter zake.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Voor jou vanuit het niets. Elf zou beter moeten weten, en het heeft niks met de FP te maken.
En ik ga braaf slapen en ben weer weg![]()
Bitchquote:
Ik verwacht van niet nee. waarom?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar je bent niet in Den Haag morgen?
Dat deed ik, dat is het rare eraan.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je maar normaal doen met je hoofd.
Mijn lieve eigenwijze dingquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:49 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wat een woestijnratje is het ook heh?
Mis, en kunnen we nu gewoon weer SC-en?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De voorlopige conclusie is dat je mijn FP-redactielidmaatschap 'hilarisch' vind omdat ik in NWS- en POL-topics zelden je mening deel. Alleen jouw mening is immers juist. Of iemand goed is in schrijven of journalistieke bagage heeft, doet niet ter zake.
Kom ik even op je bank rellen.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik verwacht van niet nee. waarom?
Het wordt er niet gezelliger op met jouw aanwezigheid hier. Aangezien je kennelijk toch niet gaat slapen, ga ik even dit topic een poosje achter me laten.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mis, en kunnen we nu gewoon weer SC-en?
Nee, dank je feestelijkquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt er niet gezelliger op met jouw aanwezigheid hier. Aangezien je kennelijk toch niet gaat slapen, ga ik even dit topic een poosje achter me laten.
Tot later.
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:51 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het wordt er niet gezelliger op met jouw aanwezigheid hier. Aangezien je kennelijk toch niet gaat slapen, ga ik even dit topic een poosje achter me laten.
Tot later.
Zoals?quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kan Whiskas hier niet iets van zeggen?
Die lul die mijn linkse fascist noemde verdient er wel een, mij een beetje links noemenquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:49 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je er graag eentje wilde
Vertelquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nou die note komt denk ik niet bij specu weg hoor, ik was gister even fijn op bezoek bij Radio49. dat was niet zo'n succes.
Verbaasd mij dat die ene je niet zo heeft genoemd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die lul die mijn linkse fascist noemde verdient er wel een, mij een beetje links noemen
Vreemd.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:52 schreef Fokker89 het volgende:
Nou die note komt denk ik niet bij specu weg hoor, ik was gister even fijn op bezoek bij Radio49. dat was niet zo'n succes.
Bijzondere conclusiequote:Op donderdag 25 juni 2015 00:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh jij bent er zo eentje van nee is niet nee.
Nee, had dat wel verwacht van Specularium ja.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Verbaasd mij dat die ene je niet zo heeft genoemd.
Nooit lijkt mequote:Op donderdag 25 juni 2015 00:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wanner gaan wij nou eens daten dan?
Altijd fijn als je het een wordt (met een smeker)quote:
Hier snap ik dan weer helemaal niks van he.quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Altijd fijn als je het een wordt (met een smeker)
Geeft niksquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:57 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier snap ik dan weer helemaal niks van he.
quote:
quote:Op donderdag 25 juni 2015 00:58 schreef Specularium het volgende:
[..]Nee, ik ben fan van Fylax. Die jongen gaat het nog ver schoppen. Ik hoop dat er snel weer een Fylax Friday is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom nu ineens wel> Nee dusquote:Op donderdag 25 juni 2015 00:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ga je nog je tieten laten zien of wat?
Waarom vraag je dat eigenlijk nooit aan mij?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:00 schreef Mani89 het volgende:
Whiskers mag ik een keer bij je komen stofzuigen? Of de ramen lappen?
Ja. Kost je wel geldquote:Op donderdag 25 juni 2015 01:00 schreef Mani89 het volgende:
Whiskers mag ik een keer bij je komen stofzuigen? Of de ramen lappen?
Ik zou al bij je komen koken.Iets gezonds.quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat eigenlijk nooit aan mij?
Geen frituur?quote:Op donderdag 25 juni 2015 01:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou al bij je komen koken.Iets gezonds.
Tuurlijk, jij rode, ik witte?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |