Hellquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Misschien lukt die nu wel
[ afbeelding ]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Wie is Arno en wat is er aan de hand?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik ga geen grappen maken over arno's dood. Hij zit in fucking India of all places
Uhh, ja. Want ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:
Anonymoussie ging voor een week naar India om een bruiloft bij te wonen en sindsdien is er niet veel meer van hem vernomen, dat is nu bijna 4 weken geleden.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee waar dit over gaat. Wie is Arno en wat is er aan de hand?
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Anonymoussy ging voor een week naar India om een bruiloft bij te wonen en sindsdien is er niet veel meer van hem vernomen, dat is nu bijna 4 weken geleden.
Uhh niks?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wiltquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
Elfletterig vindt het niet leuk dat je "wilt" zegt.
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.quote:Als je het echt wilt kan je dat heus wel veranderen hoor.
ofquote:Als je het echt wilt, kun je dat heus wel veranderen hoor.
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.quote:Als je het echt wil, kan je dat heus wel veranderen hoor.
Lijkt me ook. Ken hem niet. Ook niet onder een nickquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wilt
In deze zin....
[..]
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.
Ik stoor me meer aan dat oerlelijke "kan". Dat is de derde persoon enkelvoud van het werkwoord kunnen. De tweede persoon enkelvoud is "kun je" (cq. je kunt).
Wat je ook doet, je moet consequent zijn. Als je in deze zin de "je" algemeen bedoelt (zonder dat je heel concreet iemand persoonlijk bedoelt), dan kun je (het hoeft niet) voor de derde persoon enkelvoud kiezen. Maar dan moet je dat dus ook met "wilt" doen. In dat geval wordt het dus "wil".
Kortom:
[..]
of
[..]
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.
Tot zover deze lange toelichting die Specularium niet heeft gelezen.
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik YES!!quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Of ik me stoor aan "wilt", hangt uiteraard af van de zin in kwestie. Zie hier: KLB / Wilt
In deze zin....
[..]
... stoor ik me niet aan het woord "wilt", want dat is correct. Je wilt iets, prima.
Ik stoor me meer aan dat oerlelijke "kan". Dat is de derde persoon enkelvoud van het werkwoord kunnen. De tweede persoon enkelvoud is "kun je" (cq. je kunt).
Wat je ook doet, je moet consequent zijn. Als je in deze zin de "je" algemeen bedoelt (zonder dat je heel concreet iemand persoonlijk bedoelt), dan kun je (het hoeft niet) voor de derde persoon enkelvoud kiezen. Maar dan moet je dat dus ook met "wilt" doen. In dat geval wordt het dus "wil".
Kortom:
[..]
of
[..]
Ik heb persoonlijk een sterke voorkeur voor de eerste variant. En dat komt dan weer omdat de "je" in de genoemde zin duidelijk persoonlijk aan timmmmm was gericht.
Tot zover deze lange toelichting die Specularium niet heeft gelezen.
Jij bent toch wel een beetje de schuld van elk FOK! probleem.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank voor de info. En heel erg rot. Maar wat heb ik er mee te maken?
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Bij het lezen van de eerste alinea dacht ik YES!!
Daarna niet meer
Prima. Ook weer opgehelderd.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een beetje de schuld van elk FOK! probleem.
Je maakt het allemaal nogal ingewikkeld. Nu durf ik niets meer te typen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je zin is taalkundig correct, want "kan" wordt in dit soort situaties niet fout gerekend. Ik vind het alleen wat minder fraai én het is niet consequent ten opzichte van "wilt".
Ja, gewoon.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dus wat zit je te zeuren Fokker89, ken hem niet eens
LOLquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Je maakt het allemaal nogal ingewikkeld. Nu durf ik niets meer te typen.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik vroeg of niemand zijn nummer heeft ofzo?
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Maar ik vroeg of niemand zijn nummer heeft ofzo?
Over Anony natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?
Een week.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoeveel weken ging hij op vakantie?
Redactie Frontpage?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over anonymoussie? Of over LTVDK?
Waarom?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Redactie Frontpage?![]()
![]()
![]()
Zie het nu pas, maar wat erg!!![]()
![]()
Leer Nederlandsquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:57 schreef Mani89 het volgende:
Wat vinden jullie van deze nummertje jongens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |