Zou het leuker vinden om een Breuer bij Barca te zienquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moeten ze eens in Europa proberen met voetbal
Messi bij Excelsior
Breuer is te eerlijk voor die schwalbekoningenquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Zou het leuker vinden om een Breuer bij Barca te zien
Er is maar een MJ diequote:
Gooi een baby het raam , laat je helemaal gaanquote:Op woensdag 24 juni 2015 23:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is maar een MJ dieachter z'n naam mag
Maar hij kon het dus hebben gelukkigquote:Michael Jordan's divorce from Juanita Jordan; estimated at $168 million
Kansloze Mart-fanboys missen elke vorm van intellect om te begrijpen dat karikaturen als Mart één grote act zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Mart = Mart, het is niet erg dat jij het intellect mist om dit te kunnen doorgronden, accepteer je lot als passagier in de trein van de eeuwige grijze middelmaat.
Ik ben ook niet zo'n fan van Mart. Maar er zijn ergere figuren op de TV.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kansloze Mart-fanboys missen elke vorm van intellect om te begrijpen dat karikaturen als Mart één grote act zijn.
Je redeneert nu als een Jehova's getuige, mensen die De Mart niet kunnen doorgronden zullen nooit achter de waarheid komen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Kansloze Mart-fanboys missen elke vorm van intellect om te begrijpen dat karikaturen als Mart één grote act zijn.
Dit neem je terug, uit naam van alle Kattukers.quote:
Uhm nu klink je als een Jehova getuige die over Jezus praat.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je redeneert nu als een Jehova's getuige, mensen die De Mart niet kunnen doorgronden zullen nooit achter de waarheid komen.
Ja anders leg je de grap nog even uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:54 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Uhm nu klink je als een Jehova getuige die over Jezus praat.
Maar wat moet ik dan doen tussen 23:00 en 0:00?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
Eigenlijk moeten we stoppen met dit programma te kijken, straks denkt Eva nog dat ze het goed doet.
Wij hebben geen kijkcijferkastjequote:Op woensdag 24 juni 2015 23:54 schreef gosschalks het volgende:
Eigenlijk moeten we stoppen met dit programma te kijken, straks denkt Eva nog dat ze het goed doet.
Is wel gewoon onderschat voordat hij ziek werd, ik vind de shine wel terecht, uiteindelijk.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:55 schreef Szura het volgende:
Ik word een beetje moe van het tot Messias benoemen van The Lau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |