abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153844748
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:55 schreef Igen het volgende:
"prestigeproject"

Is dit soms een verkapt topic van wielrenners vs. wielrenhaters? :?
Nee. :)
Ik zal hier eens iets opbiechten: ik ben geen TdF-liefhebber. Ik zit zelf op een racefiets maar ik vind het kijken naar andere wielrenners niet zo interessant, met uitzondering van een massasprint of een ontsnapping, het laatste bij voorkeur in de bergen, de hoogtepuntjes wil ik dus wel even zien maar verder interesseert het mij weinig. Ik zit niet voor de buis wanneer de TdF weer begint.
Ik erken wel dat het een prestigieus evenement is wat Nederland veel positieve aandacht kan opleveren als de politie het niet verziekt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_153849389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:20 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Onzin. Ik heb aangegeven dat ze het recht hebben om te staken maar dat het bijzonder fout is om je machtspositie als arresteerder te gebruiken om iets te doen waarvoor jij ieder ander zou arresteren. Kom op Niels, jij bent toch snugger genoeg om die gedachtegang te volgen. Het ging en gaat mij niet om de hoogte van hun salaris en het al dan niet terecht zijn van hun onvrede, het ging en gaat mij om de manier waarop ze die onvrede uiten. Doe dat zoals elke andere beroepsgroep dat doet: stiptheidsacties en niet komen opdagen op je werk. Doe dat niet door een internationaal feestje te verpesten terwijl je verdomd goed weet dat als schoonmakers of postbezorgers dat zouden doen dat jij dan degeen bent die hen arresteert. Moet ik het nog meer in Jip- en Janneketaal uitleggen of worden mijn woorden weer verdraaid?
Ik lees alleen maar aannames Bram.
  Moderator vrijdag 26 juni 2015 @ 16:57:20 #103
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_153860807
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2015 22:55 schreef Igen het volgende:
"prestigeproject"

Is dit soms een verkapt topic van wielrenners vs. wielrenhaters? :?
hoe wil je dat ik het noem?

dan noem ik het gewoon zo maar zou het iets veranderen aan wat ik zei?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  vrijdag 26 juni 2015 @ 17:01:28 #104
321876 Cherna
Fuck the System
pi_153860943
De Tour stopt voor niemand
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 juli 2015 @ 12:28:36 #105
862 Arcee
Look closer
pi_154001481
quote:
Politie blokkeert Tour niet

De politiebonden voeren zondag wel acties tijdens de Tour de France in Rotterdam, maar die zullen geen vertraging opleveren. De bonden en de burgemeester zijn het eens geworden. Het kort geding tegen de cao-actie van de politiebonden is daarmee van de baan.

Om half twee lichten de bonden de vorm van de acties toe in een persconferentie op het Stadhuis in Rotterdam. Burgemeester Ahmed Aboutaleb zal dan ook een reactie geven. Dat heeft een woordvoerder van de gemeente Rotterdam donderdag gezegd.

De politiebonden hadden een grote verkeerscontrole gepland op de reclamekaravaan, die vooruit rijdt op de wielrenners, met als doel het begin van de etappe van Utrecht naar Neeltje Jans te vertragen. De controle zou worden gehouden op de Erasmusbrug in Rotterdam.

Het politiepersoneel voert al meer dan vijftien weken actie voor een betere cao. De betrokken bonden hadden al aangekondigd dat ze hun acties deze zomer zouden verharden, als verantwoordelijk minister Van der Steur niet met een beter cao-bod komt. Sail Amsterdam is één van de genoemde doelwitten.

Bron: Telegraaf
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 2 juli 2015 @ 12:42:31 #106
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154001785
Zijn ze eindelijk tot het inzicht gekomen dat je beter niet bijt in de hand die je voedt? De huisdieren en dieren in een dierentuin weten het.
#NoDAPL
  zaterdag 4 juli 2015 @ 13:30:18 #107
337465 Bram_van_Loon
Jeff, we can!
pi_154056792
De politie-agenten krijgen hun zin.
http://www.nu.nl/economie(...)n-en-militairen.html
Laat anderen die door of via de overheid betaald worden hier maar van leren, als je maar genoeg dreigt om iets voor andere mensen in de samenleving te verpesten dan beloont de overheid je met een hoger salaris. ;)
#NoDAPL
pi_154107287
Volgens mij is een excuusje van Bram wel op zn plaats.
  maandag 6 juli 2015 @ 08:05:41 #109
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_154107318
quote:
quote:
Het kabinet heeft een plan op tafel liggen waarbij zowel politieagenten, militairen, douane, rijksambtenaren als medewerkers van de rechterlijke macht en de Belastingdienst kunnen rekenen op 3,6 procent extra loon.
Ja met dat laatste kan ik t dan weer niet eens zijn :(
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_154107323
Medewerkers van de Belastingdienst zijn rijksambtenaren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')