Hij zit alvast op de grond, dat belooft niet veel goeds.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:35 schreef Aguero het volgende:
[ afbeelding ]
Frederic Brun dus, niet te verwarren met zijn naamgenoot uit de jaren '80 die de Grand Prix de Plumelec-Morbihan op zijn naam wist te schrijven. Onze Fred richt zich echter alleen op écht grote wedstrijden zoals de Tour de France of de Tour du Limousin waar hij twee jaar terug het bergklassement op zijn naam wist te schrijven.
Dat Fredje een klimtalent is geen verrassing want zijn grote voorbeeld is de Franse horlogeverkoper en volksheld Richard Virenque dus als je nog iemand moet opschrijven voor de bollentrui in je poultje is Frederic Brun de ideale kandidaat.
... en al helemáál niet meer onbemind.quote:Op donderdag 2 juli 2015 13:17 schreef DeeBee het volgende:
Yates broertjes vallen eigenlijk al af omdat José Been er altijd op sopt, dan ben je dus niet meer onbekend.
Antoine is helaas niet door de voorselectie gekomen, dus wil graag mijn keuze veranderen naar Luke Durbridge. Australisch baanwielrenner en vorig jaar 122e in de Tour de France, uitkomend voor Orica-GreenEdge.quote:Op vrijdag 26 juni 2015 11:06 schreef Happel het volgende:
Antoine Duchesne.
Deze 23 jarige renner uit Blainville, Canada heeft 1 profoverwinning op zijn naam staan. In 2012 won hij de eerste etappe in de Ronde van Quebec. Tevens was hij twee keer op rij Canadees kampioen bij de onder 23 en won hij ooit eens het Canadees kampioenschap tijdrijden voor junioren in 2009.
Antoine in actie.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 2 juli 2015 12:49 schreef jaykop het volgende:
Vorig jaar had ik Simon Yates. Ik zie dat die dit jaar al is ingenomen. Is zijn broer Adam nog onbekend genoeg?
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:32 schreef Bieselke het volgende:
Mag ik Bryan Nauleau?
Aangezien ik er van uit ga dat het goed is, alvast een voorstelling. Tot nu toe heeft Bryan maar in 1 grote ronde mogen starten, de Vuelta van 2014. Hier moest hij echter al in de 7e rit opgeven omwille van een neusbreuk maar vooral vanwege hoog opspelende hispanofobie, wat natuurlijk niet meer dan begrijpelijk is.
Jonge Bryan groeide op aan de westkust van Frankrijk en vond al snel de weg naar het baanwielrennen. Meervoudig Frans kampioen ploegentijdrit en opgegroeid aan de kust, dan kun je beuken tegen de wind, dus ik schuif hem sowieso al naar voren als mijn 5*-renner voor de eerste rit in lijn (ook al is er geen wind woorspeld). Deze jongen is altijd goed als het richting zee gaat, dat bewijst zijn overwinning en etappewinst van de 3-daagse van Cherbourg en zijn meervoudige ritzeges in Manche-Atlantique.
quote:Op donderdag 2 juli 2015 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Antoine is helaas niet door de voorselectie gekomen, dus wil graag mijn keuze veranderen naar Luke Durbridge. Australisch baanwielrenner en vorig jaar 122e in de Tour de France, uitkomend voor Orica-GreenEdge.
Winnaar van de eerste (ploegen)tijdrit in de Giro van dit jaar en een geducht tegenstander van Tom Dumoulin en Tony Martin aankomende zaterdag.
[ afbeelding ]
En omdat ik het volste vertrouwen heb in deze jongen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 1 juli 2015 15:20 schreef icebliss het volgende:
Oeps, overheen gelezen door z'n tweede naam.
Nathan Haas dan?
Okquote:Op woensdag 1 juli 2015 19:10 schreef Jeminem het volgende:
Ik adopteer Damien Gaudin rijdend voor AG2R La Mondiale.
quote:Kippenvel moment op de ploegvoorstelling in Utrecht!!!
Dit jaar nog het werelduurrecord gebroken, dan ben je vrij onbekend ja.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 14:28 schreef Sabata het volgende:
Ik wil Alex Dowsett adopteren. Waarom? Dezelfde voornaam, en ik vond het wel opvallend, een Brit in een Spaanse ploeg
Dan heb ik idd helemaal niet opgelet. even terug zoeken dusquote:Op vrijdag 3 juli 2015 15:24 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit jaar nog het werelduurrecord gebroken, dan ben je vrij onbekend ja.
Nog een leuk nieuwtje, deze baas mag gewoon De Tour openen!quote:Daniel Teklehaimanot Girmazion (Debarwa, 10 november 1988) is een Eritrees wielrenner. Hij liep in 2010 stage bij Cervélo TestTeam. In 2008 liep hij al een jaar stage bij Amore & Vita-McDonald's, maar wist daar geen contract af te dwingen.
In 2007 behaalde Teklehaimanot zijn eerste professionele overwinning, de 6e etappe in de Ronde van Eritrea. Een jaar ervoor behaalde hij al twee ereplaatsen in dezelfde ronde en ook in 2007 werd hij al tweede in de tweede etappe.
In 2008 werd hij nationaal kampioen bij de elite en vijfde op het Afrikaans kampioenschap tijdrijden en achtste op het de wegwedstrijd bij de elite. Bij de beloften werd hij op allebei de onderdelen kampioen. In 2009 kon hij als deel van de Eritrese nationale ploeg deelnemen aan de Ronde van de Toekomst. Deze wist hij erg goed af te sluiten, met een zesde plaats in het eindklassement. Hij won dat jaar tevens twee etappes in de Ronde van Eritrea.
Bij aanvang van de Ronde van de Toekomst 2010 was hij zelfs één van de favorieten voor de eindwinst, maar verloor al veel tijd in de proloog en verliet de koers uiteindelijk na de zesde etappe.
In 2010 mocht hij stage lopen bij het Cervélo TestTeam, en behaalde goede resultaten: tweede in de Ronde van Bern, de tweede etappe in de Coupe des Nations Ville Saguenay voor beloften, vijfde in de GP Oberes Fricktal, een etappe in de Ronde van Rwanda en Afrikaans kampioen op de ploegentijdrit (met Meron Russom, Tesfay Teklit en Ferekalsi Debesay), de tijdrit en de normale wegwedstrijd.
Op donderdag 1 september 2011 werd bekend dat Teklehaimanot in 2012 zal uitkomen voor het Australische GreenEDGE Cycling
quote:Daniel Teklehaimanot zal als eerste van start gaan in de Tour de France. De organisatie van de wielerronde liet via Twitter weten dat de renner uit Eritrea om 14.00 uur in Utrecht het spits afbijt in de openingstijdrit.
De renner van wielerploeg MTN-Qhubeka mag zich niet tot de favorieten of de outsiders rekenen, al was hij in zijn carrière al wel vier keer de beste tijdrijder van Afrika.
Edet is primaquote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:29 schreef Hobbel_Rob het volgende:
Is Nicolas Edet nog vrij en acceptabel? De namen worden al wat schaars maar wil graag meedoen!
Wtf Tour nu al voorbij voor mijn maatje?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 13:25 schreef franklop het volgende:
Het is te hopen dat het niet Homdeck was die in zijn enthousiasme zijn adoptierenner Reto Hollenstein onderuit haalde
Jos van Emden eindigt vijfde in de eerste etappe, geweldige prestatiequote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:23 schreef DecoAoreste het volgende:
JOS
Wat een toptijd
Goed voor de top 10?
"Ah leuk een Eritreeër, dat is zo'n renner onder de noemer 'meedoen is belangrijker dan winnen', de olympische gedachte", aldus een heuse kenner naast mij in Utrechtquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:55 schreef roos85 het volgende:
Ondanks dat Daniel mocht starten en Afrikaans kampioen tijdrijden is, zat er vandaag niet meer in dan:
146. ERI TEKLEHAIMANOT Daniel 219 MTN-QHUBEKA 16' 30'' + 01' 34''
Nicolas Edet!!quote:
Hij viel in de bocht waar ik stond, zag er goed knullig uitquote:Op zaterdag 4 juli 2015 17:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mijn adoptierenner had zich meer voorgesteld van deze proloog. Jan Barta moest het door een val doen met plaats 148.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |