Veel drukker dan de laatste jaren in ieder geval.quote:Op zondag 28 juni 2015 11:57 schreef Bombvis het volgende:
Het is er best druk: http://www.rijnmond.nl/livestream
Mag iig hopen dat ze niet beginnen voordat die stream een keer goed werktquote:Op zondag 28 juni 2015 11:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Veel drukker dan de laatste jaren in ieder geval.
Kon er helaas dit jaar niet bij zijn, dan maar even genieten via de stream. Hopelijk steken ze nu de fakkels niet te vroeg af
480p low verhielp bij mij alle problemen.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:01 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Mag iig hopen dat ze niet beginnen voordat die stream een keer goed werkt
Dat had ik zelf ook kunnen proberen, maar helpt wel jaquote:Op zondag 28 juni 2015 12:02 schreef Grifte het volgende:
[..]
480p low verhielp bij mij alle problemen.
Bij mij ook uitgevallen op het moment surpremequote:Op zondag 28 juni 2015 12:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat had ik zelf ook kunnen proberen, maar helpt wel ja
Wow, ik jinx een stream
De high werkt nog wel; zelfde haperingen, maar iig wel wat beeldquote:Op zondag 28 juni 2015 12:04 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij mij ook uitgevallen op het moment surpreme
RTV Rijnmond
Kan nogquote:Op zondag 28 juni 2015 12:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat Opa Joris de Geldgraaijer geen nieuw contract heeft gekregen.
Nee, is definitief weg, traint ook niet meer mee hoor ik net. Komt er dus sowieso nog een LCV bijquote:
Oh joh, dacht dat hij nog een tijdje mee zou trainen.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, is definitief weg, traint ook niet meer mee hoor ik net. Komt er dus sowieso nog een LCV bij
Afgelopen dagen pas besloten.quote:Op zondag 28 juni 2015 12:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Oh joh, dacht dat hij nog een tijdje mee zou trainen.
Verdonk toch?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, is definitief weg, traint ook niet meer mee hoor ik net. Komt er dus sowieso nog een LCV bij
Die willen ze toch tot een CVM omturnen? Is zo'n dwergje, dat kan natuurlijk niet vast voor CV.quote:
Vervangen door een gekleurde pietquote:Op zondag 28 juni 2015 13:03 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigenlijk met die dwerg uit de jeugd gebeurt? was zo'n negertje van 1,55 ofzo
Terug naar Afrikaquote:Op zondag 28 juni 2015 13:03 schreef Henrys het volgende:
Wat is er eigenlijk met die dwerg uit de jeugd gebeurt? was zo'n negertje van 1,55 ofzo
Is Dammers een linkspoot?quote:Op zondag 28 juni 2015 12:20 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ja, merkwaardig idd. En vergeet het wegstrepen van schaken niet. Toch ook zo'n 9 ton.quote:Op zondag 28 juni 2015 10:04 schreef PIETR het volgende:
Hoe kan het eigenlijk dat we na één transfer alweer tegen het salarisplafond aanzitten, terwijl het salarisbudget met 1 miljoen is gestegen en de salarissen van de volgende spelers wegvallen:
Mathijsen. Verdiende 1 miljoen per jaar. Kun je wegstrepen tegen het salaris van kuyt.
Verhoek. Contract is afgekocht, heeft een behoorlijk deel van zijn salaris meegekregen. Schat zo'n 3,5 ton van zn totale jaarsalaris van 5 ton?
Boulahrouz. Wat zal hij hier verdiend hebben? 2,5 ton ofzo?
Mulder & Lamprou & Graafland. Scheelt ook weer 6 ton?
Komen de salarissen van Kazim (werd gedeeltelijk betaald door Bursaspor), Vejinovic, Hahn en Sleegers (salaris werd vorig seizoen gedeeltelijk betaald door de club waaraan ze verhuurd waren) nog bij.
Moet toch nog wel iets mogelijk zijn qua salaris, voordat er verkocht is?
Godverdomme! Had net zo'n zin in die wedstrijd. Dan regelen ze maar een andere tegenstander dan Dordt..quote:Op zondag 28 juni 2015 13:47 schreef Tomatenboer het volgende:
Te triest voor woorden dat een oefenduel met FC Dordrecht waarschijnlijk niet door kan gaan op last van de burgemeester van Bergen Op Zoom
(Op de Twitter van Marco Boogers van FC Dordrecht):
[ afbeelding ]
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 28-06-2015 om 14:15:16Van Bronckhorst wil vooral zijn verdediging versterken. 'Een spits staat niet bovenaan mijn verlanglijstje.' #Feyenoord reageer retweet
Hopelijk is dit slechts een uitspraak voor de bühne en het drukken van de transferprijs van aanvallers waar Feyenoord eventueel interesse in heeft.quote:Op zondag 28 juni 2015 14:19 schreef Steven184 het volgende:
twitter:JanDirkStouten twitterde op zondag 28-06-2015 om 14:15:16Van Bronckhorst wil vooral zijn verdediging versterken. 'Een spits staat niet bovenaan mijn verlanglijstje.' #Feyenoord reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |