Spijt me zeer, ik gebruik ze helaas af en toe.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:02 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Het eerste wat mij opvalt zijn de smileys.
Hé, da's ja mooi: je hebt ondersteunend bewijs.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:01 schreef GiaCarangi het volgende:
Hij stuurt ook allemaal enge whatsappjes wat hij met mij wou doen en dat ooit op een dag zijn fantasietjes over mij dan ook gaan uitkomen. Wat moet ik doen, want ik wil echt geen presentatie samen met hem houden en ik ben echt bang geworden voor hem...
quote:
Dat is ook een probleem, mijn slb docent is sinds een maand met zwangerschapsverlof en er is geen vervanger geregeld omdat het maar voor een maandje zou zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Hé, da's ja mooi: je hebt ondersteunend bewijs.
Vertrouwenspersoon van de school opzoeken, probleem voorleggen.
En kop op!
Ze kijken alleen zo emotioneel.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:03 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Spijt me zeer, ik gebruik ze helaas af en toe.
niet jouw probleem, maar die van de school.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:05 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem, mijn slb docent is sinds een maand met zwangerschapsverlof en er is geen vervanger geregeld omdat het maar voor een maandje zou zijn.
Ik snap jullie oplettendheid en zo, maar ik maak geen grap. Ik weet ook niet wie die Mapima is. Walgelijk voor woorden als iemand een aanranding gaat faken.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat weet je nooit echt zeker, maar die twee woorden die begrijp ik niet.
In het geval dat je serieus bent: de adviezen zijn duidelijk dat je de vertrouwenspersoon van jouw school moet inlichten. Die is daarvoor. En aangifte doen. Die app-berichten goed bewaren en je nergens voor schamen. Je hebt helaas een oververhitte klasgenoot.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Ik snap jullie oplettendheid en zo, maar ik maak geen grap. Ik weet ook niet wie die Mapima is. Walgelijk voor woorden als iemand een aanranding gaat faken.
Als ze een maand geleden voor een maand weg ging, is ze nu terugquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:05 schreef GiaCarangi het volgende:
[..]
Dat is ook een probleem, mijn slb docent is sinds een maand met zwangerschapsverlof en er is geen vervanger geregeld omdat het maar voor een maandje zou zijn.
Nieuw voor mij is dat onderwijsinstellingen blijkbaar het wettelijke recht op vier maanden zwangerschapsverlof mogen negeren.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze een maand geleden voor een maand weg ging, is ze nu terug
Schooljaar duurt tot ongeveer 5 juli, ze ging rond 10 juni weg. Ze wilden daarvoor niet een maandje een vervanger regelen. Er komt wel een vervanger voor het volgende schooljaar alleen het is nog niet bekend wie het isquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Als ze een maand geleden voor een maand weg ging, is ze nu terug
Bah, precies, wil er niet aan denken om hem dan tegen te komenquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:39 schreef goed_volk het volgende:
In ieder geval met een vertrouwenspersoon gaan praten. En er is voor minder aangifte gedaan. Beter nu, dan wanneer hij je dag en nacht stalkt of ergens in een donker parkje tegenkomt, denk ik altijd maar...
1 schoolmaand dan 2 maanden verlof en in nieuwe schooljaar nog een maandje....dus wel 4 maanden maar 2 waarin ze sowieso al veel vrij zou zijn. Althans lijkt mij zo.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nieuw voor mij is dat onderwijsinstellingen blijkbaar het wettelijke recht op vier maanden zwangerschapsverlof mogen negeren.
Ja ze is tot november weg wat dus 4 maanden maakt, exclusief zomervakantie. Heel erg bedankt, ik vind het idd best lastig en ben eigenlijk wel erg bang voor de gevolgen.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:41 schreef Toekito het volgende:
[..]
1 schoolmaand dan 2 maanden verlof en in nieuwe schooljaar nog een maandje....dus wel 4 maanden maar 2 waarin ze sowieso al veel vrij zou zijn. Althans lijkt mij zo.
Btw TS: sterkte! Want lijkt me lastig met de aangifte e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |