abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153805018
Even serieus. Sinds ik ben begonnen aan een hogeschool, ben ik bijna een van de weinigen die single is. Ik vind dit niet erg want ik heb er zelf voor gekozen, heb namelijk echt geen tijd voor een vriendje/scharrel :'). Ik heb dit dan ook meermaals aangegeven aan verschillende mannen uit me klas en omgeving, maar ze bleven het maar proberen. En nu komt het: eergisteren tijdens het maken van een eindpresentatie kwam mijn werkpartner too close. Hij ging gewoon te ver naar mijn gevoel. Dit gaf ik dan ook aan alleen daarna probeerde hij het nog een keer en pakte hij me gewoon op de mond. :( Met een prachtige klap als gevolg, want ik accepteer dit niet. Hij schold me daarna uit voor een rotturk, kankersloerie (uhm, ik ben half nederlands half arabisch :')) en dat ik dan maar niet moet rondzwiepen met me heupen tijdens het lopen want ik vraag erom om gepakt te worden, volgens hem. En dat ik dan maar niet zo'n diepe decolleté moet hebben (ik droeg toen een coltrui?!) What the fuck ... Maarja, ik moet met hem volgende week een presentatie houden en daar heb ik dus totaal geen zin in en ik schaam me best wel heel erg voor wat er is gebeurd. Ik voel me niet meer veilig bij hem. Hij stuurt ook allemaal enge whatsappjes wat hij met mij wou doen en dat ooit op een dag zijn fantasietjes over mij dan ook gaan uitkomen. Wat moet ik doen, want ik wil echt geen presentatie samen met hem houden en ik ben echt bang geworden voor hem :'( ... En ja, ik heb hier speciaal een account voor gemaakt, want ik heb het nog met niemand besproken. Ik durf het namelijk niet. Hij is 2 koppen groter dan ik en het lijkt zo'n vriendelijke kerel.
pi_153805052
Het eerste wat mij opvalt zijn de smileys.
pi_153805060
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:02 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
Het eerste wat mij opvalt zijn de smileys.
Spijt me zeer, ik gebruik ze helaas af en toe.
pi_153805071
Aangifte doen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_153805082
Aangifte van aanranding doen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_153805086
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:01 schreef GiaCarangi het volgende:
Hij stuurt ook allemaal enge whatsappjes wat hij met mij wou doen en dat ooit op een dag zijn fantasietjes over mij dan ook gaan uitkomen. Wat moet ik doen, want ik wil echt geen presentatie samen met hem houden en ik ben echt bang geworden voor hem :'( ...
Hé, da's ja mooi: je hebt ondersteunend bewijs.
Vertrouwenspersoon van de school opzoeken, probleem voorleggen.

En kop op!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:05:03 #7
428251 IfImJamesDean
You're Audrey Hepburn
pi_153805111
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:03 schreef -AMG- het volgende:
Aangifte doen.
Op dinsdag 15 september 2015 @ 16:45 schreef Toto69 het volgende;
Er is maar één user hier die nooit werk van IfImJamesDean zou maken en dat is deadprez. Die jongen en werk gaat niet samen
pi_153805119
quote:
7s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:03 schreef sigme het volgende:

[..]

Hé, da's ja mooi: je hebt ondersteunend bewijs.
Vertrouwenspersoon van de school opzoeken, probleem voorleggen.

En kop op!
Dat is ook een probleem, mijn slb docent is sinds een maand met zwangerschapsverlof en er is geen vervanger geregeld omdat het maar voor een maandje zou zijn.
pi_153805138
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:03 schreef GiaCarangi het volgende:

[..]

Spijt me zeer, ik gebruik ze helaas af en toe.
Ze kijken alleen zo emotioneel.

Verder denk ik niet dat je op de hele hogeschool een van de weinige bent die single is. En verder aangegeven dat je met iemand anders of alleen de presentatie wilt houden, lijkt me dat de hint dan wel een keer duidelijk is. In ieder geval niet zo uit de hoogte doen want je bent echt niet de knapste die daar op school rondloopt, ondanks je heupen.
pi_153805149
Aangifte en vertrouwenspersoon van school inschakelen.
pi_153805174
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:05 schreef GiaCarangi het volgende:

[..]

Dat is ook een probleem, mijn slb docent is sinds een maand met zwangerschapsverlof en er is geen vervanger geregeld omdat het maar voor een maandje zou zijn.
niet jouw probleem, maar die van de school.

Loop dan direct naar het management toe en geef de situatie aan.
pi_153805200
doe dan ook je coltrui aan

grgr je klasgenoot
Uitvinder van de biersmiley.
pi_153805297
Bedankt voor de tips, ik zal proberen om alle moed bijeen te rapen en op de teamleider af te stappen. Ik ben erg bang dat ze denken dat ik lieg, want hij ziet er heel vriendelijk en lief uit. Ook zal ik de whatsappjes maar laten zien als ze het echt niet geloven, al vind ik dit best awkward. Hij beschrijft bijna alles tot in detail namelijk. Ik schaam me er zwaar voor.
pi_153805430
Wtf, wat een idioot trouwens.
pi_153805468
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:16 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dat weet je nooit echt zeker, maar die twee woorden die begrijp ik niet.
Ik snap jullie oplettendheid en zo, maar ik maak geen grap. Ik weet ook niet wie die Mapima is. Walgelijk voor woorden als iemand een aanranding gaat faken.
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:20:38 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_153805529
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:18 schreef GiaCarangi het volgende:

[..]

Ik snap jullie oplettendheid en zo, maar ik maak geen grap. Ik weet ook niet wie die Mapima is. Walgelijk voor woorden als iemand een aanranding gaat faken.
In het geval dat je serieus bent: de adviezen zijn duidelijk dat je de vertrouwenspersoon van jouw school moet inlichten. Die is daarvoor. En aangifte doen. Die app-berichten goed bewaren en je nergens voor schamen. Je hebt helaas een oververhitte klasgenoot.
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:24:50 #17
183299 achterlijke_gladiool
Wat is het toppunt van fruit?
pi_153805643
Je hoeft je niet te schamen over wat er gebeurd is, want dit is gewoon aanranding.
Het beste wat je in iedergeval kan doen is dit melden bij de vertrouwenspersoon, en ook de berichten laten zien die je ontvangen hebt. En ook aangifte doen bij de politie.
Dat is als een appel tegen een sinaasappel zegt:
He zal ik mijn banaan in jouw pruim peren.
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:39:10 #18
398472 goed_volk
kan tegen een grapje
pi_153806021
In ieder geval met een vertrouwenspersoon gaan praten. En er is voor minder aangifte gedaan. Beter nu, dan wanneer hij je dag en nacht stalkt of ergens in een donker parkje tegenkomt, denk ik altijd maar...
Hier schreef Dagoduck: Zeer goede FiPo.
Hier denkt katindeboom dat ik eigenlijk Braddie ben, maar die ben ik natuurlijk niet.
Hier liet ik CherryOnTop haar beeldscherm onder spugen
  woensdag 24 juni 2015 @ 15:43:21 #19
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_153806111
Omdat je als username de naam hebt gekozen van een tragisch, maar tot de verbeelding sprekend model: Direct je vertrouwenspersoon inlichten. Geen mitsen, geen maren.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_153806349
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:05 schreef GiaCarangi het volgende:

[..]

Als ze een maand geleden voor een maand weg ging, is ze nu terug :?
pi_153806435
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Nieuw voor mij is dat onderwijsinstellingen blijkbaar het wettelijke recht op vier maanden zwangerschapsverlof mogen negeren.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_153807356
quote:
14s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:51 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Schooljaar duurt tot ongeveer 5 juli, ze ging rond 10 juni weg. Ze wilden daarvoor niet een maandje een vervanger regelen. Er komt wel een vervanger voor het volgende schooljaar alleen het is nog niet bekend wie het is
pi_153807404
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:39 schreef goed_volk het volgende:
In ieder geval met een vertrouwenspersoon gaan praten. En er is voor minder aangifte gedaan. Beter nu, dan wanneer hij je dag en nacht stalkt of ergens in een donker parkje tegenkomt, denk ik altijd maar...
Bah, precies, wil er niet aan denken om hem dan tegen te komen
  woensdag 24 juni 2015 @ 16:41:54 #24
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_153807585
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 15:54 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nieuw voor mij is dat onderwijsinstellingen blijkbaar het wettelijke recht op vier maanden zwangerschapsverlof mogen negeren.
1 schoolmaand dan 2 maanden verlof en in nieuwe schooljaar nog een maandje....dus wel 4 maanden maar 2 waarin ze sowieso al veel vrij zou zijn. Althans lijkt mij zo.

Btw TS: sterkte! Want lijkt me lastig met de aangifte e.d.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_153808228
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2015 16:41 schreef Toekito het volgende:

[..]

1 schoolmaand dan 2 maanden verlof en in nieuwe schooljaar nog een maandje....dus wel 4 maanden maar 2 waarin ze sowieso al veel vrij zou zijn. Althans lijkt mij zo.

Btw TS: sterkte! Want lijkt me lastig met de aangifte e.d.
Ja ze is tot november weg wat dus 4 maanden maakt, exclusief zomervakantie. Heel erg bedankt, ik vind het idd best lastig en ben eigenlijk wel erg bang voor de gevolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')