quote:
Nou, daar zijn we het met z'n allen aardig over eens. Volstrekt logisch derhalve dat ie nu vrij dik achter staat.quote:
Beck vind ik juist wel een gewaagde keus.quote:
Ik vind het echt een gezapig saai irritant liedje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beck vind ik juist wel een gewaagde keus.
Je bent zelf een gezapig saai irritant liedje.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:33 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik vind het echt een gezapig saai irritant liedje.
Slechte timing!quote:
Radio op de plee hierquote:
Naar de middag, bij Frank.quote:
Doe maar luxequote:
nou moequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:36 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je bent zelf een gezapig saai irritant liedje.
ondersteund door een goede jinglequote:Op woensdag 24 juni 2015 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Slechte vraag Plint, slecht vraag...
Haten op succesquote:Op woensdag 24 juni 2015 13:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Slechte vraag Plint, slecht vraag...
Muis moet je niet geloven.quote:
Muis doet Muis soms ook niet geloven.quote:
Goed idee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 13:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Volgende week een vraag aan Eva?
Of ze haar adam al heeft gevonden XDquote:
Ze hebben maar 1 goed programma op die zender: "het goede uur".quote:
Ze moeten vooral verversen, Paul was een paar jaar geleden wel te doen (al vind ik hem altijd beter als hij ergens invalt), maar hij begint steeds zwakker en repetitiever te draaienquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:29 schreef Againzender het volgende:
Nog een halfuurtje doorbijten en dan is Frank er weer gelukkig. Ik snap niet waarom Paul het zo lang uithoudt op dit tijdslot.
frikandelberenhapberenhapfrikandelkroketberenhapfrikandelkroketquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:44 schreef wolfrolf het volgende:
kipcornkipcornbitterbalkipcornkipcornkipcornbipcornkipcornkipcornbitterbalkipcornkipcornkipcornbipcorn
Inderdaad. Ik zit met een half oor te luisteren en ik wist ze allemaalquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
weer moeilijk domme mensen vandaag
The Feeling wist ik effe niet maar had nog ander geluid ernaastquote:Op woensdag 24 juni 2015 15:58 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zit met een half oor te luisteren en ik wist ze allemaal
Inb4 plaatje van probleemwijken.quote:
Dus het is nog precies hetzelfde?quote:"Zo zie je maar…met een swipe naar rechts…is mijn hele leven met 360 graden compleet veranderd!"
Paul kan erg goed invallen inderdaad, maar dat hebben meer DJ's. Die zijn leuker bij een invalbeurt dan bij hun al jarenlang lopende programma.quote:Op woensdag 24 juni 2015 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze moeten vooral verversen, Paul was een paar jaar geleden wel te doen (al vind ik hem altijd beter als hij ergens invalt), maar hij begint steeds zwakker en repetitiever te draaien
Maak je ooit cupcakes toevallig?quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Hmm ik heb lekkerder dingen gebakken.
Omdat ik hier een cupcakes bakboek heb liggen. Mag je zo hebben als je wil.quote:
Aardig om aan te bieden, maar ik doe er waarschijnlijk niets mee.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:22 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Omdat ik hier een cupcakes bakboek heb liggen. Mag je zo hebben als je wil.
Het was te proberenquote:Op woensdag 24 juni 2015 16:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Aardig om aan te bieden, maar ik doe er waarschijnlijk niets mee.
Ik geloof dat de cupcake gekte voorbij is.quote:Op woensdag 24 juni 2015 16:54 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het was te proberen
Niemand wil 'm hebben
Ik krijg het door ja. Dan maar in de fik stekenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik geloof dat de cupcake gekte voorbij is.
Doe het niet in de buurt van Gerda's of Ria's. Die kunnen het zien als ketterij.quote:Op woensdag 24 juni 2015 17:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik krijg het door ja. Dan maar in de fik steken
gezien natuurlijk..... mooiste moment is wanneer een stuk of 5 castleden een lader opklimmen en in een andere volgorde bovenkomenquote:Op woensdag 24 juni 2015 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Floppy Bellies and no Nudity "
Nee bedankt![]()
Maar wat dacht je van deze classic wolfje
Titanic II (Video 2010) - IMDb
Ik doe het thuis, lekker fikkie stokenquote:Op woensdag 24 juni 2015 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Doe het niet in de buurt van Gerda's of Ria's. Die kunnen het zien als ketterij.
Over slechte films gesproken: volgende maand komt Sharknado 3 uitquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezien natuurlijk..... mooiste moment is wanneer een stuk of 5 castleden een lader opklimmen en in een andere volgorde bovenkomen
Ik moet nog steeds deel 1 kijkenquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Over slechte films gesproken: volgende maand komt Sharknado 3 uit
is maar anderhalf uur...en ze staan beide op Netflixquote:Op woensdag 24 juni 2015 18:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds deel 1 kijkenmaar ik weet niet of ik daar 2 uur van mijn tijd aan wil besteden.
hell yeah!quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik heb geen netflix. Wel internet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is maar anderhalf uur...en ze staan beide op Netflix
[..]
hell yeah!
Kung fury inmiddels al gezien?quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gezien natuurlijk..... mooiste moment is wanneer een stuk of 5 castleden een lader opklimmen en in een andere volgorde bovenkomen
Dan kijk ik nog liever naar Titanic II.quote:Op woensdag 24 juni 2015 18:19 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
nee, nog niet.....quote:
Je konijntje heeft het?quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:04 schreef minthy het volgende:
Google nóóit op myasis. Oprecht. Ik slaap de komende jaren niet meer
Roel is van de bunny's. Ik las de term ergens en kon mij niet inhouden.quote:
Nooit googlen op ziektes met plaatjes erbij. Nooit doen echt nooit. Zelfs een verkoudheid ziet er dan ranzig uit.quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Roel is van de bunny's. Ik las de term ergens en kon mij niet inhouden.
Myxomatose is ook niet tof, maar ziet er niet zo eng uit. En ranzig.
Eerst alleen op tekst gezocht, beestjes onder je huid klonk in theorie best interessant zeg maar...quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nooit googlen op ziektes met plaatjes erbij. Nooit doen echt nooit. Zelfs een verkoudheid ziet er dan ranzig uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |